Hladiny, obrázky, tabulka, logické operace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Vkládání a úprava tabulek do Wordu 2003
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Základní škola a mateřská škola Bzenec
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Textový procesor Open Office, Writer VLOŽENÍ TABULKY, ZÁKLADNÍ FORMÁTOVÁNÍ Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Textový procesor, textový.
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
ZAČÍNÁME PRACOVAT S WORDEM 2007
Zoner Callisto.
VY_32_INOVACE_In 6.,7.17 PowerPoint – snímky
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Zoner Callisto.
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Počítačová grafika (základy práce ve vektorovém kreslicím programu)
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Vypracoval: Petr Němeček
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
VY_32_INOVACE_55_MS_Word_IV. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA (PG)
TEXTOVÝ EDITOR.
Rudolf Pečinka, 4.C.  Obor informatiky používající počítače k:  Vytvoření umělých grafických objektů  Úpravě zobrazitelných a prostorových informací.
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Šrafování a odkazy Modul 6.
Grafika ve Wordu.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Kreslíme vektorovou grafiku (6) Práce s textem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
Grafický editor – GIMP Základy práce
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Microsoft PowerPoint Tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
Hladiny – základy práce Zoner Callisto
Tabulkový procesor MS EXCEL III. TVORBA GRAFŮ, SEZNAMY, FILTROVÁNÍ DAT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/7.
TECHNICKÉ KRESLENÍ Autor: Luboš Šlechta Datum: Třída: 8 - 9
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Vzdělávací technologie Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Formátování dokumentu
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – záhlaví a zápatí Co se všechno naučíme??? Jak vkládat.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Tvorba prezentace na iPadu Co se.
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
Tabulkový procesor Práce s listy, adresace buňky, definice řady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Růžena Hynková. Dostupné z.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
PRACOVNÍ PLOCHA Vasyl Lutsak.
Kreslíme vektorovou grafiku (6)
Co se všechno naučíme??? MS Word - číslování
ZONER CALLISTO Ovládání programu
Vkládání grafických objektů
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Ostatní manipulace s objekty II.
Vzorce, vkládání vzorce, kopírování vzorce
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně
Tvoření složek a zástupců
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
VY_32_INOVACE_09_ICT_538_Jnc
Malování - uložení a otevření obrázku
Použití pravého a levého tlačítka myši
Transkript prezentace:

Hladiny, obrázky, tabulka, logické operace Zoner Callisto Hladiny, obrázky, tabulka, logické operace

Práce s hladinami Hladiny používáme u složitějších návrhů plakátů, propagačních materiálů a všude tam, kde se objekty navzájem překrývají a úprava jednoho by mohla ovlivnit jiný. Hladiny fungují jako průhledné vrstvy, které jsou naskládány na sobě. Každou hladinu můžeme samostatně zamknout, zneviditelnit nebo určit zda má být tisknuta

Práce s hladinami Okno otevřeme z nabídky Galerie - Hladiny hladina bude tisknuta hladina je viditelná hladina je uzamčená Pro přehlednost je dobré každou hladinu pojmenovat. Pořadí hladin lze měnit přetažením myši

Vkládání obrázků Po kliknutí na ikonu se objeví nabídka, ve které vybereme obrázek Tažením myší po kreslící ploše se obrázek zobrazí Obrázek je možné použít také jako bitmapovou výplň jakéhokoliv tvaru

Tabulka Zvolíme ikonu po kliknutí do kreslící plochy se otevře okno tabulka Zde zvolíme počet řádků a sloupců Pro vypsání obsahu se otevře „excelovská“ tabulka, která se po odkliknutí změní na obyčejnou

Logické operace Nabídka Galerie – Logické operace spojení objektů – označíme všechny objekty, které chceme spojit a klikneme na ikonu

Logické operace průnik objektů - označíme všechny objekty a klikneme na ikonu řezání jednoho objektu druhým – řezací objekt označíme pak označíme objekt řezaný a klikneme na ikonu

Závěrečná práce Vytvořte v programu Zoner Callisto letáček na svoji firmu. Hodnotit se bude nápad, technické zpracování a estetické ztvárnění. Leták musí obsahovat: Název firmy, adresa – text umělecký Logo vytvořené z písmenek monogramu, názvu firmy nebo logickými operacemi s různými tvary Několik vhodných obrázků - lze stáhnout z Internetu Nabídnout služby firmy – text odstavcový Vložte tabulku, třeba s cenami Nezapomenout barevné pozadí, využijte hladiny Letáček vypracujte na 2 stránky, použijte vzorovou stránku