Jiné polní plodiny Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM ROSTLINY ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Advertisements

Ekosystém pole Rostliny našich polí.
Plody Přírodopis VY_32_INOVACE_179, 9. sada, Př3 ANOTACE
Přírodověda – 4. ročník ZŠ
Hmyz v sadech a zahradách
Krajina a životní prostředí
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Přirozené a umělé ekosystémy.
VY_32_INOVACE_31_ Prvouka 3.ročník Polní plodiny
Miroslava Melicharová
VY_32_INOVACE_418, 21. sada, Přírodověda
Polní ekosystémy luskoviny krmné plodiny.
Kapraďorosty Přírodopis VY_32_INOVACE_013, 1. sada, Př ANOTACE
Opakování 7. ročníku 2 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál slouží k interaktivnímu opakování předchozího tematického.
Zemědělství.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s rozšířením, podmínkami a významem.
Digitalizace výuky Příjemce
Užitkové rostliny.
Hmyz v lese Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Sady a zahrady Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Polní ekosystémy.
Polní plodiny Filip Bordovský.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky se stavbou květů a s funkcí jednotlivých.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACEMateriál seznamuje žáky s některými biologickými vědami a.
Kulturní rostliny, pojmy
Hospodářské rostliny 4. ročník
Hospodářské plodiny.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Krytosemenné rostliny
Opakování 7. ročníku 1 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Květenství a plodenství
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s typickými znaky čeledi miříkovitých,
Mgr. Věra Vasiljevičová
CO JE EKOSYSTÉM? Soustava živých organismů = společenstvo a jejich neživého prostředí, které se vzájemně ovlivňují a vyvíjejí v určitém prostoru a čase.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě9 - 8 Datum ověření ve výuce: Ročník:9.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Okrasné a užitkové rostliny Název sady: Člověk a jeho svět.
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém pole Rostliny
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Polní plodiny – charakteristika, dělení Tématický okruh: Polní plodiny.
Obilniny VY_52_INOVACE_36 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
  Autor: Mgr. Pavla Jeníková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Hospodářské plodiny.
VY_52_INOVACE_63_Zemědělství ČR
Provozováno výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Přirozené a umělé ekosystémy.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
Polní ekosystémy.
CO ROSTE NA POLI - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_52_INOVACE_68_Louky, pastviny, pole-učební text
Pole - kulturní rostliny
Užitkové rostliny, které se pěstují na polích nazýváme polní plodiny.
Hospodářské rostliny Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_10_Ekosystémy.
Společenstva polí Rostliny
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Období: září – prosinec 2011
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Společné znaky a dělení rostlin (opakování)
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Zemědělství Rozdělení dle vyspělosti zemí:
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
Transkript prezentace:

Jiné polní plodiny Přírodopis VY_32_INOVACE_114 - 6. sada, Př ANOTACE  Materiál seznamuje žáky s nejběžnějšími druhy u nás pěstovaných polních plodin, které se u nás pěstují a jejich dělením. Získané poznatky si žáci procvičí. V úvodu obsahuje materiál opakovací cvičení z předchozí hodiny. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy  Žák se seznámí s běžnými druhy polních plodin, pěstovaných u nás a jejich dělením. Na základě obrázků rozpozná vybrané druhy. Roztřídí polní plodiny podle využití. Pro koho je materiál určen  Žáci, základní škola, 7. ročník, předmět přírodopis Autor  Mgr. Monika Chudárková Datum vzniku  13.9.2012 Vzdělávací oblast  Člověk a příroda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Jiné polní plodiny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Kliknutím odstraň nepravdivá tvrzení: Biotop nemůže existovat nezávisle na společenstvu. Ekosystém je spojení biotopu a společenstva. Společenstvo a biotop se navzájem ovlivňují. Všechny živé organismy tvoří společenstvo. Podmínky neživé přírody (voda, půda atd.) tvoří biotop. Společenstvo nemůže existovat nezávisle na biotopu. Základní součástí společenstva jsou zelené rostliny. Slunce je nezbytnou součástí společenstva. Všechny živé organismy tvoří biotop. Rozkladači jsou v ekosystému nenahraditelní. Umělý ekosystém nemůže existovat bez zásahů člověka. Konzumenti jsou v ekosystému nezbytní. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

oves ječmen kukuřice pšenice žito Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Co k čemu patří? pšenice oves žito ječmen kukuřice Náhražka kávy, tmavý chléb Rohlíky, chleba, cukroví, krupice… Vločky – velmi zdravé, krmivo zvířat Siláž, popcorn, cornflakes, krmivo Slad na výrobu piva, kroupy… Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

řepka olejka, slunečnice roční, mák setý – olej ze semen. Olejniny: řepka olejka, slunečnice roční, mák setý – olej ze semen. Nejzdravější olej je olivový. Oliva je subtropický strom, který se dožívá velmi vysokého věku - až kolem 3 000 let. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

lilek brambor, řepa cukrovka, krmná řepa Okopaniny: lilek brambor, řepa cukrovka, krmná řepa brambory – z hor Jižní Ameriky, hlízy obsahují mnoho škrobu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Luskoviny: Hrách setý, čočka, fazol, sója…) – čeleď bobovité. Symbióza s hlízkovými bakteriemi (vážou dusík). Hodně bílkovin. Bakterie v hlízkách vážou dusík. Bobovité rostliny se proto využívají jako tzv. zelené hnojení. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Jetel luční, tolice vojtěška a další – krmivo pro zvířata Přadné rostliny: Len setý, konopě setá – vlákna ze stonků. Světově nejrozšířenější– bavlník Pícniny: Jetel luční, tolice vojtěška a další – krmivo pro zvířata Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková

Zařaďte kliknutím na ovál: okopaniny pícniny vojtěška konopě řepka jetel mák brambor oliva řepa olejniny přadné rostliny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková