Každé povolání si žádá své

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávání pro reformu
Advertisements

Autor:Ing. Libuše Sušická Předmět/vzdělávací oblast:Ekonomika Tematická oblast:Zaměstnanci Téma:Získávání pracovníků Ročník:3. Datum vytvoření:prosinec.
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
Vocational Education and Training for Young people ODBORNÉ VZDĚLÁVACÍ KURZY PRO MLADÉ Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za.
Pracovněprávní vztahy v organizaci
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
Koordinační centrum EQF Základní a střední vzdělávání PhDr. Jana Kašparová.
PROJEKT: Co nám přinesl tento projekt? 1) Exkurze a)do firem - interaktivní přenos informací do výuky (ZKL Hanušovice, a.s.; Ondřejovická strojírna,
Možnosti monitoringu pracovního trhu v systému práce ÚP ČR: Současný stav a výhledové možnosti Josef Pitner, ÚP JmK Brno, Projekt OP LZZ „Aktivní.
Jak vybírat povolání?. Jaká máme povolání?Víte, že…? Povolání nejsou stále stejná, vznikají, zanikají, mění se… Pro drtivou většinu povolání je nutné.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Zš Drovice Náves 109 Číslo a název operačního programu: CZ.1.07.
ŽIVOTOPIS (curriculum vitae)
Komplexní program podpory k posílení pracovní integrace sociálně vyloučených v Ústeckém kraji Registrační číslo projektu CZ.1.04/3.3.05/D
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Jak se stát dobrým právníkem?
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Název příjemce: Základní škola Šaratice, Náves 96, příspěvková organizace Název partnera: Z ákladní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Personální řízení Cvičení 1
(komentovaný přehled)
Kompetence žáka – absolventa Ing. Dana Juchelková
Jak vybírat školu a obor?. Víte, že? Víte, že… V Plzeňském kraji je téměř 60 středních škol Všechny důležité informace o oborech SŠ v Plzeňském kraji.
V zaměstnání I. Petr Machala. zajdete na personální oddělení podepíšete pracovní smlouvu seznámíte se s pracovním řádem Víte co následuje po úspěšném.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Komenského Slavkov u Brna 495 Číslo a název operačního programu:
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Sada č. XIV Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada.
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
Volba povolání.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
První zaměstnání Petr Machala.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
1 O čem budeme dnes hovořit: Management MSP Marketing MSP Tvorba cen.
Sociální role Petr Machala.
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
Dr. Ondroušek Lubomír, 1.místopředseda SAČM a specialista na problematiku DS pro vedení strukturovaných rozhovorů a vytvoření reprezentativního vzorku.
ZÍSKÁVÁNÍ A VÝBĚR PRACOVNÍKŮ
Informační zdroje pro volbu povolání Technika a technické vzdělávání 2.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Absolventi na trhu práce
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Personální strategie mezinárodní firmy
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ EUR. Ing. Petra Bednářová, Ph.D.
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
IPS Informační a poradenské středisko pro volbu povolání a změnu zaměstnání Ing. Ivana Šatrová.
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Hledání zaměstnání, nezaměstnanost, úřady práce, rekvalifikace N á zev.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Budoucnost a peníze Můj aktuální vztah k penězům hodnotím.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Název:VY_32_INOVACE_VVP_9A_5F Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Helena Židová Ročník:9.r. Tematický okruh,
PRESTIŽ SOCIÁLNÍCH PRACOVNÍKŮ A JEJÍ SOUVISLOST S PŘIPRAVOVANOU PROFESNÍ KOMOROU A-FORUM, z. s.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
Co potřebujeme v praxi? Martina Šochmanová Praha,
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
Cacio Otázky z personalistiky pro IT Manažery: Jak vybrat vhodné pracovníky.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Koučink dětí a mladistvých
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Čím chci být až vyrostu? Dominik Werdich.
ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN/PLÁN AKTIVIT
Teorie a metodika výchovy seminář 1
VY_32_INOVACE_49_V pracovním poměru I
Osobnost supervizora Jitka Navrátilová
Temperament, charakter, motivace
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Prezentační a komunikační dovednosti
OPERÁTOR V CALL CENTRU MOTIVAČNÍ DOPIS.
Volba povolání-ISTP 8.ročník VY_32_INOVACE_04.2/11
zpracovaný v rámci projektu
Transkript prezentace:

Každé povolání si žádá své Petr Machala

Podle čeho si lidé vybírají zaměstnání? Co je pro ně rozhodující? Co je důležité pro tebe? prestiž, peníze, dobrý kolektiv, baví mě to… volba povolání je ovlivněna našimi předpoklady

Popiš pracovní činnost, prostředí, prostředky a předměty povolání, které chceš vykonávat? Znáš výši finančního ohodnocení tohoto povolání? Jaké budeš mít uplatnění? Co musíš udělat pro to, abys mohl(a) vybrané povolání vykonávat?

Víte jaký je rozdíl mezi profesním a personálním poradenstvím? Profesní – cílem je vybrat nejvhodnější profesi Personální – cílem je vybrat na pracovní pozici nejvhodnějšího uchazeče

požadavky personalistů? Víte jaké jsou běžné požadavky personalistů? plánovat a organizovat čas a úkoly aktivně mluvit cizím jazykem kultivovaný písemný projev umět myslet a logicky řešit situace řešit problémy dokázat se rozhodnout učit se ze zkušeností čestný, bezúhonný a poctivý umět využít znalostí z více oborů být iniciativní, energický a vytrvalý být zodpovědný za své jednání umět pracovat samostatně umět pracovat v týmu být loajální…

Děkuji za pozornost