JAK SE UČIT ANGLICKÝ JAZYK -pokyny k práci Tanja Koči Valdgoni.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_22_INOVACE_J-A-19 Aj pro 4.-5.r. My monster-description……. Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela Ondrisová.
Advertisements

15.1 Shapes Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Zuzana Tonderová.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady31Číslo DUM.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Modální slovesa VY_22_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Past Tense Simple Past Questions Negatives
Předpřítomný čas - 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_ Jazyk anglický TEMA: Human body ČÍSLO PROJEKTU:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Easter in Great Britain NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ Jazyk anglický TEMA:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_ Angličtina 6. a 7.ročník TEMA: Animals – What do.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Because it was fun! Why did he sleep in the tent?
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková My family and I were in Italy last year. Where were you last summer?
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
GE - Vyšší kvalita výuky
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Jazyk a jazyková komunikace - Anglický jazyk
Budoucí čas s WILL What will our future look like in five years.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Podmínková.
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
She has got blond hair, green eyes and freckles.
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Charakteristika výukového materiálu
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Anglický jazyk – slovní zásoba Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
AUTOR: Markéta Březinová NÁZEV: VY_32_INOVACE_AJ_18_MY BODY
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
VY_32_INOVACE_Sei_I_15 My day Název projektu: OP VK
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Animals - Exotic animals
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Transkript prezentace:

JAK SE UČIT ANGLICKÝ JAZYK -pokyny k práci Tanja Koči Valdgoni

KDYŽ PŘIJDEŠ DOMU POSLECHNI A ZAZPÍVEJ SI PÍSEŇ KTEROU JSME UČILI, NEBO POSLECHNI POHÁDKU. NA CD-ČKU SI ZAHREJ HRY ABYS ZOPAKOVAL-A SLOVÍČKA KTERÁ JSME UČILI. NEBO ODEJDI NA INTERNET A TAM SI ZAHREJ LLANGUAGE=ENHTTP://ELT.OUP.COM/STUDENT/HAPPYHOUSENOFLASH/?CC=HR&SE LLANGUAGE=EN UDĚLEJ SI MALÉ OBRÁZKY TĚCH SLOV A NAUČ SE JE. JESTLI SI UDĚLÁŠ DVA SETY MŮŽEŠ SE HRÁT MEMORY. POTOM UDĚLEJ DOMÁCÍ ÚKOL V PRACOVNÍM SEŠITĚ. JESTLI JE DOMÁCÍ ÚKOL TAKE HOME ENGLISH TAK SI ZAHREJ S RODIČI, BRATREM NEBO SESTROU, A NEBO S KAMARÁDMI.

Rodney's Games Stories Spike's E- cards Ruby's Calendars Otto's Competitions CLOSED Acknowledgements Copyright © Oxford University Press, All Rights Reserved.

Happy House Happy House 1 Happy House 2 Without WordsWith Words Without Words With Words Unit 1 - Game 1Game 1Unit 1 - Game 2Game 2 Unit 1 - Game 1Game 1 Unit 1 - Game 2Game 2 Unit 2 - Game 1Game 1Unit 2 - Game 2Game 2 Unit 2 - Game 1Game 1 Unit 2 - Game 2Game 2 Unit 3 - Game 1Game 1Unit 3 - Game 2Game 2 Unit 3 - Game 1Game 1 Unit 3 - Game 2Game 2 Unit 4 - Game 1Game 1Unit 4 - Game 2Game 2 Unit 4 - Game 1Game 1 Unit 4 - Game 2Game 2 Unit 5 - Game 1Game 1Unit 5 - Game 2Game 2 Unit 5 - Game 1Game 1 Unit 5 - Game 2Game 2 Unit 6 - Game 1Game 1Unit 6 - Game 2Game 2 Unit 6 - Game 1Game 1 Unit 6 - Game 2Game 2 Unit 7 - Game 1Game 1Unit 7 - Game 2Game 2

IGRE SA SLIČICAMA Pairs PAROVI – slika-slika, ili slika-riječ (2. pol) Order the words POREDAJ SLIKE/RIJEČI Igra se u paru, jedna osoba izmiješa svoje kartice pa pročita riječi/slike redom, a druga osoba ih treba točno tako poredati Group the words RAZVRSTAVANJE RIJEČI/SLIKA U GRUPE npr. snow, Monday, zebra, crocodile, rain, Tuesday, monkey Animals: zebra, crocodile, monkey Weather: snow, rain Days: Monday, Tuesday Odd one out IZBACI ULJEZA Teži zadaci npr. Parni i neparni brojevi, riječi koje počinju određenim slovom Draw monsters CRTANJE ČUDOVIŠTA (dijelovi tijela, opis osobe) My monster has a big head and long hair. He has three green eyes and a small blue nose. He has a very big mouth with two teeth. He has a small pink body. He has six green arms and one red leg. Kim's game 10 sek gledaju sličice, zatvore oči, sakrijete jednu, trebaju pogoditi koja je sakrivena

IGRE ZA DJECU KOJA NE VOLE DUGO SJEDITI Run! TRČI! Sličice rasporedite po sobi, vrtu tako da budu vidljive. Dijete, ili bolje djeca, trče do sličice riječi koju vi kažete. Running dictation Write a sentence on some paper and put it in a different room. You can choose one from your child's course book. Your child should go to the other room, read the sentence, come back to you, and remember the sentence to write it out. They can go back to the sentence as many times as they like, but they must try not to make mistakes and must be as quick as they can. Time them, then give them another sentence to write – but quicker! You can write more than one sentence if your child finds this easy. You can have a time limit or limit how many times they can read your sentence.

Děkuji za pozornost