Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/02.0033.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KARLŠTEJN.
Advertisements

Nový Hrádek u Lukova.
Hlavní město Praha Beznosková Šárka INFORMACE UBYTOVÁNÍ ZAJÍMAVOSTI
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Matěj Školný. Je demokratický stát, jehož většina území se nachází v západní Evropě. Francouzskou republiku tvoří i Zámořská Francie, která zahrnuje území.
Jakub Košař, 5.B.  - byl založen v první třetině 14. století pány z Lipé a později ho získal markrabě Jan Jindřich  - měl chránit důležitou obchodní.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Zámek Dobříš Od Kačky H..
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Virtuální prohlídka hradu Švihov
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
ZAJÍMAVÉ BUDOVY a OBJEKTY v Brně
PRAHA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
LANDŠTEJN Vytvořeno v rámci projektu CZ.1.07/1.1.10/ Zavádění ŠVP na gymnáziu – projekt GOTIKA KVINTA.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 7. ročník Předmět: Dějepis Autor: Jakub Komrska Základní škola.
Hrad Rožmberk (Rosenberg)
ŠKOLNÍ VÝLET Buchlov Buchlovice Buchlovice. Vážení rodiče,milí žáci, i v letošním školním roce 2008/2009 pojede naše třída 3.B na školní výlet. KAM? Prohlédnout.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Kubásková Petra Prezentace 5MB
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/

8. ročník Novověk ZŠ Rajhrad Autor: Bc. Pavla Procházková
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
SPOLUPRÁCE S PARTNERY – ZÁKLAD KVALITNÍ ODBORNÉ VÝUKY
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
 Poválečná situace v Evropě a v USA  Ekonomický vzestup  Využití vědy a techniky Válka a ekonomický vývoj.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/

Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Hradec Králové město+akvárium. Historie  Z archeologických průzkumů vyplývá, že lokalita na soutoku Labe a Orlice byla osídlena již v období pravěku.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
MĚSTO MORAVSKÁ TŘEBOVÁ Moravská Třebová 2011ANDREA HORÁKOVÁ.


Důl Jindřich. Důl Jindřich byl založen rakouským státem roku Před jeho založením probíhal v důlním poli rozsáhlý průzkum, při kterém byla vyhloubena.
PAMÁTKY UHERSKÉHO BRODU Hana Mandincová.  Město Uherský brod je jedno z nejstarších sídel jihovýchodní Moravy.  Jeho bohatá historie utvářela ráz města.
Adam Neumann a Štěpán Karlovec Jihomoravský kraj.
Česká republika - Ostrava VY_32_INOVACE_28_Ostrava Autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová.
Zámek Hluboká Webové stránky zámku
MELODIE.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Hrady-uspořádání, vývoj, dělení
Putování po českých krajích.
Chotěšov - klášter Chotěšov - klášter
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže,
Helfštýn Petra Fofonková 3MCR.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_252_PAMÁTNÉ OBJEKTY
Tato prezentace je hrazena z projektu:
BRNO Matěj Pilát
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_23_Hrad Helfštýn.
Revitalizace hradu kost
Kulturní památky Plzeň a Plzeňský kraj
Ve Znojmě se mi nejvíc líbilo údolí, kterým jsme projeli s vláčkem.
Transkript prezentace:

Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/

HISTORIE  První zmínka o hradu je z roku V roce 1359 ho ke svému panství připojil markrabě moravský Jan Jindřich. Mezi lety 1396 a 1399 se dostává hrad do držení Valdštejnů. Hrad byl za husitských válek pobořen a zříceninou už je téměř 550 let.

 Původní je na hradu pouze hlavní hranolová věž.  Hrad byl podroben rozsáhle přestavbě.  V nově vybudovaném paláci se nachází velký reprezentační sál.  Přibyly i nové hradby.  Výsledkem přestavby, ukončené před rokem 1380, byl tzv. dvojhrad s parkánem.  Hrad byl v tomto období vytápěn krby a kachlovými kamny. Valdštejnové vybudovali i teplovzdušné vytápění.

Výzkum a konzervace  Původně záchranný výzkum začal v roce Dnes patří k největším výzkumům tohoto druhu památek nejen u nás ale i ve střední Evropě.  V průběhu let 2002 – 2010 probíhala konzervace a stabilizace konstrukcí hradu. Celkové náklady dosáhly 7 milionů korun.

Zpracoval: Pavel Koudela, student třídy P3, ve školním roce 2010/2011