LEADERSHIP DEVELOPMENT PROGRAM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Řízení lidských zdrojů
2004 Poznání sebe sama …. 2 Trocha legrace než začneme A jak vypadá Váš obrázek?
Manažerská moudrost © Outward Bound – Česká cesta Outward Bound – Česká cesta, s.r.o.
Management Ing. Jan Pivoňka.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Efektivnost řídící práce
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Sylabus pro prezentační dovednosti III.
Konference Hodnocení pracovního výkonu JUDr
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Hodnocení pracovního výkonu
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Interní trénink Coca-Cola HBC.
Firemní kultura - změna motivační strategie
4. Motivace 4.1 motivační koncepce 4.2 ovlivňování 4.3 dokumentace
Evaluační strategie a evaluační plán Prabir Ganguly EURO SERVICE GROUP, s.r.o. Seminář “Sebehodnocení projektu v rámci CIP EQUAL“, 27.
Systém 360° zpětné vazby v Cabot Corp.
VÝCHODISKA PRO ROZVOJ VŮDCOVSTVÍ
Rozvoj manažerů GE Money ČR&SK Kristýna Rapalová GE Money
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Úvod do managementu 1. seminář
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
1 Ja “Zaměstnanec přichází kvůli firmě, ale odchází kvůli manažerovi“ Jak efektivně vzdělávat manažery Mgr. Petra Voráčová INC Consulting spol. s r.o.
marketingové poradenství
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Hodnocení pracovníků.
Moderní personalistika DS 2009/
360° zpětná vazba Workshop
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
Stav realizace projektu AutoAdapt RNDr. Danica Pražáková Rada ředitelů AutoSAP
ROZVOJEM OSOBNOSTNÍCH A PROFESNÍCH KOMPETENCÍ UČITELŮ MŠ A ZŠ K VYŠŠÍ KVALITĚ VZDĚLÁVÁNÍ (CZ.1.07/1.3.00/ ) LUCIE CHALOUPKOVÁ PEDAGOGICKÁ FAKULTA.
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
Assessment centrum.
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
Didaktické metody Androdidaktika.
Vůdcovství – leadership CVIČENÍ č.2
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE KOMUNIKAČNÍ SITUACE V PRÁCI MANAŽERA IVANA NEKVAPILOVÁ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro.
ZA JEDEN PROVAZ Vzdělávací centrum Turnov, o.p.s.
Vliv týmové spolupráce na výsledky zdravotnických zařízení
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Příjemce podpory: TRIALOG
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Assessment centrum.
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Didaktické metody Androdidaktika.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
ROZVOJ INTELEKTUÁLNÍHO KAPITÁLU A VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Assessment centrum.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Transkript prezentace:

LEADERSHIP DEVELOPMENT PROGRAM WORKSHOP HR ŽIVĚ LEADERSHIP DEVELOPMENT PROGRAM PETR SKALA – ředitel SCHOTT EP LANŠKROUN s.r.o. DUŠAN ŠTAINER – ŠTAINER CONSULTING PRAHA 2. ZÁŘÍ 2005 Ing. Štainer Dušan – ŠTAINER Consulting • Teplická 5 • Hranice • 753 01 • Telefon: 606726525 • E-Mail: stainer@StainerConsulting.cz

PROCES ROZVOJE LEADERSHIPU VIZE „LEADERSHIP JE MOTOREM VIZE“ TOP MANAGEMENT: LEADERSHIP TRÉNINK 360° zpětná vazba TOP - DOWN MENTORING Outdoor STŘEDNÍ A NIŽŠÍ MANAGEMENT: LEADERSHIP TRÉNINK 360° zpětná vazba VŠICHNI ZAMĚSTNANCI: HODNOTÍCÍ ROZHOVORY, KOUČOVÁNÍ NADŘÍZENÝM

SYSTEMATICKÝ ROZVOJ LEADERSHIPU 360° zpětná vazba 360° zpětná vazba 360° zpětná vazba Koučování a mentorování Koučování a mentorování Koučování a mentorování ZÁKLADNÍ WORKSHOP ZLEPŠOVÁNÍ MĚŘENÍ POKROKU POKRAČOVACÍ WORKSHOP I. ZLEPŠOVÁNÍ MĚŘENÍ POKROKU POKRAČOVACÍ WORKSHOP II. ZLEPŠOVÁNÍ MĚŘENÍ POKROKU ROZVOJ SEBE SAMA „ON THE JOB“ ROZVOJ SEBE SAMA „ON THE JOB“ ROZVOJ SEBE SAMA „ON THE JOB“ TÝM BUILDING SEBEPOZNÁNÍ KOUČOVÁNÍ ROZVOJ OSTATNÍCH „ON THE JOB“ ROZVOJ VZTAHŮ „ON THE JOB“ PLÁNOVÁNÍ OSOBNÍHO ROZVOJE PLÁNOVÁNÍ OSOBNÍHO ROZVOJE PLÁNOVÁNÍ OSOBNÍHO ROZVOJE INDIVIDUÁLNÍ VÝUKOVÝ PLÁN INDIVIDUÁLNÍ VÝUKOVÝ PLÁN INDIVIDUÁLNÍ VÝUKOVÝ PLÁN Zlepšení sebepoznání Zlepšení vůdcovského chování Zlepšení vztahů, team bulding

Follow Up II. Team building CÍLE LDP Follow Up II. Team building Basic Seberozvoj Folow Up I. Coaching Sebepoznání prostřednictvím 360° zpětné vazby a osobnostních testů Uvědomování si sebe sama v interakci se spolupracovníky Vytvoření strategie osobního rozvoje a osobního akčního plánu Vnímání rozdílů mezi lidmi a chápání jejich příčin Lépe si uvědomit vlastní vliv a roli v rozvoji spolupracovníků Akční plán osobního rozvoje Lépe se navzájem poznat – vytvořit soudržnější (procesní) týmy Nadefinovat leadership chování společně s vedoucím týmu Společné chápání týmové vize a cílů Akční plány

NÁSTROJE A TECHNIKY (1) 360° ZPĚTNÁ VAZBA MANAŽERSKÉ OSOBNOSTNÍ TESTY DOTAZNÍKY ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA MANAŽERSKÉ OSOBNOSTNÍ TESTY TYPOLOGIE OSOBNOSTI (ČAKRT podle MBTI) TÝMOVÉ ROLE (BELBIN) SITUAČNÍ VEDENÍ (HERSEY – BLANCHARD) STYLY UČENÍ (KOLB) KARIÉROVÉ KOTVY (SCHEIN) ORGANIZATIONAL CHARACTER INDEX (BRIDGES podle MBTI)

NÁSTROJE A TECHNIKY (2) OUTDOOR TRÉNINK HRANÍ ROLÍ SEBEPREZENTACE DISKUSE S MENTORY INDIVIDUÁLNÍ ROZHOVORY S LEKTORY PRÁCE VE SKUPINÁCH PLENÁRNÍ DISKUSE SPOLEČNÉ STMELOVACÍ VEČERY

NÁSTROJE A TECHNIKY (3) PRACOVNÍ SEŠITY A NÁVODY TEORETICKÉ VSTUPY (V NEZBYTNÉ MÍŘE) LITERATURA A TEXTY K SAMOSTUDIU „PRÁCE S EMOČNÍ INTELIGENCÍ“ „VNITŘNÍ LEADERSHIP“ „KOUČOVÁNÍ“ „CHARAKTER ORGANIZACÍ“ „VEDENÍ TÝMŮ“ TEXTY ROZDÁVANÉ BĚHEM UČEBNÍCH JEDNOTEK

NÁSTROJE A TECHNIKY (4) RANNÍ REFLEXE K PŘEDEŠLÉMU DNI REFLEXE PO UKONČENÍ AKTIVITY (OUTDOOR, HRANÍ ROLÍ) REFLEXE NA KONCI WORKSHOPU (DISKUSE, KRESBY) HODNOCENÍ WORKSHOPU (FORMULÁŘ) NÁSLEDNÉ TÝMOVÉ MÍTINKY (1X ZA 6 MĚSÍCŮ)

Basic workshop: SEBEPOZNÁNÍ Úvodní den (Neděle) 1. den (Pondělí) 2. den (Úterý) 3. den (Středa) ZAČÁTKY v 8.30 Reflexe Aktivity & Zkušenosti Teorie, organizace Individuální/skupinová reflexe Individuální/skupinová reflexe Diskuse k MBTI / Reflexe Outdoor aktivity / Teamové úkoly / Reflexe Mentor meeting ředitel společnosti Pozvánka k účasti ředitel společnosti Situační vůdcovství Sebeprezentace plánu rozvoje a argumentace proti skupině posluchačů Diskuse o klíčových situacích při vedení lidí Skupinová reflexe k Outdooru 360 zpětná vazba 2 Trenéři MBTI, teamové role jsou předány k vyplnění spolu s pozvánkou předem Hraní rolí – situační vůdcovství Cca 14.00 1. Diskuse k 360° ZV a individuální rozhovory s trenéry a mentory 2. Identifikace individuálních potřeb zlepšení – tvorba plánu osobního rozvoje 3. Příprava sebeprezentace pro následující den Plánování osobního rozvoje 2 Trenéři Diskuse ve skupině 2 Trenéři Závěr Začátek Neděle cca 16.00 Ukončení v cca 16.00 Mentor meeting na závěr pokyny k organizaci + pravidla cca 14.00 Diskuse a rozhovory s kolegy nad zprávou k 360 ZV SNÍDANĚ: 7.30 – 8.00 OBĚDY: cca 12.00 – 13.00 VEČEŘE: po 17.00 cca 17.00 17.00 Společná večeře 17. 00 – Společná večeře 18.30 - Společná večeře 18.00 Diskuse k teamovým rolím cca 19.00 - Barbecue Individuální rozhovory s trenéry a mentory 20.00 - Bowling