AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Advertisements

Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Základní pravidla při finančním investování, rentabilita, riziko, likvidita Zdeněk Jelínek.
Představení společnosti
LEASING z pohledu daně z příjmu
Financování Vniřní a vnější. Vnitřní financování  Důvody:  Větší hospodářská a finanční nezávislost  Lepší likvidita  Lepší přístup k úvěrům  Menší.
Projekt IQ auto = IQ Industry VIZE: DOSÁHNOUT SHODY MEZI POTŘEBAMI KVALIFIKOVANÉ PRACOVNÍ SÍLY ZE STRANY PRŮMYSLU A NABÍDKOU TRHU PRÁCE VYMEZENOU ODBORNÝMI.
Makroekonomika a stát VY_32_INOVACE_ Zásahy státu do ekonomiky - Keynesovská teorie - neoklasická (monetaristická) teorie.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Případová studie internetového projektu Skladuj.cz Praha Tomáš Formánek, Logio.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Ing. René Kuchár  Zakládající člen od roku 2001  Člen Výboru APA od roku 2011.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Talent marketingových komunikací
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
NÁZEV FIRMY CZECH BEAST S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Věra Machová Gymnázium Uherské Hradiště
Vaše budoucnost s FM GROUP
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
WINALITE prodej MALOOBCHOD Kč ZISK Kč I II III IV 1 set = Kč distributor STŘÍBRNÝ 5 setů = Kč (jednorázový.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
Talent marketingových komunikací
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
Oskarovy Flexibilní Benefity. Čeho chceme dosáhnout? Dlouhodobé plnění firemních cílů Jaké schopnosti k tomu potřebujeme? Schopnost oslovit, zaměstnat.
Finanční gramotnost Hospodaření domácnosti Pořízení automobilu.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
Naše společenství vzniklo jako reakce na neuspokojivou situaci ve státě, jako je…… Nezaměstnanost Zdražování produktů, služeb a energií Konkurenční nevyváženost.
1 Roman Kučera – VŠB – TUO Radka Najmanová - OU Michael Rada – VŠP Jiří Bolgáč – SLU 2.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Struktura podnikatelského plánu
FINANČNÍ GRAMOTNOST HRUBÁ A ČISTÁ MZDA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
VY_62_INOVACE_ Název výukového materiálu: Je leasing výhodný způsob pořízení majetku? Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Duben 2013 Předmět:
1 Tisková konference ČLFA, 11. února 2016 Komentář k výsledkům za r Spotřebitelské úvěry (údaje za členské společnosti ČLFA)  objem nově poskytnutých.
Financování podniku. náklady přímé – stanoví se na jednotky (materiál, úkolová mzda, pojištění z úkol. mezd) přímé – stanoví se na jednotky (materiál,
Opatření EGAP ke zlepšení podmínek pojištění 3 EGAP založen v roce 1992 specializovaná státní úvěrová pojišťovna pojišťování teritoriálních a tržně nepojistitelných.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Talent marketingových komunikací
Marketingové strategie
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací

O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize do budoucna: – dále rozvíjet základní obchodní činnosti autosalonu na B2C i B2B trhu (export vozů z ČR) – uvést na trh novou službu – uvést na trh software pro autoprodejce

Představení produktu / služby pronájem prémiových, luxusních a sportovních vozů hlavní benefity, konkurenceschopnost: – možnost jezdit v luxusních autech, která si sám nemohu koupit nebo která běžné autopůjčovny nenabízí – možnost auta střídat každé 3 měsíce – lepší cena vůči krátkodobým pronájmům, menší míra závazků oproti operativnímu leasingu – o vše je postaráno: servis, pojištění, asistence – služba je unikátní – nikdo nenabízí pronájem od 3 měsíců do 2 let za dostupnou cenu cílová skupina: – lidé s nadprůměrnými příjmy, firmy, ambasády, bonitní cizinci se střednědobým pobytem v ČR, milovníci a chroničtí střídači aut dosavadní komunikace: web / PPC / ing

Zadání úkolu cílem je během roku 2014 dosáhnout počtu 20 stabilně pronajatých vozů / během roku 2015 počtu 50 vozů chceme najít, oslovit a získat stálé zákazníky chceme je nalákat na výhody naší služby, možnost jezdit v autech, o kterých dosud jen snili Kč do konce roku 2014 realizace: duben – prosinec 2014

Odměna za zpracování finanční odměna 4000 Kč za zpracování zapůjčení luxusního vozu na víkend při splnění cíle k nabídka stáže – popis možností uplatnění – možnost pracovat na dalších zajímavých projektech z našeho portfolia (záruky Defend Car Protect, vehico.cz, iqauta.cz, oživení eshopu amilo.cz)

Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů

Kontakt Jiří Vedral