TĚHOTENSTVÍ. T ĚHOTNÁ ANO, ČI NE ? vynechání měsíčků častější močení zvýšená únava, ospalost ranní nevolnosti zvláštní chutě.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

PRÁVNÍ ÚPRAVA NÁSILNÉHO UKONČENÍ TĚHOTENSTVÍ V ČESKÉM PRÁVNÍM ŘÁDU.
ZUBY, DUTINA ÚSTNÍ.
Název Ontogeneze člověka
Ženská pohlavní soustava
RIZIKOVÉ SEXUÁLNÍ CHOVÁNÍ IV.-
VY_32_INOVACE_01-10 Jolana Fialová SOU Domažlice KOSMETIKA.
ROZMNOŽOVACÍ SOUSTAVA ČLOVĚKA
Marie Sádlová Neurovědy 2012
Oplodnění (početí) a nitroděložní vývoj
Lukáš Kotlár Tercie 2010/2011. Fibonacciho posloupnost.
Vlastnosti materiálů projekt
Rozdělení ontogenetického vývoje
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
SOUSTAVA ROZMNOŽOVACÍ
DÍTĚ PŘED NAROZENÍM.
Vývoj jedince Vývoj → před narozením = nitroděložní (prenatální)
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VÝVOJ JEDINCE.
SVALOVÁ SOUSTAVA.
Opakování - vývoj jedince
Vývin nového jedince Filip Bordovský.
Těhotenství, dětství a dospívání
HLAVNÍ OBDOBÍ LIDSKÉHO ŽIVOTA
Fyziologický porod Porod mimo ústav Ošetření novorozence
Těhotenství.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Školáci potřebují dostatek energie především dopoledne
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Pří_227_Savci_Vývoj lidského plodu Autor: Mgr. Martina Vaculová
Vývin jedince Vladislava Zubrová. Jak to všechno začíná?
Škola: Mendelovo gymnázium, Opava, příspěvková organizace
Název Nebezpečí kouření
Název Prenatální vývoj člověka
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
Ontogeneze člověka:.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Rozmnožovací soustava
Rozmnožovací soustava 5. ročník
PROJEVY ŽIVOTA.
Etická problematika interrupce a asistované reprodukce
Fáze vývoje jedince Mgr. Jana Gajdošová
Název: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_JIROCHOVA.
Vývojová psychologie Prenatální období.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Sociální vztahy a dovednosti Předmět Zdravotnická.
N ÁZEV ŠKOLY : ZŠ Š TĚTÍ, O STROVNÍ 300 A UTOR : M GR. Š TĚPÁNKA B ERANOVÁ D ATUM : Č LOVĚK A JEHO SVĚT, ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ. N ÁZEV MATERIÁLU.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_13_01_těhotenství Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková.
Autor : Mgr. Terezie Nohýnková Vzdělávací oblast : Člověk a příroda Obor : Přírodopis Téma : Soustavy orgánů člověka Název : Těhotenství 2. Anotace : Seznámení.
Škodlivé faktory v těhotenství II.část. Anotace: Prezentace je další částí tématu – Škodlivé faktory v těhotenství. Jsou zde uvedeny základní škodlivé.
Etapy vývoje lidského života. Periodizace vývoje Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického.
Vývoj jedince Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_17_Vývoj jedince Téma: Přírodověda.
Těhotenství Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_14_Těhotenství Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
V ÝVOJ PLODU V DĚLOZE Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Novorozenecké období. Od narození – do 6. – 8. týdne Od narození – do 6. – 8. týdne Vývojový mezník na počátku období Vývojový mezník na počátku období.
Vývoj osobnosti I. Od prenatálního období po batole Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Řízení sociálních služeb ALKOHOLOVÁ ZÁVISLOST Mgr. Irena Kudláčková.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_33_01_rozmnožování člověka.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vyšetření sluchu u nejmenších dětí
Nitroděložní vývoj jedince
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Období lidského života
VÝVOJ JEDINCE opakování
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
ETAPY LIDSKÉHO ŽIVOTA.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Transkript prezentace:

TĚHOTENSTVÍ

T ĚHOTNÁ ANO, ČI NE ? vynechání měsíčků častější močení zvýšená únava, ospalost ranní nevolnosti zvláštní chutě

K DY ZAČÍNÁ TĚHOTENSTVÍ ?

K DE ROSTE PLOD ?

NITRODĚLOŽNÍ VÝVIN zárodek -embryoplod - fetus zárodečné období 8 týdnů plodové období od 9. týdne

E MBRYONÁLNÍ OBDOBÍ

P LODOVÉ OBDOBÍ - začíná v 9. týdnu a trvá až do porodu

POROD Od početí do porodu je obvyklá doba 280 dnů – 40 týdnů.

Porod před 37. týdnem je považován za předčasný. Předčasně narozené děti mohou mít dýchací potíže, problémy s trávením, vývojem a růstem. Pokud těhotenství trvá více než 42 týdnů, hovoří se o přenášení plodu. Video - zde

Z DROJE : listy/podle-britskych-lekaru-lidsky-plod-do-24- tydnu-neciti-bolest ?category=ze-zahranici