VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 4.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Rok s kocourkem Matyášem
PROJEKT „VAŘÍME SE ŠKOLOU“. Smysl projektu: Děti si vyzkouší různé možnosti, jak lze prostřít stůl a na něj připravit různé druhy pokrmů. Uvědomí si,
Mateřská škola POHÁDKA, Zábřeh, Československé armády 650/13, Zábřeh Česká republika „Jak vidíš sám sebe a své blízké“
CENTRUM SOFIE ŘÍČANY 1. CYKLUS LISTOPAD 2010 – DUBEN 2011.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
Celostátní setkání mládeže Žďár nad Sázavou.
Třídní schůzka 25. září 2014.
H R Á T K Y S P Ř Í R O D O U. Gymnázium Rýmařov připravilo zábavnou soutěž s ekologickou tematikou plnou zajímavých úkolů pro třídy všech škol v našem.
Struktura zápisu porady Plán porad
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22 Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22.
Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice
Jak sestavit referát „Kuchařka“ pro žáky.
Kritické myšlení v dnešní škole Proč zrovna „kritické“?
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
Systemický přístup v SP
VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2.
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.17 Anotace: Prezentace je zaměřena na výtah, jeho hlavní znaky a funkci. Slouží jako zápis pro žáky. Vzdělávací oblast: český.
Zpráva mezinárodní komise UNESCO ,,Vzdělávání pro 21.století"
PŘÍPRAVA MYŠLENKOVÝCH MAP K ROČNÍMU PLÁNOVÁNÍ „ZA POZNÁNÍM S KOSTKÁČKEM“ autor fotografií: Bc. Marie Čermáková.
Učebnice, podle kterých se budeme učit
6. Dítě jako subjekt vzdělávání
ZÁKLADNÍ ŠKOLA T. G. MASARYKA
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
GEOGRAFICKÉ PROJEKTY SE ZAMĚŘENÍM „GEOGRAFIE PRO PRAKTICKÝ ŽIVOT I JINÉ ŠKOLNÍ PŘEDMĚTY“ MARIE NOVOTNÁ ZČU V Plzni
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
1 Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
PODNEBNÉ PÁSY Mgr. Petra Pitelková Základní školu v okrese Praha-západ navštěvuje 762 žáků. ZŠ HOSTIVICE U Zámecké zdi 1704.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
Příprava dětí na přemístění z DOZP Mgr. Ingrid Hanzlíková, DiS. Praha 31. října 2013.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníříjen 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Kameny Příroda kolem nás.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
1. setkání PS mateřské školy Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Hotel Grand Čáslav, 7. 3.
Číslo v digitálním archivu školy
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Rok s kocourkem Matyášem
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
VY_32_INOVACE_SA4A_7 DUM 7. realizace aktivity pro 1
Název školy : Základní škola Nový Kostel , okres Cheb
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
NAMALUJEME SI STROM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Holubová. Dostupné z Metodického portálu
Pedie Co mají společné?.
Konference rozvoje vzdělávání v MŠ a ZŠ
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
Stanislava Andršová Josef Vlach
Obsah projektu MUDr. Jan Stuchlík
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Stanislava Andršová Josef Vlach
Příprava pěstounů a sociální zabezpečení
TVORBA POSTERU V MICROSOFT POWERPOINT
Transkript prezentace:

VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 4. „Za poznáním s Kostkáčkem“ Autor fotografií: Bc. Marie Čermáková

MYŠLENKOVÉ MAPY PRO ZAZNAMENÁVÁNÍ ROČNÍHO PLÁNOVÁNÍ A NA UMÍSTĚNÍ FOTOGRAFIÍ DĚTÍ, PŘIPRAVENÉ NA VYBARVOVÁNÍ VODOVÝMI BARVAMI

PŘÍPRAVA MENTÁLNÍCH MAP JE PRVNÍM SPOLEČNÝM ÚKOLEM, KTERÝ NÁM POMÁHÁ NAUČIT SE SPOLUPRACOVAT

UČÍME SE TAKÉ ZACHÁZET S VODOVÝMI BARVAMI, PŘIPRAVIT SI A UKLIDIT VŠE, CO NA PRÁCI POTŘEBUJEME

MENTÁLNÍ MAPY VYBAREVNÉ VODOVÝMI BARVAMI

JEŠTĚ DOKONČIT POZADÍ ROZETŘENOU NASTROUHANOU PASTELKOU

NYNÍ UŽ STAČÍ POUZE DOPLNIT FOTOGRAIE A JMÉNA VŠECH DĚTÍ

NYNÍ STAČÍ JEN V PRŮBĚHU ŠKOLNÍHO ROKU ZAZNAMENÁVAT VYBARVOVÁNÍM JEDNOTLIVÝCH KOSTIČEK SPLNĚNÁ TÉMATA

SPOLEČNÁ PRÁCE DĚTÍ V NÁVAZNOSTI MA MYŠLENKOVÉ MAPY „KOSTKÁČKŮV SVĚT“