Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3590 Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, 252 64 Velké.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Advertisements

Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37, VY_32_INOVACE_11M20_Už umím počítat do 10, do 20 Už umím počítat do 10, do 20 Autor materiálu:
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Obojživelníci- vývoj žáby
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Konstrukce rovnoběžníku z trojúhelníku
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_754.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Roční doby © Petra Lillová
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Projekt Smart logistik - moderní výuka logistiky, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Příjemce: Střední odborná škola logistická a střední.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Projekt Smart logistik - moderní výuka logistiky, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Příjemce: Střední odborná škola logistická a střední.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Výtvarné umění od pravěku k dnešku
ČTYŘÚHELNÍKY VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_01
Transkript prezentace:

Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké Přílepy Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost. Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Autor materiálu: Název materiálu: Sada: Předmět: Zařazení materiálu: Šablona: Číslo DUM: Ověření materiálu ve výuce: Datum ověření: Třída: Ověřující učitel: Lineární rovnice Mgr. Pavlína Ben Saidová Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Matematika, 8. ročník 32_01 32_01_03 Mgr. Pavlína Ben Saidová VIII

Metodické pokyny / anotace: Výukový materiál slouží k procvičování slovních úloh na téma lineární rovnice. Na barevném listě je vždy uvedeno zadání úlohy, kterou žáci sami počítají. Pro kontrolu, popř. jako pomoc při neúspěchu, slouží následující list. Zde je uveden zápis slovní úlohy, výpočet i slovní odpověď. Klíčová slova: slovní úlohy, lineární rovnice, zápis, výpočet, odpověď

LINEÁRNÍ ROVNICE 5x + 8 = 28 4a - 10 = - 2

První zahrada má výměru x m 2. Druhá zahrada má výměru o 48 m 2 větší než je trojnásobek výměry první zahrady. Oba pozemky měří dohromady m 2. Jaká je výměra obou zahrad?

První zahrada má výměru x m 2. Druhá zahrada má výměru o 48 m 2 větší než je trojnásobek výměry první zahrady. Oba pozemky měří dohromady m 2. Jaká je výměra obou zahrad? 1. zahrada ….. x m zahrada ….. 3x + 48 m celková výměra … m x + (3x + 48 ) = x + 48 = x = x = 600 Výměra první zahrady je 600 m 2, výměra druhé zahrady je m 2.

Určete pět po sobě následujících lichých čísel, jejichž součet je 75. 1, 3, 5, 7, 9???

Určete pět po sobě následujících lichých čísel, jejichž součet je číslo ……. x11 2. číslo ……. x číslo ……. x číslo ……. x číslo ……. x součet …….. 75 x + (x + 2) + (x + 4) + (x + 6) + (x + 8) = 75 5x + 20 = 75 5x = 55 x = = 75 Hledaná čísla jsou 11, 13, 15, 17 a 19.

V rovnoběžníku je velikost úhlu α o 22° menší než velikost úhlu β. Určete velikost všech čtyřech vnitřních úhlů čtyřúhelníku.

V rovnoběžníku je velikost úhlu α o 22° menší než velikost úhlu β. Určete velikost všech čtyřech úhlů čtyřúhelníku. úhel α ….. (x – 22) ° 79 ° úhel β ….. x ° 101 ° součet vnitřních úhlů … ° rovnoběžník má 2 úhly α a 2 úhly β 2. (x – 22) + 2. x = 360 2x – x = 360 4x – 44 = 360 4x = 404 x = 101 Dva úhly jsou velké 79°, dva úhly jsou velké 101°.

Tři kvádry mají celkový objem 146 dm 3. Druhý kvádr je o 6 dm 3 menší než první kvádr. Třetí kvádr má šestkrát větší objem než první kvádr. Určete objemy jednotlivých kvádrů.

Tři kvádry mají celkový objem 146 dm 3. Druhý kvádr je o 6 dm 3 menší než první kvádr. Třetí kvádr má šestkrát větší objem než první kvádr. Určete objemy jednotlivých kvádrů. 1. kvádr ….. x dm kvádr ….. (x – 6) dm kvádr ….. 6x dm celkový objem … dm x + (x – 6) + 6x = 146 8x – 6 = 146 8x = 152 x = 19 Jednotlivé kvádry mají objem 19 dm 3, 13 dm 3 a 114 dm 3.

Seznam použité literatury a pramenů: Kubisticke-svicky 03.ibm.com/software/lotus/symphony/gallery.nsf/GalleryClipArtAll/71D612E AB kvetla-cely-rok-kvetiny-pro-vsechna-rocni-obdobi.html