Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“ CZ.1.07/1.1.10/03.0008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
vytvořený v projektu OP VK
Advertisements

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Environmentální výchova
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“ CZ.1.07/1.1.10/
Environmentální výchova
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“ CZ.1.07/1.1.10/
Smíšené a listnaté lesy
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Tropický deštný les.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_521_Př5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodověda Ročník:
Smíšené a listnaté lesy
Tropické deštné lesy VY_32_INOVACE_Ze z 2
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.10/
Klimatické a přírodní krajiny Ameriky
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 6. ročník
Tropický deštný les.
Devátá Marta Devátá Monika
Lesy mírného pásu.
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Podnebné pásy – Mírný pás
Počasí a podnebí Vypracovala: Barbora Kondvárová.
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“ CZ.1.07/1.1.10/
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s významem, strukturou, využitím a druhy lesa Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – rozpoznání.
Tropický deštný les Obr. 1 – Rio Madre de Dios (Peru)
BIOMY ZEMĚ VEGETAČNÍ PÁSY ZEMĚ
Čtvrtohory Vladislava Zubrová.
Bednář, Čerych, Geletičová, Vilímský !
Lesy mírného pásu Obr. 1 – Listnatý les
Název školy: ZŠ a MŠ Černčice, Okres Náchod Autor: Mgr
Denisa Nechanická Radka Kopecká
Lesy mírného pásu Listnaté (J) Smíšené Jehličnaté (S)
Podnebí (climate) a přírodní krajiny Ameriky – Opakování!
Pouště a polopouště.
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_231_Lesy mírného pásu I. AUTOR: Zdeněk Hořava ROČNÍK, DATUM:
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_500_Př8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis Ročník:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.19 Téma: Zeměpis světadílů -
Oblast Guinejského zálivu
Mírný pás – smíšené a listnaté lesy, stepi
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“; Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
PODNEBÍ FAUNA FLORA EVROPY.
Vegetace Afriky
10 min + vyhodnocení + diskuse
SUCHO A DESERTIFIKACE. Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“
Podnebné pásy, počasí a nadmořská výška
Austrálie Podnebí Romana Zabořilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_042
MÍRNÝ PÁS.
LESY MÍRNÉHO PÁSU Lesy, louky, pole.
Savci pro 5. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Třídění živočichů Mgr. Hana Patschová duben 2011 VY_52_INOVACE_19.
OCEÁNIE.
Brno University of Technology What should we do?.
Klimatické a přírodní krajiny Ameriky
VY_32_INOVACE_ Tomáš Kvasný Biosféra – světové rozložení Tomáš Kvasný Zeměpis červen ročník Pomocí práce ve dvojicích a výkladu pomocí.
PŘÍRODNÍ KRAJINA: 1) Tropický pás: a) tropický deštný les b) savana c) poušť a polopoušť 2) Subtropický pás: a) tvrdolistý les 3) Mírný pás: a) step b)
FAUNA A FLÓRA AUSTRÁLIE
Mgr. L. Bernátová. Ekosystém je soustava živých a neživých složek životního prostředí na určitém území, jež se navzájem ovlivňují V naší přírodě se nachází.
MÍRNÝ PÁS PŘÍRODOVĚDA 5.TŘ. Mgr. Renata Šimková.
VY_52_INOVACE_52_Výšková členitost bioty ČR
VY_32_INOVACE_ Tropické pásmo Autor Mgr. Renáta Hořejšková
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Petra MATYÁŠTÍKOVÁ Název materiálu:
AUTOR: Mgr. Jitka Plaširybová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘI_31
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Asie – přírodní krajiny
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Polární pás Co zde roste? Žije? Polární pustiny trvalé zalednění
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Eva Ježková Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ZEMEPIS_16.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
14. f Vegetace mírného pásu
14. Přírodní krajiny světa - vegetační pásy
PODNEBÍ.
Stepi (a lesostepi) mírného pásu V mírném pásu Suché podnebí, nízké srážky → → neumožňují růst stromů Kvalitní černozemě Travní porost.
Transkript prezentace:

Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“ CZ.1.07/1.1.10/

Listnatý a deštný les mírného pásma bohaté srážky po celý rok ( mm), vysoká vzdušná vlhkost, teploty 8°-22°C, ojediněle pod 0° Čína, Japonsko, Kanárské ostrovy Flora: duby, javory, magnolie, velká druhová pestrost Fauna: cibetka, panda

cibetka

Magnolie

Panda velká

s_habitat/ kdcmEW8CRHY/SEyt55qf4KI/AAAAAAAAClg/al7hHJFVdnE/CIMG6176.JPG