CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra, ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2 Spolupráce výzkumných a vývojových pracovišť s podnikatelskou sférou, podpora inovací
2 1 Zdůvodnění projektu Uvedení digitální vysílací technologie do podnikatelské a spotřebitelské praxe. Vývoj a realizace vzdělávacích programů, školících kurzů, mapování perspektiv digitalizace, poradenské centrum, informační Veřejný zájem na projektu: Přechod na kvalitativně vyšší technologii, nutnost podpory procesu, potenciál media pro vzdělávání
3 2 Cílové skupiny Cílové skupiny: zaměstnanci, řídící pracovníci, studenti, zájemci o zal. nové technologické firmy Zapojení (motivace) cílových skupin: významná účast vysokých škol, technologických firem Doprovodná opatření: Úhrada cestovného, ubytování a stravy.
4 3 Typy činností Školení, poradenské středisko, marketingové studie, analýzy výzkumů, realizace domácí digitální školy, propagace digitálníhovysílání, centrum studentských stáží
5 4 Vnitřní postupy řízení Vnitřní postupy řízení činností, řízení rizik a sebehodnocení? Porady vedení realizačního týmu, zprávy garantů projektu, kontroly manažerem projektu, monitorovací zprávy, dozorčí výbor, kontrola návštěvnosti webu, seminářů, infocentra Externí audit účetnictví, kontrola dozorčího výboru a projektového manažera.
6 5 Zajištění publicity Tiskové konference a zprávy, pravidelně pořádané semináře, tisková reklama vybraných akcí, prezentace na souvisejících webových stránkách, spolupráce s Čro 6 web info servis, výstupy seminářů, e-learninghttp://
7 6 Přidaná hodnota Inovativnost, Multiplikace Přidaná hodnota financování projektu z ESF Kvalifikovanější zaměstnanci a zaměstnavatelé v digitálních médiích, lektoři a učitelé. Součinnost se zahraničím, přínos laické veřejnosti, domácí digitální škola Inovativnost projektu komplexní informační a vzdělávací systém o digitálních médiích, komunikace se zahraničními experty Multiplikační efekty projektu přenos zkušeností mezi našimi a zahraničními odborníky, státní správou, studenty a zájemci o novou technologii, domácí digitální škola
8 7 Udržitelnost činností Synergie a návaznost projektů Udržitelnost činností projektu Podpora dalšího vzdělávání od zaměstnavatelů zájem o informační systém ze strany nových firem. Samostatně fungující poradenské centrum.
9 8 Výstupy a Výsledky Výstupy (podpořené osoby / organizace) Výsledky (inovované produkty) Hlavní inovované produkty - dostupnost metodik i vlastních produktů (plná, částečná, podmínky)? Výchozí hodnota Plánovaná hodnota Současný stav PODPOŘENÉ OSOBY ORGANIZACE1842 PRODUKTY83
10 9 Další výstupy/výsledky Horizontální témata, Partnerství Horizontální témata: Podpora domácí práce, nižší energetická náročnost technologie, rozvoj informační společnosti Partnerství Spolupráce se státní správou
11 10 Doporučení pro další programovací období Náměty na zlepšení monitoringu a koordinace v současnosti běžících projektů: Zvýšení relevantnosti obsahových stránek projektu. nejzajímavější činnosti RLZ Domácí digitální škola a její využití hendikepovanými skupinami Náměty na zjednodušení a zlepšení budoucích procesů: Zjednodušení kritérií hodnocení, snížení administrativní zátěže