Řešení každé slovní úlohy se skládá z několika částí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy o n méně/více 0-20
Advertisements

Několikrát méně, nácvik.
SLOVNÍ ÚLOHY Odčítání od 20.
HRAJEME SI S ČÍSLY SLOVNÍ ÚLOHA S KOLÁČI VY_32_INOVACE_13 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Přímá úměrnost Trojčlenka
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: 32_01 Sada: 03 Ověření ve výuce: Matematika Datum:
80.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 8.
Kryštof Urban, 6.C Co je to ? Start.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Opakování učiva 1. ročníku
DĚLENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s praktickým znázorněním VY_42_INOVACE_28 Sada 2.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice 3 VY_42_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_150_Restaurace AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3., 11.
Přímá úměrnost Slovní úlohy.
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_551_Odčítání do 20 AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 45.
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – nepřímá úměrnost 1 VY_42_INOVACE_09 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Odčítání desetinných čísel VY_42_INOVACE_05 Sada 3 Základní škola.
1 Slovní úlohy o pohybu úvod Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným.
P r o c e n t a % II. Procentová část Matematika 7.ročník ZŠ Creation IP&RK.
Matematika nám jde L I O A E K V C =
VY_32_INOVACE_Sib_II_11 Řešení slovních úloh 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Název DUM: VY_32_Inovace_2.3.8 Slovní úlohy – zápis a výpočet Název sady: Matematika 2.ročník.
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICÍ (s procenty) % 0,01 setina Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh s procenty, které řešíme rovnicí. Autor:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Jméno autora výukového materiálu
Statistika aut v domácnostech
V VY_32_INOVACE_16_MATEMATIKA_2_SLOVNÍ ÚLOHY Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační číslo:
Slovní úlohy o pohybu postup na konkrétním příkladu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
PŘEVODY JEDNOTEK Vypracuj vše do sešitu.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Slovní úlohy o pohybu úvod 1
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Slovní úlohy o pohybu IV. (2 úlohy)
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
SOUSTAVY LINEÁRNÍCH ROVNIC
SLOVNÍ ÚLOHY PRO PRVŇÁČKY
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Tělesa –V kvádru-slovní úlohy
LES V ZIMĚ Název : VY_32_inovace_07 - PR – Les v zimě
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
VY_32_INOVACE_13_13_numerace do
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Jméno autora výukového materiálu
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Transkript prezentace:

Řešení každé slovní úlohy se skládá z několika částí. Řešení slovní úlohy Řešení každé slovní úlohy se skládá z několika částí. 1. stručný zápis (znázornění) 2. výpočet 3. odpověď

Na cestě ke škole roste 8 listnatých a 7 jehličnatých stromů. Kolik stromů roste na cestě ke škole ? Zápis: listnatých 8 jehličnatých 7 stromů ? Výpočet: 8 + 7 = 15 Odpověď: Na cestě ke škole roste 15 stromů.

5 + 9 = 14 Zápis: Výpočet: Odpověď: Na parkovišti závodních strojů je zaparkováno 5 motorek. Aut je tam o 9 více. Kolik závodních aut je zaparkováno na parkovišti ? Zápis: motorek 5 aut o 9 více aut ? Výpočet: 5 + 9 = 14 Odpověď: Na parkovišti je zaparkováno 14 závodních aut.

11 – 4 = 7 Zápis: Výpočet: Tomáš má 7 jablek. Odpověď: Martin má 11 jablek. Tomáš jich má o 4 méně. Kolik jablek má Tomáš ? Zápis: Martin 11 Tomáš o 4 méně Tomáš ? Výpočet: 11 – 4 = 7 Odpověď: Tomáš má 7 jablek.

Pro chytré hlavičky Vrať se ke druhé a třetí slovní úloze a spočítej: a) Kolik je na parkovišti všech závodních strojů? b) Kolik jablek mají oba chlapci dohromady ?