Sčítání a násobení výrazů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GONIOMETRICKÝ TVAR KOMPLEXNÍHO ČÍSLA
Advertisements

Číselné obory -Zákony, uzavřenost a operace
Pravidla pro počítání s mocninami
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Výrazy - vzorce Mgr. Petra Jelínková.
Mnohočleny a algebraické výrazy
Exponenciální a logaritmické rovnice
Úpravy algebraických výrazů
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Sčítání a odčítání lomených výrazů
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad na součin Vzorce usnadňující úpravu
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Rozdíl druhých mocnin a2 - b2 Autor: Vladislava Hurajová.
Druhá mocnina rozdílu (a – b)2.
Lineární rovnice – 1. část
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ČÍSELNÉ VÝRAZY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
1. Mocnina s přirozeným mocnitelem
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Sčítání mnohočlenů Matematika 8. ročník Mgr. Marcela Kubátová.
* Druhá odmocnina Matematika – 8. ročník *
* Druhá mocnina Matematika – 8. ročník *
* Třetí odmocnina Matematika – 8. ročník *
* Třetí mocnina Matematika – 8. ročník *
NÁZEV: VY_32_INOVACE_470_Matematické operace
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
Základní operace s maticemi
Násobení mnohočlenů. c d ab S Obsah velkého obdélníku S = (a+b).(c+d)
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami – 1
* Výrazy s proměnnými Matematika – 8. ročník *
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Pravidla pro počítání s mocninami.
Základní operace s maticemi
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Mnohočleny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
* Mnohočleny Matematika – 8. ročník *.
Opakování na 3. písemnou práci
Hustota pravděpodobnosti – případ dvou proměnných
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Druhá mocnina rozdílu.
Číselné výrazy s proměnnou
Mnohočleny Václav Dobiáš Jiří Komínek. Alois Bedřich 10 Alois Bedřich 10 Obvod = a nebo můžeme napsat Obvod = Alois = a Bedřich = b Alois + Bedřich +
2.1 Zápisy výrazů Mgr. Petra Toboříková. součet druhé mocniny čísla zvětšeného o jedna  součet  Jak přepsat větu do matematických symbolů? Součet druhé.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Lenka Hanušová Název:VY_32_INOVACE_1859_POČETNÍ_OPERACE_SE_ZLOMKY_II. Téma:
Vzorce pro druhé mocniny dvojčlenů (a – b)²=(a – b).(a – b)
Mocniny Druhá mocnina.
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Mocniny Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
Mocniny Druhá mocnina.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_42_INOVACE_JESONKOVA.MATKVA.01
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Písemné násobení trojciferným činitelem
VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Rozdíl a součet třetích mocnin
Mocniny s přirozeným mocnitelem
ČÍSELNÉ VÝRAZY = výrazy, v nichž se vyskytují pouze čísla a početní operace mezi nimi. Hodnotu číselného výrazu určíme, provedeme-li všechny početní.
Algebraické výrazy: počítání s mnohočleny
Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
Rozklad mnohočlenů na součin
Matematické operace, práce s výrazy, algebraické vzorce, poměr
Transkript prezentace:

Sčítání a násobení výrazů Prověrka

B Zapiš: Součet čísel x a y Pětinásobek rozdílu čísel m a n Třetí mocninu podílu čísel p a q Součin třetích mocnin čísel a a b 9x – (6 – 5x) (16b – 8) – (3b – 6) (7x3 – 6x2 – 4x) – (–15x3 – 6x2 + 3x ) (5x2y + 3x2 – 6y2 – 7xy2) – (3x2y +3x2 – 4xy2 ) 4t(3m – 8t + 2) 9a – 6(2a – 1) 12ab + 4a(a – 3b) 6ab – 3b(2a – 4b) – 12b2 8(x – 2y) + 3(2x – y) (5 – n)(6n2 – 2n – 3) (9n2 – 5n + 12)(3 + 2n) A Zapiš: Rozdíl čísel r a t Šestinásobek součtu čísel x a y Podíl čtvrtých mocnin čísel m a n Třetí mocninu součinu čísel u a v 9a – (5a +6) (5b – 4) – (2b +3) (3a2 + 5a – 16)- (9a2 – 5a – 14) (2x2y – 2x2 –7y2 –5xy2)– (3xy2 +2x2+ 6xy2– y2) 7x(x – 2 y + 3) 5x + 3(x – 7) 3xy – 2x(4x – y) 2xy + 5x(y – 3) + 15x 4(3a – 5b) – 6(2a +3b) (m +1)(3m2 – 5m + 6) (4m2 – 7m – 9)(2m – 1)

Hodnocení Za každý správný výraz je jeden bod 16-15 b 1 výborně 14-12 b 2 chvalitebně 11-8 b 3 dobrý 7-4 b 4 dostatečně 3-0 b 5 nedostatečně