Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Inovace výuky v PrŠ Horní Česká Šablona - název / číslo: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Zpracoval: Mgr. Jana Vykoukalová Předmět: Přírodověda Název produktu: Fyzika – fyzikální poje m Teplota a měření teploty - Prezentace a úkoly na interaktivní tabuli Číslo produktu: VY_32_INOVACE_05_100 Použito: Třída: 2. ročník - Praktická škola Anotace: V tomto digitálně učebním materiálu se žáci seznamují s pojmem – Fyzika - Teplota a měření teploty, úkoly.
Fyzika. Teplota a její měření. Ve Fyzice se učíme různé věci, které se dějí kolem nás, a my je ani nevnímáme. Třeba – jak se váží, jak se měří, proč svítí světlo atd.
Teplota. Teplota se měří Teploměrem. Nejčastěji ji měříme ve stupních Celsia. Teplotu můžeme měřit u různých věcí, zvířat i lidí.
Teplota. Nejčastěji sledujeme teploměr kvůli POČASÍ, abychom se správně oblékli.
Teplota. V zimě se musíme dobře oblékat, abychom nenachladli a nebyli nemocní.Vyjmenuj podle obrázků různé oblečení.
Teplota. V létě se zase musíme chránit před sluníčkem. Vyjmenuj různé letní oblečení
Teplota. Každý z nás už byl někdy nemocný a měl zvýšenou Teplotu – více jak 37°C nebo Horečku – více jak 38°C. Kolik °C je pro člověka smrtelných?? - 42°C a více.
Teplota. A víš při kolika stupních °C vaří voda??? Je to celých 100°C. Ve škole si můžete jistě uvařit třeba čaj a u toho si změřit teplotu.
Poslechni si písničku: Poslechni si písničku:
Zdroje: Zdroje: office.microsoft.com xDz3s