Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět : Výchova k občanství.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
Advertisements

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
DROGY.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Drogy Nikotin Extáze Durman Opium Pervitin Hašiš Marihuana kokain LSD
Hlavní město Praha „Zdravé město Praha 2010“ Krajské oddělení protidrogové prevence PRM MHMP Mgr. Nina Janyšková.
D R O G A Co to je když se řekne DROGA RNDr. Jiří Sajvera duben
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
DĚLENÍ DROG.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
VY_32_INOVACE_VkZ.8.15-Látky poškozující zdraví název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Člověk a zdraví -
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Drogy Výchova ke zdraví.
Nejčastěji používané drogy
Patologické jevy v životě mladých
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
Drogová závislost.
Návykové látky, alkaloidy, drogy
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
..a co jste o nich nevěděli
NÁVYKOVÉ LÁTKY.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika Ročník :
NÁVYKOVÉ LÁTKY A ZDRAVÍ
Škodlivé látky.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
NEBEZPEČÍ TOXIKOMANIE A PROMISKUITNÍHO ŽIVOTA
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
Historie návykových látek
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
Název školy: ZŠ a MŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova1045 Autor: Mgr. Andrea Filípková Název : VY_32_INOVACE_14/3_ Téma: Drogové závislosti Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Číslo v digitálním archivu školy VY_52_INOVACE_VZ_12 Sada DUMVýchova ke zdraví Předmět Výchova ke zdraví Název materiálu PowerPoint Anotace Žáci se prostřednictvím.
Ilegální drogy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ALKALOIDY. - přírodní látky ( známo přes ) - heterocyklické sloučeniny obsahující jeden nebo více atomů dusíku - zásaditý charakter ( alkalické.
Přírodní drogy autor: Klára Homolová Třída VII.. Osnova Úvod Mák Mandragora Konopí Listy Koky Lysohlávka Zdroje.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a příroda, Chemie.
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Základní dělení drog Zpracovala: Mgr. Bc. Eva Franzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
CZ.1.07/1.1.05/ Rozvoj interaktivních způsobů výuky ve škole Základní škola a Mateřská škola, Chvalkovice, okres Náchod Mgr. Markéta Ulrychová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Chemie 9 Autor: Mgr. Radek Martinák DROGY Co je vlastně droga? Měkká droga - proč? Může být doping droga? Tvrdá.
Rizika ohrožující zdraví
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Drogy
AUTOR: Mgr. Markéta Dornicová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_DROGY
Psychotropní látka (Též Psychoaktivní droga, omamná látka, často nepřesně droga nebo návyková látka) 
Nikola Skopálová 7.třída
Opiáty VY_32_INOVACE_04_VÝCHOVA KE ZDRAVÍ_OPIÁTY
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola Brandýs nad Labem – Stará Boleslav, Školní 291 Autor: Mgr. Olga Slováková Název materiálu: VY_32_INOVACE_00_DROGY Výchova ke.
Konopí Ze samičích květenství konopí setého se může stát buď marihuana, nebo hašiš. Obě látky jsou svou účinnou podstatou totožné, obsahují psychoaktivní.
Ví, co jsou to drogy a uvědomuje si riziko závislosti
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Drogy Mária Antolová VII.A 2012.
číslo: VY_32_INOVACE_14_10 číslo:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Drogy Co je droga, účinky drog, druhy drog
Drogy Chemie ohrožuje zneužívané přírodní látky a návykové látky
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství Ročník : 7. Téma : Drogy - procvičování Autor : Mgr. Zuzana Dosedlová, DiS

DROGY - PROCVIČOVÁNÍ

Co je to droga a z jakého slova vznikly? škodlivá návyková látka pojmenování pochází z nizozemského slova droog = suchý, vztahující se k vysušenému stavu zboží Jak dělíme drogy? 1.Legální 2.Nelegální A)Měkké B)Tvrdé

Lysohlávka Přiřaď k obrázkům jejich názvy Hašiš Opium Heroin Marihuana LSD

je omamná látka získaná z máku setého, přesněji z pryskyřice z nezralých makovic je termín používaný k označení vysušených květů, semen a listů indického konopí bývá uváděn jako klasická česká droga (v zahraničí se mu říká „čeko“), ale vznikla v Japonsku v 19. stol. se vyskytuje nejčastěji v podobě malé tabletky s vyraženým symbolem obsahuje přírodní halucinogen, který dokáže měnit myšlení a vnímání Lysohlávka Opium Marihuana Pervitin Extáze

Tvrdé drogyMěkké drogy Lysohlávka Opium Marihuana Pervitin Extáze Alkohol Tabák Hašiš Heroin Kokain

Seznam použitých zdrojů [online]. [cit ]. Drogy - dělení. Dostupné z WWW:. [online]. [cit ]. Lysohlávka. Dostupné z WWW [online]. [cit ]. Extáze. Dostupné z WWW [online]. [cit ]. Heroin hnědý. Dostupné z WWW madar-v-hrobech-svych-pribuznych.html>. [online]. [cit ]. Opium. Dostupné z WWW [online]. [cit ]. Hašiš. Dostupné z WWW