BINÁRNÍ STROM Vytvořte program, který bude vytvářet "binární strom". Každý prvek bude definován z klávesnice svým obsahem a dvěma dalšími proměnnými, které.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_17 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Advertisements

Vlastní skript může být umístěn: v hlavičce stránky v těle stránky
Seminář C++ 5. cvičení Dědičnost Ing. Jan Mikulka.
Programování funkcí v Excelu (pole)
Třída SIMSET je druhou standardní systémovou třídou, která obsahuje prostředky pro práci se spojovými seznamy. KRUHOVÉ SPOJOVÉ SEZNAMY Spojový seznam –
Algoritmizace od algoritmu k Pascalu.
Vnitřní řazení v poli (in sito)
1 Vnitřní řazení s využitím dynamických struktur Tvorba spojového seznamu je vcelku triviální záležitostí: a)Vytvořím prázdný seznam příkazem LIST:=nil.
10. Dynamické datové struktury
Vytváření, použití dávkových souborů
DATOVÝ TYP POLE.
Fronta - a)Implementace s využitím statických struktur (pole) b)Implementace s využitím dynamických struktur (spojového seznamu) odebírá se ze začátku.
Semestrální práce KIV/PT Martin Kales Hana Hůlová.
Pole, ukazatele a odkazy
BLIŽŠÍ POHLED NA TŘÍDY, DĚDIČNOST - úvod
Principy překladačů Mezikód Jakub Yaghob.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_15 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
1 Vyhledávání Principy vyhledávání Klasifikace klíče:  Interní klíč – je součástí prohlížených záznamů  Externí klíč – není jeho součástí, je jím např.
Algoritmizace a programování Podmíněné a cyklické příkazy- 08
SYSTÉMOVÁ TŘÍDA SIMULATION Třída SIMULATION je třetí systémovou třídou, která obsahuje prostředky pro vytváření diskrétních simulačních modelů. Je podtřídou.
Informatika I 3. přednáška
Procedury a funkce Základní charakteristika a použití v programu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_03 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_18 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Podmienený príkaz. Kĺúčové slová  Pro podmínky se v Pascalu používají klíčové příkazy IF, THEN a ELSE.  Také se jim říká „príkaz vetvenia"..  Příkaz.
Algoritmy a programovací techniky
C# - pointery Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ ŘAZENÍ PRVKŮ – OPAKOVANÝM VÝBĚREM NEJVĚTŠÍHO PRVKU (SELECTSORT) Vytvořila: RNDr. Ivanka Dvořáčková Gymnázium K. V.
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ ŘAZENÍ PRVKŮ – PŘÍMOU VÝMĚNOU (BUBBLESORT) Vytvořila: RNDr. Ivanka Dvořáčková Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova.
Proměnná typu "pole" Mezi proměnné typu "pole" patří všechny superglobální proměnné. Mezi proměnné typu "pole" patří všechny superglobální proměnné. To.
Informatika I 7. přednáška RNDr. Jiří Dvořák, CSc.
Informatika I 8. přednáška RNDr. Jiří Dvořák, CSc.
OSNOVA: a) Úvod do OOPb) Třídy bez metod c) Třídy s metodamid) Konstruktory a destruktory e) Metody constf) Knihovní třídy g) Třídy ve tříděh) Přetížení.
KASKÁDOVÉ STYLY 1. 2 PRVNÍ STANDARD (CSS1) BYL PŘEDSTAVEN V ROCE 1996, PROTO STARŠÍ PROHLÍŽEČE ("ČTYŘKOVÉ" VERZE) IE A NN KASKÁDOVÉ STYLY NEPODPORUJÍ.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_06 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
STROMY Datová struktura sestávající z uzlů
OSNOVA: a) Přetížení členských funkcí b) Dědičnost tříd Jiří Šebesta Ústav radioelektroniky, FEKT VUT v Brně Počítače a programování 2 pro obor EST BPC2E.
VYTVOŘENÍ TŘÍDY KOMPLEXNÍHO ČÍSLA Vytvořte třídu proměnné, která bude prezentovat komplexní číslo. Zadávat se budou dvě složky, reálná a imaginární. Dále.
10. Dynamické proměnné Dynamická proměnná se nezavádí deklarací proměnných, ale vzniká za běhu programu provedením speciálního příkazu. Nemá přidělen žádný.
7. Typ soubor Souborem dat běžně rozumíme uspořádanou množinu dat, uloženou mimo operační paměť počítače (na disku). Pascalský soubor je abstrakcí skutečného.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_08 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_16 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_19 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Pascal – if Mgr. Lenka Švancarová.
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část II.
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ
VISUAL BASIC PRALG.
Cvičení 2 Podmíněné příkazy, cykly. Podmíněné příkazy Podmínka – jakýkoliv logický výraz ( a=1,……..) ( a=1,……..) Příkaz – vlastní instrukce, která se.
Pascal - větvení.
Cvičení 3-4 Procedury, funkce,řetězce. Procedury Procedura Procedura Procedura je podprogram, který mění stav programu (změnou stavu proměnných nebo změnou.
Algoritmy Úkol: Vytvořte algoritmus pro zadání PIN do mobilu.
Programovací jazyk C# 4. část - cykly.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Programovací jazyk C++
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Strukturované typy proměnných v programovacím jazyce Pascal - 1.hodina
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Strukturované typy proměnných v programovacím jazyce Pascal - 2.hodina
Kurz algoritmizace a programování v jazyce C
Databázové systémy a SQL
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Opakování základních příkazů a syntaxí v programovacím jazyce Pascal
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
program TextovySoubor;
Funkce s proměnným počtem parametrů
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
Transkript prezentace:

BINÁRNÍ STROM Vytvořte program, který bude vytvářet "binární strom". Každý prvek bude definován z klávesnice svým obsahem a dvěma dalšími proměnnými, které budou definovat jestli vlevo nebo vpravo následuje další prvek. Vyzkoušejte definovat strukturu stromu a výpis některých prvků na obrazovku. SIMULACE DISKRÉTNÍCH SYSTÉMŮ

Řešení: begin class prvek(IC,NL,NP); integer IC,NL,NP; begin ref(prvek) AL,AP; if NL=1 then begin outtext("Parametr leveho prvku"); outint(IC,4); outimage; AL:-new prvek(inint,inint,inint); end; if NP=1 then begin outtext("Parametr praveho prvku"); outint(IC,4); outimage; AP:-new prvek(inint,inint,inint); end; end of prvek; Definice třídy prvku binárního stromu, který má tři parametry. IC - hodnota prvku, NL a NP- definuje jestli vpravo nebo vlevo bude následovat další prvek. Je-li požadavek na následující prvek vlevo (NL=1) bude ihned vytvořen. Prvky na pravé straně budou definovány až jako druhé v dané větvi

SIMULACE DISKRÉTNÍCH SYSTÉMŮ ref(prvek) VR; outtext("Parametry prvniho prvku:"); outimage; VR:-new prvek(inint,inint,inint); outint(vr.al.ap.ic,3); end. Deklarace proměnných Definice prvního prvku stromu Výpis požadovaného prvku