Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyskytuje se ve třech rovinách:
Advertisements

Značka výrobku Značka se skládá:
Představení společnosti
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Řízení jakosti, standardy
Financování Vniřní a vnější. Vnitřní financování  Důvody:  Větší hospodářská a finanční nezávislost  Lepší likvidita  Lepší přístup k úvěrům  Menší.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Síťové organizační struktury
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Význam informací v podnikání
Cvičení č. 2 Řízení multinacionálních firem
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Koncept farmářských prodejen
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Sdružování organizací
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Číslo materiáluVY_62_INOVACE_EKO_4S_RE_33_11 NázevFranchising Druh učebního materiálu Prezentace PředmětEkonomika Ročník4 Tématický celekPodnikání AnotaceJiný.
Podnikatelské koncepce
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic Fórum Evropský rok aktivního stárnutí a mezigenerační solidarity 2012 Ing. Blanka Miksová Praha,
Marketing finančních služeb 2.
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Zdroje financování malých firem a Franchisa
Přednáška č.4 Vstup na zahraniční trhy při výrobě v zahraničí.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Franchisa.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Dlouhodobé financování podniku Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
DISTRIBUCE.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Distribuce - placement
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
Struktura podnikatelského plánu
Franchising VY_62_INOVACE_ ledna 2014
Zdroje financování malých firem. Kapitálové zdroje: Přátelé, rodina (tzv. „tři F“ – Family, friends and fools), navýšení vkladů společníků, přistoupení.
A JEHO PROJEKTY. Sdružení CzechInno Součást systému inovačního podnikání ČR Součást systému inovačního podnikání ČR Sdružení CzechInno:  Je neziskovým.
{ Franchise Meeting Point Co je to FRANCHISING? Jméno: Miklíková Eva Datum vystoupení: není známo Střední škola KNIH, o.p.s.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Smart Business Festival 2015 Praha, Vozovna Střešovice, Představení projektu Více informací na :
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Komerční banka – partner pro Vaše podnikání. | Na aktuální rostoucí chuť inovovat a rozvíjet podnikání reaguje banka nabídkou produktů a služeb, které.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Formy vstupu podniků na mezinárodní trhy Franchising.
Zdroje financování malých firem. Kapitálové zdroje: Přátelé, rodina (tzv. „tři F“ – Family, friends and fools), navýšení vkladů společníků, přistoupení.
Podpora podnikání v ČR Konference „Evropská unie a český export“
Sdružování organizací
Green Pan, s. r. o. Dobij se dobrým jídlem!.
Název: Fiktivní firma Autor: Ing. Václav Tomášek
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
ORGANIZAČNÍ STRUKTURY
Název společnosti Obchodní plán.
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Transkript prezentace:

Franchisa

Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant obdrží podnikatelské know-how a podporu při provozování obchodního konceptu do Franchisora. Do podnikání však vkládá svůj kapitál, práci a lidské zdroje.

Základní dokumenty franchisingu  Podrobná franchisová smlouva tvoří hlavní pilíř spolupráce franchisora a franchisanta  Franchisová smlouva je doplněna mauálem franchisora, který obsahuje provozní pravidla pro daný obchodní koncept (provozní příručka)  doprovodné dokumenty: dohoda o mlčenlivosti!!!, záruky/zajištění DateDate

Novinky z českého franchisového trhu

Pobočková síť fr. konceptů v letech

České a zahraniční franchisové systémy v Česku v letech

Proč ANO franchisingu? Značka a)Zavedená značka (67 % zákazníků se rozhoduje podle značky) b)Mezi nejhodnotnějšími značkami světa figurují franchisové systémy c)95 % nově vzniklých podnikatelských subjektů do 2 let končí d)85 % Franchisantů po 2 letech funguje

Co obsahuje? a) franchisor předkládá zájemci BP z již fungující části franchisové sítě b) budoucí franchisant srovnává BP se svými možnostmi a zkušenostmi… na základě BP odhaduje svůj úspěch c) vzorový BP a upravený pro potřeby zájemce speciální BP je podkladem pro banku, investora, … a) franchisor předkládá zájemci BP z již fungující části franchisové sítě b) budoucí franchisant srovnává BP se svými možnostmi a zkušenostmi… na základě BP odhaduje svůj úspěch c) vzorový BP a upravený pro potřeby zájemce speciální BP je podkladem pro banku, investora, … Význam Business Planu pro franchisora/ franchisanta

FRANCHISING FORUM 2014 Franchisa Náš grunt

první koncept kamenných prodejen farmářských potravin v ČR zaměření na kvalitní potraviny českého původu 31 prodejen po celé ČR – krajská a okresní města – 5 vlastních prodejen – 26 franšíz plán 50 prodejen do 2 let Náš grunt

Naše prodejny Mapa prodejen

blízké prodejny „v ulici“ zajímavé lokální produkty záruka kvality atmosféra prodejny úzký kontakt zákazníka s personálem Odpověď na potřeby dnešního zákazníka Na čem stavíme

Vzdělávání je nezbytná součást franšízy a je to jedna ze základních služeb franšízora (prodavači musí znát prodávané produkty) Ve franšíze se učí prodavač o tom co prodává, jak se prodává, jak uspořádat zboží, jak ho zabalit, jak uklidit Grunt odveze prodavače do farem, aby viděli v reálu výrobce zboží – farmáře Dále průběžné vzdělávání, tréninky a přezkušování Vzdělávání

Význam franšízy především pro MSP Zjednodušuje vstup na trh. Snižuje riziko neúspěchu díky tomu, že využívá zavedenou značku, kterou mají zákazníci v povědomí a na kterou si trh již zvykl. Výhodu franšízant pocítí při styku s dodavateli. V rámci franšízové skupiny totiž zesílí jeho vyjednávací pozice. Umožní mu tak nákupy za nižší ceny s lepšími podmínkami, které by bez podpory velkého partnera nevybojoval. MSP pod ochranou franšízové firmy mohou lépe konkurovat větším firmám. Podnikatel nemusí řešit koncepci podnikání a strategii, neboť ty přebírá od franchisora.

Ukázky Franchisy Fast food – USA Hledají franchisanty v ČR Popular restaurant with classic American atmosphere typical for 1950s. Zpívající obsluha

Fuddruckers Restaurant Fuddruckers is famous for high quality, vega burgry, and farm-fresh produce.

AMERICA’S DINER IS ALWAYS OPEN

The Ultimate Ice Cream Experience!