Webová propagační část RTIS - inspirativní průvodce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
INTERNET A WORL WIDE WEB JAKO SOUČÁST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ZÁKLADNÍ ŠKOLY Petr Vitásek, 2004 Diplomová práce.
E-MUZEUM Elektronické muzeum obce Senorady Bc. Miroslav Patočka, Senorady ISSS 2008, Hradec Králové.
Koordinační porada informatiků obcí III. typu Spálené Poříčí 14. –
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
 Taggmanager.cz je nový způsob komunikace umožňující jednoduché propojení mobilního telefonu se speciálním webovým obsahem vyvíjený pod záštitou ministerstva.
Regionální literatura ve venkovských knihovnách Přibližování historie regionu a vytváření vztahu k místu, kde žijeme.
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Na internetu: Karel Šimek říjen 2006.
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, cestovní,
Průvodce po minerálních pramenech Českého lesa
Vybrané aspekty zvyšování kvality IS cestovního ruchu v regionech, městech a obcích.

Cíle práce Lokalizace Postup práce Výsledky  Data  Mapový server  Webový server  Databáze Závěr.
Integrované terénní vyučování Geografie
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Internet a cestovní ruch
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
Autor výukového materiálu:
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
110 let služby české historické obci Projekt Bibliografie dějin Českých zemí Věra Hanelová INFORUM ročník mezinárodní konference o profesionálních.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
Celostátní kolo Zlatý erb 2007 Celostátní kolo , Hradec Králové Sdružení Zlatý erb Odborní partneři Sponzoři.
Ing. Michal Unzeitig ARTIO s.r.o..  Co je Museo24  Vize a cíle  Role společnosti ARTIO  Technické řešení –CIDOC CRM –Sémantický web Obsah.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Marketingové prostředí obce
Co by měla splňovat pověřená knihovna (Atest) Pardubice Zlata Houšková.
Základní principy geografického výzkumu
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Návrh CHKO Český les Cílená stimulace hospodářského rozvoje území RNDr. Emil Chochole vedoucí Odboru regionálního rozvoje KÚPK Babylon,
GEOGRAFICKÉ PROJEKTY SE ZAMĚŘENÍM „GEOGRAFIE PRO PRAKTICKÝ ŽIVOT I JINÉ ŠKOLNÍ PŘEDMĚTY“ MARIE NOVOTNÁ ZČU V Plzni
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
SOPKY A GEOLOGICKÉ ZAJÍMAVOSTI MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE (3D VIZUALIZACE) Vedoucí práce: Mgr. Ivana Češková Vyhotovitel: Zuzana Sukeníková, GB364.
© Berman Group. Strategický plán a tvorba koncepce rozvoje města Písku do roku 2025 Komise pro strategický rozvoj Vyhodnocení nadřazených koncepčních.
Celostátní turistický informační systém Josef Zelenka Úvod Veřejná soutěž na CTIS v ČR Závěry.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
Zajištění regionálních funkcí knihoven v roce 2013 PhDr. Vít Richter Národní knihovna ČR Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel. 603–223–627,
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Standardy a legislativa pro IS v cestovním ruchu.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Poznejte regiony České republiky Středočeský kraj.. přirozené centrum České republiky Střední Čechy jsou místem, kam se dá přijet na návštěvu,
František Kroutil, starosta obce Telnice porotce – kategorie Dění v obci, komunikace Kategorie „obce“ …při hodnocení… …je třeba rozlišovat… …velikost.
Zkušenosti s tvorbou a využíváním nového webu v MVK ve Vsetíně
Hřbitovy- naše kamenná historie
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Integrovaný plán rozvoje území Zlín pro období
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
turistická oblast v srdci Čech
Za Jakubem Krčínem Autor: Ivana Tesařová
6. Seminář Jaroslav Biolek Podzim 2013
Lužické hory „nová destinace na trhu“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov
Závěrečná konference projektu
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Zasedání RSK
Transkript prezentace:

Webová propagační část RTIS - inspirativní průvodce

Historicko-geografický kontext

 často chybí dostatečné zdůraznění přírodních, kulturních či historických odlišností a zajímavostí regionu, které mohou motivovat k návštěvě ttp:// ttp://

Navázání mentálního kontaktu potenciálního návštěvníka s regionem Statickou, „inventurní“ prezentaci regionu oživují, vhodně strukturují a percepci prostoru a mentálním mapám blízkou komunikaci vytvářejí: –interaktivní/senzitivní mapa –mentální mapa –historické kresby a fotografie navozující pocity tradičnosti, historizující nálady a historické patiny –historické plány a mapy –využívání kronik, pověstí, erbů, znaků měst a obcí –fotografie zajímavých míst v krajině či s různými i neobvyklými pohledy na krajinu –využívání loga regionu

Interaktivní mapa

Panoramatická mapa

Mentální mapa

Historické kresby a fotografie

Tematické fotogalerie, vztah ke krajině,

Tematické fotogalerie, vztah ke krajině,

Tematické fotogalerie, vztah ke krajině,

Využívání loga

Jazykové a národnostní mutace  rozsah a zvolený jazyk jazykových (a národnostních) mutací by měl vycházet ze současné či žádoucí struktury návštěvníků regionu  anglická mutace by měla být standardem regionálního webu (jeho běžnou součástí)  národnostní mutace, tedy vytváření specifické nabídky nejen jazykem, ale i obsahem, jsou na regionálních webech zatím raritou

Web jako metainformační a vhodně strukturovaný web zpřístupnění nejkvalitnějších webových zdrojů: –v regionu zejména města a obce, atraktivity –celostátně významné zdroje (doprava, ubytování, atraktivity) –zdroje z okolních regionů (weby okolních regionů, atraktivity)  propojení odkazů na externí zdroje přímo v textu, propojení jako součást strukturovaně uspořádaných informací (např. o městech či atraktivitách v regionu – odkaz na jejich vlastní stránky), tematicky uspořádané odkazy, databáze odkazů

Závěry  pro motivování k návštěvě regionu není až tak důležité, jaké atraktivity a infrastrukturu CR nabízí region, ale jak je rozvinutý potenciál regionu propagován na webu, jak web navázal mentální kontakt s jeho návštěvníkem, jak umožnil návštěvníkovo motivovat se k návštěvě poznáním a poznáváním regionu, jeho lidí, krajiny i genia loci, tedy nejen jeho hlavních atraktivit

Závěry  regionálním webům v České republice nechybí ani tolik množství poskytovaných fakt, ale:  kvalita zpracování  jazykové verze  oslovení návštěvníka webu specifikami regionu  kvalitní a koncepční struktura informací  kvalita designu  největším deficitem je nedostatek map různých geografických či tematických pohledů na minulost i současnost a malé úsilí o propojování dalších webových zdrojů