IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU Plán města, významná místa města
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
 VY_32_INOVACE_16_09  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
 VY_32_INOVACE_16_10  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
 VY_32_INOVACE_16_19  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
 VY_32_INOVACE_16_12  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Anotace Život ve škole, umění se učit 1. Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si osvojí znalosti o tom, jak funguje škola, jaké.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMarie Terezie a Josef II. Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje dobu.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT 2 – 3 – 24 HV Johan Sebastian Bach
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
 VY_32_INOVACE_16_06  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceStát a jeho představitelé Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje státní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
ICT 2 – 3 – HUDEBNÍ VÝCHOVA – hudební rytmus
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
ICT – 2 – 3 – 7 Hudební výchova
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
ICT VL Pravěk – procvičování 4.R
ICT – 2 – 3 – 28 HV - Bohuslav Martinů
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePamátná místa naší vlasti Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje historii,
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Sloh - pohádky Hádej pohádku
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT M 5.R. Jednotky času
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Anotace Cyklus přírody a kalendáře Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si osvojí postup, jakým vznikaly kalendáře na základě sledování.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 17 - 6 Anotace Život ve škole, umění se učit 1. Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si osvojí znalosti o tom, jak funguje škola, jaké jsou její druhy a dozví se, co je to univerzita třetího věku Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Škola, učení, pravidla školy, šk. docházka Druh učebního materiálu Pracovní list / Prezentace / Test / Laboratorní práce / … Druh interaktivity Aktivita / Výklad / Test / Kombinace Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina 12-15 let Celková velikost / datum 827 kb / říjen 2011

ŽIVOT VE ŠKOLE Povinná školní docházka byla zavedena již v roce 1774, za Marie Terezie (pro děti od 7 do 12 let)

„UČÍME SE CELÝ ŽIVOT“ škola ale nekončí ukončením školní docházky, (Vysvětli, jak chápeš toto tvrzení?) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Označ obrázky číslem tak, jak jdou po sobě různé druhy školy (od dětství /1/ až po dospělost a stáří /5/): Do rámečků doplň čísla od 1 do 5. Přemýšlej u prvního obrázku, co tě zarazilo?

Univerzita třetího věku Univerzita třetího věku je vzdělávací aktivita prováděná na vysokoškolské úrovni (přednášky, semináře, cvičení), a určená zejména pro seniory.

Zdroje: Text: www.wikipedie.cz Vlastní text z archivu autora Janošková, D.: Občanská a rodinná výchova, Fraus, Plzeň, 2003 Obrázky: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Jobs_als_Schulmeister.jpeg http://images.franchisinginfo.cz/552/977/maxikovaskolka_ucitelka.jpg http://www.icm.cz/files/user-126/vysoka-skola-aula.jpg http://www.nf-senior.cz/_gf/texty/univ.jpg Archiv autora