Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum 9.6.2011,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

CEBRE Česká podnikatelská reprezentace při EU
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Sekce teorie a výzkumu marketingu at retail
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Svaz průmyslu a dopravy ČR - zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty a dopravy ČR Svaz průmyslu.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Komunikace a stimulování prodeje
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
9.Komunikace.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Masová komunikace, masová média
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Trendy factoringového trhu 1.Výsledky v roce Dlouhodobé vývojové trendy 3.Současný vývoj.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Ochrana průmyslového vlastnictví jako jeden z nástrojů zkvalitnění inovačního procesu Pavel Švejda ÚPV, Praha, 1. června.
11 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 ČLFA - financování podnikatelských subjektů v roce Financování podnikatelských subjektů celkem 2.Leasing.
Podklady pro akvizici Lybar a Biolit - Marketing.
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Rok existence Evropského spotřebitelského centra © 2006 ESC Praha při Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Pavel Švejda Inovační potenciál ČR Praha, 10. září 2008.
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Mediální plán.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Vysoká škola technická a ekonomická
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Masová média a jejich vliv
Marketingová komunikace
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Transkript prezentace:

Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum , Svaz polygrafických podnikatelů

založena: březen : 47 členů kumulovaný obrat: 1.47 mld Kč (odhad) člen, partner: ČMS, Rada pro reklamu, AK RPR, POPAI ČR, Anopress IT, MaFra, OSPAP, Europapier, Česká Unigrafie, MF, Český rozhlas, Česká televize, ČEZ, MPO ČR, MV ČR, HK ČR, Médea Group a další... Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

...“Tisk je nejstarší a nejrozvětvenější prostředek masové informace“... Všeobecná encyklopedie Diderot Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Tištěná média – důležitý komunikační nástroj Tisk jako nástroj komunikace Tisk v média mixu reklamních a komunikačních agentur Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Reklamní agentura v ČR v průměru realizuje: 60% ATL 40% BTL, od roku 1996 tendence    Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Reklamní trh v USA: ATL: 30% BTL: 70% Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

určení cílové skupiny přizpůsobení textu a vizualizace inzerátu Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Ukázka kreativity:

Ukázka kreativity: Arcor Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Výhody tisku (jako nástroje komunikace): fyzická podstata média, feeling,... trvalejší působení díky přímému fyzickému kontaktu, emoce... Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

složitá technologie časová náročnost vysoké náklady Nevýhody tisku: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Příklad: ČR 2010, reklamní letáky více než 370 letáků na obyvatele/rok v roce 2009: dtto objem nákladu distribuce a tisku: 8-10 mld. Kč zdroj: Mediar.cz

Agentury AČRA MK, kumulovaný obrat (odhad): 1.47 mld. Kč 0.59 mld. Kč = BTL 0.18 – 0.29 mld. Kč = tisková produkce Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace ?

Ukázky reklam: Tide

Přeji Vám abyste byli vždy vidět Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Ukázky reklam: Tide2

Děkuji za pozornost Mgr. Pavel Brabec Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace 9. června 2011