Pohled na marketingový mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP II Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhPohled na marketingový mix Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum
Jak pohlížíme na marketingový mix? Jedná se o soubor …………. nástrojů, na které by měl marketér pohlížet …………., především však z pohledu …………….., ne prodejce. Zákazník požaduje vysokou …………., nízkou ……….., velké pohodlí a komunikaci. Základní „4P“ se pak mohou následně proměnit ve „4C“. O která „C“ se jedná? TAKTICKÝCH KOMPLEXNĚ ZÁKAZNÍKA HODNOTU CENU
„4C“ „4P“ Řešení potřeb zákazníka (customer solution) Výrobek Náklady, které zákazníkovy vzniknou (customer cost) Cena Dostupnost řešení (convenience) Distribuce Komunikace (communication) Propagace
Použité zdroje NĚMEC, Robert. Marketingový mix: jeho rozbor, možnosti využití a problémy. In: [online]. 2005, 2012 [cit ]. Dostupné z: TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN SCHIFFMAN, Leon G. Nákupní chování: [velká kniha k tématu Consumer Behavior]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004, xxii, 633 s. ISBN VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 184 s. Manažer. ISBN