IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU Plán města, významná místa města
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePrůmysl Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje odvětví průmyslu v ČR.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
 VY_32_INOVACE_16_09  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Identifikátor materiálu: EU
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
 VY_32_INOVACE_16_10  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJiřík z Poděbrad Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
 VY_32_INOVACE_16_19  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
 VY_32_INOVACE_16_20  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
 VY_32_INOVACE_16_12  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Anotace Život ve škole, umění se učit 1. Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si osvojí znalosti o tom, jak funguje škola, jaké.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMarie Terezie a Josef II. Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje dobu.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSeverovýchodní Čechy Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
 VY_32_INOVACE_16_04  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceValašsko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
Anotace Naše obec 4. – rozpočet obce Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci se dozví, jakým způsobem hospodaří obec a co je to rozpočet.
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSv. Václav, sv. Ludmila Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje informace.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceDolnomoravský úval Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
 VY_32_INOVACE_16_06  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák v aplikací MS Word dokáže nastavit sloupce Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word využít funkce sloupce.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJižní Morava Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJesenicko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceStát a jeho představitelé Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje státní.
Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceOstravsko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZápadní Čechy – Karlovarsko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceVýchodní Čechy Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje.
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNaše město – Ústí nad Labem Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePamátná místa naší vlasti Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje historii,
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceCyril a Metoděj Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
ICT 2 – 3 – 25 HV František Škroup – Kde domov můj
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
Anotace Obyvatelstvo Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci popíší složení, rasy a rozmístění obyvatelstva Ameriky Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením střídavého proudu Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí změřit střídavé veličiny.
Thomas Alva Edison.
Thomas Alva Edison Nikola Tesla
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
VY_32_INOVACE_48_Život ve škole – umění se učit
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Sada 3 Člověk a společnost ZŠ Pačejov
Transkript prezentace:

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 17 - 8 Anotace Život ve škole, umění se učit 3. Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si osvojí informace o tom, proč je škola důležitá a jaká jsou její pravidla, zjistí, jak funguje jejich paměť Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Pravdila, umění se učit, odpočinek, učební typy Druh učebního materiálu Pracovní list / Prezentace / Test / Laboratorní práce / … Druh interaktivity Aktivita / Výklad / Test / Kombinace Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina 12-15 let Celková velikost / datum 1,69 Mb / říjen 2011

Kde se berou pravidla? Dají se měnit a jestli ano, za jakých podmínek? ŽIVOT VE ŠKOLE 3. stejně jako ve společnosti i ve škole musíme přijmout určitá pravidla - pravidla chrání, řídí i organizují zájmy jednotlivce a společnost, proto je důležité je dodržovat Kde se berou pravidla? Dají se měnit a jestli ano, za jakých podmínek? (odpověz do sešitu)

„Genialita je 1% inspirace a 99% potu“ Umění se učit „Genialita je 1% inspirace a 99% potu“ Thomas Alva Edison Thomas Alva Edison (11. února 1847 stát Ohio, USA – 18. října 1931 New Jersey) byl americký vynálezce, celosvětově jeden z nejproduktivnějších a nejvýznamnějších. Na jeho jméno je vedeno více než 1000 patentů, další tisíce jich registrovaly jeho firmy. Mezi nejznámější Edisonovy vynálezy patří fonograf (předchůdce gramofonu) a žárovka. Edison je také zakladatelem dodnes vydávaného prestižního časopisu Science. Zdroj: Wikipedia

Umění se učit Když splníme tyto podmínky, učení nám půjde lépe: 1) Musíme zjistit, jaký styl učení nám vyhovuje. 2) Procvičováním dosáhneme uchování učiva v paměti. 3) Na učení je třeba soustředěnosti. 4) Po učení musí následovat odpočinek. 5) Práce musí být dobře naplánována. 6) Na konkrétní učení jsou třeba správné metody.

Test – jaký jsi učební typ? Každý člověk přijímá informace jiným způsobem – někdo zrakem, jiný sluchem a jiný se učí nejlépe tak, že si něco sám vyzkouší. Jaký učební typ jsi ale ty? Nyní ti na 10 vteřin ukážeme 10 obrázků. Pak bude následovat 2 minuty jiná činnost. Poté bude mít možnost vypsat, které obrázky sis zapamatoval:

1 TEĎ 2 3

Zdroje: Text: Dostupné z [www.wikipedie.cz] Vlastní text z archivu autora FRAUS. Občanská výchova s blokem Rodinná výchova: pro 6. ročník základní školy a primu víceletého gymnázia. 2003. Plzeň: Fraus, 2003. ISBN 80-7238-207-1 Obrázky (dle pořadí v DUM): Dostupné z [http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/Thomas_Edison.jpg] dne 5.10.2011. Dostupné z [http://skoda120.inetbox.sk/files/skoda_pc_bw_draw.gif] dne 5.10.2011. Dostupné z [http://www.kralovalhota.cz/foto/v19.jpg] dne 5.10.2011. Dostupné z [http://www.detskeomalovanky.cz/wp-content/pes3.gif] dne 5.10.2011. Dostupné z [http://www.toyplanet.cz/uploads/image/Prehistoricky%20globus%202__.jpg] dne 5.10.2011. Dostupné z [http://www.k-audio.eu/obrazky/crafter/acse-10_pum.jpg] dne 5.10.2011. Obr. č. 1. Copyright Mgr. Martin Nosek, 2011, autor DUM.

Metodický pokyn: Na začátku prezentace žáci diskutují o pravidlech nejen školy. Citát a informace o Edisonovi slouží k aktivizaci žáků pro další část DUM. Zápis do sešitu – podmínky pro lepší učení. Test obrázkové paměti.