Moderní personalistika DS 2009/2010 16. 12. 2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Téma: Hodnocení zaměstnanců
Advertisements

ECVET v Programu celoživotního učení
Řízení lidských zdrojů
Management Ing. Jan Pivoňka.
Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Analýza pracovního místa Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ PRACOVNÍKŮ - 5 Řízení lidských zdrojů.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
1 Hodnocení zaměstnanců v DT – Výhybkárna a strojírna, a.s. Manažerská snídaně – Fórum personalistů.
Konference Hodnocení pracovního výkonu JUDr
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Definovat pojmy z oblasti hodnocení
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PERSONALISTIKA Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Rozvoj Národní soustavy kvalifikací podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání Systémový projekt (NSK – Národní Soustava Kvalifikací)
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ
Možnosti hodnocení ředitelů škol
Personální práce ( kap. 14)
Podniková ekonomika Personální činnost.
Vedení lidí – personalistika v podnicích poskytující služby.
Zkušenosti se zavedením hodnocení zaměstnanců Vetropack Moravia Glass a.s. Kyjov Ing. Křižková Lenka Vedoucí mezd a personalistiky Ostrava
Evaluační strategie a evaluační plán Prabir Ganguly EURO SERVICE GROUP, s.r.o. Seminář “Sebehodnocení projektu v rámci CIP EQUAL“, 27.
Název příjemce: Základní škola Šaratice, Náves 96, příspěvková organizace Název partnera: Z ákladní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Psychologické aspekty hodnocení a zkoušení ve vzdělávání dospělých
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Personální funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Seminář č. 6 JUDr. Martin Landa.
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
1 HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ Hodnocení:  míra naplnění určitých kritérií v oblastech: a)pracovním výkonu b)pracovním chování Účel hodnocení:  získání informací.
LEADERSHIP DEVELOPMENT PROGRAM
Hodnocení a řízení výkonu. Adaptace pracovní, sociální, kulturní.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Hodnocení pracovníků.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1 Roman Kučera – VŠB – TUO Radka Najmanová - OU Michael Rada – VŠP Jiří Bolgáč – SLU 2.
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ, o.p.s.
MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Metoda hodnocení pracovníků - 360º zpětná vazba
Vzdělávání zaměstnanců
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU PS 2014 / 2015 PERSONÁLNÍ FUNKCE Ladislav Blažek.
Assessment centrum.
aneb Assessment Centre a Development Centre
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.
Personální plán pro podnikatelský plán
AUDIT ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNICÍCH Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Personální strategie mezinárodní firmy
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Stránka 1, © Vema, a. s. Personální portál a hodnocení zaměstnanců Jaroslav Šmarda.
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU PS 2015 / 2016 PERSONÁLNÍ FUNKCE Ladislav Blažek.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ, o.p.s.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Assessment centrum.
ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN/PLÁN AKTIVIT
ROZVOJ INTELEKTUÁLNÍHO KAPITÁLU A VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
Assessment centrum.
Transkript prezentace:

Moderní personalistika DS 2009/

Rozvoj lidských zdrojů Hodnocení zaměstnanců Plánování RLZ Realizace RLZ – příprava a vzdělávání Vyhodnocování a zpětná vazba

Hodnocení zaměstnanců Proč hodnotit? –Z pohledu zaměstnavatele –Z pohledu zaměstnance Co hodnotit a co nehodnotit? –Pracovní výkon –Pracovní chování Jak hodnotit? –To je nejtěžší otázka

Formy a způsoby hodnocení Periodická hodnocení Hodnocení ad hoc Hodnocení nadřízeným Hodnocení spolupracovníky, zákazníky,… 360° feedback

Metody hodnocení Hodnoticí rozhovor Písemná hodnocení Dotazníky Check list Sestavování pořadí …

Zásady pro hodnocení Soustavnost Dialog Objektivita Klid a přátelské prostředí Konsensus, ale jednoznačné řešení rozporů Záznam výsledků

Hodnocené oblasti Silné stránky Prostor pro zlepšení Splněné a nesplněné závěry z předchozího hodnocení Další směřování –Pracovní úkoly –Osobní rozvoj

Výstupy z hodnocení Kariéra Mzda Osobní rozvoj

Vzdělávání –Obligatorní –Rozšiřující a prohlubující Rozvoj dovedností a schopností

Vzdělávání Kvalifikační katalog jako základ Stanovení vzdělávacích potřeb –Podle popisů PM (udržení kvalifikace) –Podle rozvojových záměrů organizace –Podle rozvojových plánů zaměstnance

Metody vzdělávání Kursy Semináře Konference Soustavné studium Samostudium E-learning Stáže …

Formy vzdělávání V organizaci Mimo organizaci

Osobní rozvoj Development centra Koučování Rotace práce Stínování