Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 9. Téma : Vysočina Autor : Mgr. Eva Vyskočilová
Obr. 2 Vyber mezi kraji ČR Pardubický kraj a zvýrazni ho. Podle polohy v mapě pojmenuj sousední kraje. Výsledky (odkryj klikem) Obr. 1
S pomocí školního atlasu ČR se pokus identifikovat čtyři okres y Pardubického kraje Vysočina (použij administrativní mapu ČR) Obr. 3
Doplň k číslům správné názvy míst 1 – Tichá Orlice 2 – Labe 3 – Chrudimka 4 – řeka Morava 5 – Svitavy 6 – Litomyšl 7 – Ústí nad Orlicí 8 – Chrudim 9 – Pardubice 1423 – Kralický Sněžník Řešení (klikem odkryj) Obr m
Najdi správné dvojice Najdi správné dvojice (spoj správné dvojice a poté zkontroluj správnost řešení) a)Pardubice b)Vysoké Mýto c)Litomyšl d)Chvaletice e)Kralický Sněžník 1)Bedřich Smetana, zámek UNESCO 2) dostihové závody, perník 3) evropské rozvodí 4) autobusy KAROSA 5)Splavnost Labe Řešení (klikem odkryj a zkontroluj) 1-C; 2-A; 3-E; 4-B; 5-D
Seznam použitých zdrojů CHALUPA, Petr ; HORNÍK, Stanislav; DEMEK, Jaromír. ZEMĚPIS 9 : Česká republika. 1. vydání. Praha : SPN, s. ISBN (1)Zemepis.com [on-line]. Dostupná na WWW:. [cit ]. (2)Mojemesto.sedmicka.cz[on-line]. Dostupná na WWW:. [cit ]. (3)Regionální informační servis [on-line]. Dostupný na WWW:. [cit ]. (4)Moodle.gymcheb.cz [on-line]. Dostupný na WWW:. [cit ].