Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. STAVBA A PROVOZ STROJŮ 2. OZUBENÉ PŘEVODY.
SCHRÁNKY MĚKKÝŠŮ Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL Učebna Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Virtuální prohlídka hradu Švihov
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. VOLBY V ČESKÉ.
POLÁRNÍ PÁS 1 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Prezentace na téma vývoje bydlení člověka.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. MASOPUST POUŽITÉ.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Sada fotografií na poznávání č.11 Stromy a keře
SLUNCE A KOMETY. SLUNCE- nejbližší a pro nás nejdůležitější hvězda. -obrovská koule žhavých plynů -složení: především vodík a hélium.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Konstrukce.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
ENERGETIKA A TĚŽKÝ PRŮMYSL
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
PO ŠKOLE DO ŠKOLY Projekt OPVK č. CZ.1.07/1.1.32/ KA2 Exkurze se zpracováním výstupů Základy společenských věd a historie v realitě Terezín 29.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Jarní rýmování.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
postup výroby dřevěných schodů
VÝVOJ ČLOVĚKA ZBRANĚ.
TATO PREZENTACE BYLA VYTVOŘENA V RÁMCI PROJEKTU: Z AOSTŘENO NA PŘÍRODU Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
TROPICKÝ PÁS Pouště 1 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
Můj domov Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Hardware jednočipových počítačů.
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Hrady-uspořádání, vývoj, dělení
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Obor: Elektrikář - silnoproud Ročník: 3. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Číselná řada 1 – 5 ZAČÍT HRÁT
VYVOZOVÁNÍ HLÁSEK Varianta 2 ZAČÍT HRÁT
POČÍTÁME DO 3 BEZ ČÍSLIC ZAČÍT HRÁT
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 6: Kde je?
Jak se žilo v době hradů?.
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Tato prezentace byla vytvořena
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Ovocný salát pro maminku
PRADĚD Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_10_Praděd.
Stavitelé českých hradů
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
TECHNIKA KRAUL – základní a kotoulová obrátka Lekce č. 9
Roční období – znaky, svátky a tradice
Transkript prezentace:

Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/01.0070 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Život na hradě Pracovní listy

I. A Historie Přiřaďte části hradu – severní palác, fortifikační pás, vstupní věž, bílá bašta, vnitřní vodní příkop, vnější vodní příkop

I. B Historie 1. O jakého šlechtice se jedná? 2. Jakou má spojitost se Švihovem? 3. Jaké hrady vlastnil? A, Rýzmberk, Skálu, Švihov, Rábí, Prácheň B, Rýzmburk, Skálu, Švihov, Rábí, Práchno C, Rožmberk, Skálu, Švihov, Rábí, Prácheň 4. V jaké části hradu se nachází tento sádrový odlitek?

I. C Historie 1. Kdy byla započata stavba hradu? 2. Z jakých důvodů byl hrad poprvé prodán? 3. Jak využívaly hrad Černínové z Chudenic? 4. Komu dnes hrad patří? 5. Prohlédněte si obrázek a napište, jaké části se dnes z hradu nedochovaly 6. Popište obrázek

II. A Život na hradě 1. Co je na fotografii? 2. Na co se používala tato nádoba?

II. B Život na hradě 1. Jak byl hrad vytápěn? A, krby a kamna B, železné koše s dřevěným uhlím C, centrální komín 2. Jak se nazývá tento předmět, kde se nachází a na co sloužil?

II. C Život na hradě 1. Je nábytek na hradě původní? 2. Napište, kdy byl vyhotoven tento kus nábytku?

Foto:autorka