Co říci závěrem ? Zavedením skupiny B se Mezinárodní automobilová federace snažila zpopularizovat tento druh automobilových závodů. Přestože béčka jezdila pouze několik let, představy FISA naplnila dokonale. Ohromné davy diváků lemující tratě se nakonec sice staly jedním z bodů záhuby těchto zajímavých strojů, ale po zrušení skupiny B již rallyový sport navždy zakotvil v podvědomí fanoušků a láká je dodnes. A to je dobře Tyto stránky se pokouší zmapovat těch pár let, kdy ke slovu rally patřila přípona group B Závěrem tedy nezbývá než poděkovat aktérům za to, co ve své době udělali i za to, co neudělali. Poděkujme tedy pilotům a navigátorům Poděkujme tvůrcům těchto krásných vozů Poděkujme všem ostatním zainteresovaným Vzpomeňme na ty, kteří za skupinu B položili svoje životy A na úplný závěr si řekněme „šou musí pokračovat !!!!“ „šou musí pokračovat !!!!“
Audi Quattro
Audi Sport Quattro
Audi S1
BMW M1
Citroen BX 4TC
Citroen Visa 1000 Pistes
Ferrari 308 GTB
Ford RS 200
Lada Samara Eva
Lancia 037
Lancia S4
Mazda RX - 7
MG 6R4 Metro
Mitsubishi Starion Turbo
Nissan 240 RS
Opel Kadet 4x4
Opel Manta 400
Peugeot 205 T16 Evo I
Peugeot 205 T16 Evo II
Porsche 911 RSC
Porsche 959
Renault R5 Turbo
Renault R5 Maxi Turbo
Škoda 130 LR
Toyota Celica TA64
VAZ 2105 VFTS