Textuální přístup: znovu a lépe (1985-88)  Strategie, kterými se text sám sebou otevírá:  dialektika determinace a rezistence  klíčová slova: vyjednávání,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právě v době recese či krize je to velmi aktuální otázka. Jak to poznat? Ti, kdo řídí podnik, některé typy znají. Většina manažerů však přivítá mít špičkového.
Advertisements

P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Kulturální studia: program kursu
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat kulturu?
Média? kulturu? komunikaci? Chcete studovat. • Chcete vědět, jak kultura ovlivňuje to, jací jsme, za co se považujeme a proti čemu se vymezujeme? • Chcete.
WINDOWS. Po spuštění se objeví pracovní plocha. Pracovní plocha – má barvu, kterou můžeme měnit. Můžeme na ni dát i obrázek.
Závěrečná písemná práce cvičitel sebeobrany aj. Doporučené, vyzkoušené postupy, aneb tato práce je Vaše vizitka!
Média a reprezentace reality
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat média?
DATABÁZOVÉ SYSTÉMY Ing. Roman Danel, Ph.D.
Literární výchova 4. ročník, práce s textem
ZAČÍNÁME PRACOVAT S WORDEM 2007
Když se stýská….
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B9 Dávkové soubory AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníBřezen 2013 Ročník / věková kategorie2. ročník Vyučovací.
DOBRÁ STRATEGIE PRODEJE FIRMY PARDUBICE, JIŘÍ SLEZÁK.
Auditoriální přístup: etnografie publik
Motivace k pracovnímu výkonu Září 2007 PhDr. Eduard Entler.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Lidé ve službách.
Úprava grafických objektů –klipartů ve Wordu 2010.
"Jak pomoci firmám lépe fungovat v Ostravě? Flexibilní, plně vybavené kanceláře na míru..." Kateřina Camerino General Manager Regus Ostrava.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji - Klíčové aktivity projektu a jeho úloha v rámci současného vzdělávacího systému ČR přednáší.
Elsevier Science (ScienceDirect) John Wiley & Sons (InterScience) Academic Press (IDEAL) Porovnání licenčních podmínek realizovaných a připravovaných konsorcií.
Bc. Jan Milota, IQ Roma Servis Moravská zemská knihovna
Média a role čtenáře: kulturální studia
Anotace Žák v aplikací MS Word dokáže nastavit sloupce Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word využít funkce sloupce.
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Plánování činnosti cíle, motivace a samostatnost ….
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Inovace (v) Modelu Excelence EFQM
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Úvod do (biblické) didaktiky Zuzana Svobodová. Naděje úkol vychovatele – učitele: otevírat oči pro zkušenosti, které jsou zdrojem naděje „Naděje nemůže.
Vzhled a přizpůsobení III
John Paul Kotter MIT HARVARD.
Textový procesor (MS Word) Ing. Jan Roubíček. Práce s dokumenty VY_32_INOVACE_10_2_02_AP.
Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 2. Textové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník.
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
JAK TVOŘÍME UČEBNÍ TEXTY PRO ŠVP NA ZŠ LIBEREC, LESNÍ
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ZÁKLADNÍ POJMY. ZDROJOVÝ TEXT PROGRAMU Tvoří: klíčová slova komentáře identifikátory.
Průběh otevírání trhu s elektřinou v České republice 1.část Pavel Kašpar Seminář AEM v Praze 14. dubna 2004.
Publikujeme s Autodesk MapGuide v.5.0 Ing. Jan Růžička, Dr. Ing. Jiří Horák VŠB-Technická univerzita Ostrava
Jak přečíst každou místnosti a být networKING. Co je BforB? Kdo jsem já?
Vybrané kapitoly z kulturálních studií PhDr. Irena Reifová, Ph.D. LS 2015/2016.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Ex-ante hodnocení NRP Presentace na jednání ŘKV 25. srpna 2005.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Informatika – Úvod do MS Powerpoint. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Překročili jsme Rubikon? Jsme již nezvratně na cestě od ústavů k poskytování služeb v běžné komunitě? 1.března 2011 Hradec Králové Individuální projekt.
Vytvoření rozevíratelného pole Access (13). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
STRATEGIE REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR
Michal Kubáň Martin Nečaský Tomáš Pecha 31. března 2017
Oborová informační brána Musica
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
První zpracování odborných zdrojů Tématické rešerše
Zakreslování oken VY_32_INOVACE_26_524
Karel Havlíček Cesta do vyhnanství.
Informační zdroje pro vědu a výzkum na ČZU
Miroslav Orel Nový pohled na kořeny závislosti
Konflikt, koření života
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Kyvadlo kulturálních studií
Vzdělávací aktivity ÚSTR
Otevřená data v České republice
EZB – Elektronická knihovna časopisů Volně přístupné časopisy:
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
Transkript prezentace:

Textuální přístup: znovu a lépe ( )  Strategie, kterými se text sám sebou otevírá:  dialektika determinace a rezistence  klíčová slova: vyjednávání, soupeření, tenze  John Fiske: aktivovaný text  Strategie otevírání významu na bázi sémiotiky: sémiotický převis; „producerly“ texty  Strategie otevírání významu na bázi nabídky slasti: „plaisir x jouissance“

Textuální přístup: znovu a lépe ( )  Strategie, kterými se text sám sebou otevírá:  dialektika determinace a rezistence  klíčová slova: vyjednávání, soupeření, tenze  John Fiske: aktivovaný text  Strategie otevírání významu na bázi sémiotiky: sémiotický převis; „producerly“ texty  Strategie otevírání významu na bázi nabídky slasti: „plaisir x jouissance“

Textuální přístup: znovu a lépe ( )  Strategie, kterými se text sám sebou otevírá:  dialektika determinace a rezistence  klíčová slova: vyjednávání, soupeření, tenze  John Fiske: aktivovaný text  Strategie otevírání významu na bázi sémiotiky: sémiotický převis; „producerly“ texty  Strategie otevírání významu na bázi nabídky slasti: „plaisir x jouissance“