marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Advertisements

OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Informační systémy podnikové systémy CRM
Úvod do integrované marketingové komunikace Leoš Bárta
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Komunikace a stimulování prodeje
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Přednáška: PROPAGACE Propagace (komunikační mix) - zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě zúčastněné strany.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
9.Komunikace.
Propagace - Promotion -
Komunikační strategie
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
úvod pojetí a obsah marketingu
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
OEF/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor evropských fondů.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Marketingové prostředí obce
MARKETINGOVÝ MIX.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
2. Úloha marketingu ve firmě
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Event Marketing. Komunikační mix podle účinku EfektKrátkodobýDlouhodobý ImageEvent marketing Reklama na značku Public relations Korporátní reklama Reklama.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Mediální plán.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Marketingový plán podniku
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
MARKETING Přednáška P
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Kontext Strategie Dílna C
Tvorba marketingového mixu
Marketingový systém řízení
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Nástroj marketingové komunikace:
Informační systémy podnikové systémy CRM
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Transkript prezentace:

marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion

Základní komunikační kategorie (DePelsmacker) jiní autoři uvádějí většinou pouze základních pět kategorií − bez sponzoringu, prodejních míst, výstav a veletrhů a interaktivního marketingu reklama Public Relations sponzorování podpora prodeje přímý marketing komunikace v prodejním nebo nákupním místě výstavy a veletrhy osobní prodej interaktivní marketing

Komunikační plán jako součást marketingové strategie odpovídá na otázky: proč (analýza situace a cíle) kdo (cílové skupiny) jak a kde (nástroje, techniky, kanály a média) kolik (rozpočet) s jakými výsledky (měření efektivity).

Jaká média a proč Pro různé druhy marketingových komunikací se v komunikačním mixu používají odlišná média v různě dlouhém období, frekvencích apod. K posouzení vhodnosti médií pro konkrétní integrovanou marketingovou komunikaci je nezbytná znalost obecných funkcí médií, jejich vývojových tendencí, mediálních trhů i konkrétní pozice média uvnitř konkurenčních mediálních segmentů.

Marketingové komunikace nejviditelnější část marketingového mixu realizují se z velké části prostřednictvím médií komunikační plán vychází ze vstupní analýzy a je zaměřen na cílové skupiny (potenciální publikum komunikátů se nejprve zkoumá) plánování médií vyžaduje obecné znalosti o médiích (vývojové tendence) postavení na mediálním trhu specifický „rating“ na mediálním trhu (subjektivní vnímání a hodnocení médií členy cílových skupin)

3x MIX Marketingový mix Komunikační mix Mediální mix

Mediální plánování Hlavní literatura: De Pelsmacker: kp.8. Mediální plánování Hlavní témata: mediální kontext mediální chování cílového publika mediální cíle mediální mix