Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem www.zlinskedumy.cz Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0484 Název projektuRozvoj.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Počítačová grafika Nám umožňuje:
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Sloupcová sazba a oddíly
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
1. Seznámení 2. Objekty a nástroje
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
COREL DRAW SEZNÁMENÍ Úvod, seznámení se se systémem Pracovní plocha
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Styly Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Grafika Rastrová X Vektorová.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Zoner Callisto.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Základní pojmy Grafiky
Ukládání čísel v počítači 1
VY_III/2_INOVACE_37_Málování-nástroje Malování – nástroje Miroslav Kaňok.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01C19 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření březen.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Power Point– popis prostředí
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Malování – popis programu
Jak pracuje počítač 2 Název školy
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Malování.
Typografická a estetická pravidla úpravy dokumentů
Vlastnosti stránky a tisk
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Leden.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základní pojmy počítačové grafiky Autor: Mgr.
Barevné modely Název školy
FLASH. O čem to bude? Co je to Flash Co umí Flash – příklady Prostředí Macromedia FlashMX Nástroje a kreslení, vrstvy (Layers) Práce se symboly – Button,
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Základní informace o síti Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Duben.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Převody mezi číselnými soustavami 1
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Digitální fotoaparáty Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Internet – služby Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Úvod do počítačových sítí
Datové formáty Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Kontingenční tabulky a grafy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Test číselné soustavy Název školy
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 3. ročník oboru.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_047.ICT.13 Vektorová a rastrová grafika.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ADOBE DREAMWEAVER CS6 Úvod
VY_32_INOVACE_09_ICT_538_Jnc
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Transkript prezentace:

Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablonyIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMAdobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Označení DUMVY_32_INOVACE_16_3_11 AutorIng. Miroslava Smržová Datum Vzdělávací oblastInformatika a informační a komunikační technologie Vzdělávací oborInformatika Tematický okruhZpracování a prezentace informací na webové stránce Ročník1. – 3. ročník gymnázia

SEZNÁMENÍ S PROSTŘEDÍM PRÁCE S KNIHOVNOU KRESLENÍ Adobe Flash CS5.5 Professional

Program Adobe Flash CS5.5 Professional je grafický vektorový program používá se pro tvorbu interaktivních animací, prezentací a her má malou velikost výsledných souborů má implementovaný programovací jazyk ActionScript přípona swf

Seznámení s prostředím vrstvy časová osa panel nástrojů inspektor vlastnosti vymezená plocha

Výběr pracovní plochy program nabízí několik přednastavených rozložení panelů pokud jste některé panely přemístili a chcete se vrátit k přednastavené ploše

Vymezená plocha je bílý obdélník uprostřed jedná se o místo, na které se diváci dívají obsahuje text, obrázky a video, které se mají objevit na obrazovce, přesunem dovnitř a ven z vymezené plochy se objevují v zorném poli diváků kolem bílé plochy je šedá oblast – ta se nazývá pracovní plocha v pracovní ploše je možné rozmístit prvky, které jsou neviditelné pro diváka

Nastavení velikosti a barvy vymezené plochy na inspektoru vlastností  aktuální velikost je 550 x 400 pixelů  barva bílá nastavení  buď zápisem přímo do polí šířka a výška a plocha  nebo přes nabídku nastavení dokumentu

Knihovna slouží k ukládání a uspořádání symbolů symboly mohou být  vytvořené v programu Flash  importované soubory – bitmapová grafika, zvuky, videoklipy symboly jsou často používané grafické prvky, které se používají pro tvorbu animací a interaktivního chování

Import položky do panelu Knihovna příkaz Soubor  Importovat  Importovat do knihovny zobrazení obsahu Knihovny

Přidání položky na vymezenou plochu importovaný obrázek použijeme tak, že ho přetáhneme levou myší z panelu Knihovna na vymezenou plochu

Kreslení panel nástrojů obsahuje nástroje pro výběr, kreslení, malování a navigaci oblast voleb na panelu nástrojů umožňuje zvolený nástroj modifikovat nástroje pro výběr kreslící a textové nástroje retušovací nástroje navigační nástroje oblast barev oblast voleb

Nástroje výběr jakékoliv části objektu výběr celého objektu a změna celku transformace objektu, okraje nebo výplně 3D objekty laso – výběr složitějších tvarů

Nástroje pero – tvorba jakýchkoliv křivek, úprava existujících křivek (lze i přidávat a odebírat vrcholy, převádět existující body z vrcholů na zaoblení a naopak), nastavení parametrů - barva a tloušťka čáry text – přidávání textu na plátno, nastavení parametrů – font, velikost, zarovnání čára – kreslení rovných čar, nastavení parametrů – barva, tloušťka, styl

Nástroje obdélník – pod ním se skrývají další nástroje – ovál, mnohoúhelník; nastavení tloušťky čáry, barvy čáry tužka – nakreslí jakýkoliv tvar štětec – kreslí podobně jako jako tužka, čára není stejně široká; lze nastavit rozprašovač deko – kreslení předdefinovaných symbolů

Nástroje kbelík – výplň uzavřené oblasti kapátko – import barvy guma – umazání části objektu, umazané tvary se zaoblují kost – umožňuje vytvořit kostru objektu

Samostatná práce 1 Pomocí nástrojů pro kreslení obrázků vytvořte lampu podle vzoru:

Samostatná práce 2 Vložte do Knihovny libovolnou fotografii, zvuk, vektorový obrázek.

Zdroje Adobe Flash CS5 Professional: oficiální výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 392 s. ISBN