ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Advertisements

Lidé pro manželství nevhodní
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Posilování celého těla 1
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Potřeby a projevy člověka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
VY_52_INOVACE_03/2/21_ZEMĚPIS
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.14 Název pro školu:
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Hormonální antikoncepce
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Rybářová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
HOMOSEXUALITA.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Životní situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Posilování celého těla 2
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_09-2-1_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Batole Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
VY_52_INOVACE_03/2/23_ZEMĚPIS Oceánie. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladan Chlumský ŠABLONA: III/2 – Inovace a.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Rozmnožování ovocných rostlin
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Průběh porodu a šestinedělí
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
  Název Sexuální chování člověka Šablona CZ.1.07/1.4.00/    Poř.číslo
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Nebezpečné situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
VY_32_INOVACE_09-2-3_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Domov a bydlení Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li.
VY_52_INOVACE_02/1/17_Chemie VODÍK - procvičování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bohdan Hladký ŠABLONA: V/2 – Inovace.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNIC
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.01 Název pro školu:EU CH 01 Název materiálu:Těleso, látka Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_175.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Poruchy příjmu potravy Autorem materiálu a všech jeho částí,
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Smyslová ústrojí člověka
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Láska VY_32_INOVACE_13_36.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Osobnost člověka z hlediska sociální psychologie
Transkript prezentace:

ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_09-2-6_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v 7. - 9. ročníku. Sexuální orientace Anotace Prezentace slouží k seznámení žáků s druhy sexuálních orientací člověka. Prezentaci můžeme použít k zápisům z hodiny do sešitu. Vhodné pro žáky 8. ročníku. Vypracovala Mgr. Barbora Chaloupecká Oblast Člověk a zdraví Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Barbora Chaloupecká

Sexuální orientace Ženská homosexualita Heterosexualita                               Sexuální orientace Ženská homosexualita Heterosexualita Mužská homosexualita Ženská bisexualita Mužská bisexualita [cit. 2010-04-05]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sexual_orientation_-_4_symbols.png>

Sexuální orientace Označuje trvalou sexuální náklonnost Vztahuje se k osobní identitě – chování, členství v komunitě Označována ve 3 kategoriích Heterosexuální – náklonnost k opačnému pohlaví Homosexuální – náklonnost k stejnému pohlaví Bisexuální – náklonnost k mužům i ženám

Sexuální orientace Projevy chování Držení se za ruce, Polibek jiné osoby,… (najdete i další projevy ???) Naplnění potřeby lásky, oddanosti a intimity Nesexuální tělesná náklonnost mezi partnery, sdílené cíle a hodnoty, vzájemná podpora

Projevy sexuální orientace celoživotní náklonnost touha po fyzické blízkosti jedinec si nemusí svoji náklonnost plně uvědomovat a nebo se musí chovat podle očekávání společnosti (právník) za dobrých okolností bývá spojena se schopností vytvořit plněhodnotný vztah

Psychické hledisko Egosyntonní – nositel svoji orientaci vnitřně přijímá jako svou součást Egodystonní – nositel se od ní vnitřně distancuje - Nesmíření se se svojí orientací může vést k asociálnímu způsobu života nebo i k sebevraždě

Náklonnosti řadíme mezi poruchy sexuální preference Druhy orientací Jiné znaky nebo kritéria náklonnosti zaměření podle věku – chronofilie zaměření na zvířata – zoofilie preference určitých věcí či částí těla – fetišismus Náklonnosti řadíme mezi poruchy sexuální preference