PŘIPOJOVÁNÍ AGENDOVÝCH INFORMAČNÍCH SYSTÉMU SZR – Renata Novotná Dobřany
PODMÍNKY Z NV 161/2011 SZR do 1 měsíce od nabytí účinnosti NV zveřejní podmínky pro připojení AIS do ISZR; SZR do zajistí zprovoznění vnějšího rozhraní a propojení ISZR s ostatními registry + ORG; SZR do zajistí nezbytné podmínky pro propojitelnost AIS s ISZR; SZR do zajistí podmínky pro propojitelnost AIS; SZR do zpřístupní služby ZR oprávněným AIS.
HARMONOGRAM Z NV 161/2011 Do zajistí propojitelnost svého AIS s ISZR podle podmínek správce ISZR ISEO, ISEOP, ISCD, ISDS, ISKN, ISUI, OR, ŽR SZR obeslalo dopisem s žádostí o spolupráci.
HARMONOGRAM Z NV 161/2011 Do zajistí propojitelnost svého AIS s ISZR podle podmínek správce ISZR MK, MPSV, MMR, MPO, MS, MŠMT, MV, MZ, Mze, MŽP ČBÚ, ČTÚ, ERÚ, SÚJB, ČNB, SÚKL, SVS, ÚCL, RRTV, KVS Komory - ČAK, ČKA, ČKAITČV, EX ČR, KA ČR, KDP ČR, KVL ČR, NK ČR Krajské úřady, Magistrát hl. m. Prahy, obecní úřady, rejstříkové soudy Komunikace od SZR se připravuje.
HARMONOGRAM Z NV 161/2011 Do zajistí propojitelnost svého AIS s ISZR podle podmínek správce ISZR. ČSSZ (Registr pojištěnců DP, VZP, IS plátců pojistného na sociální zabezpečení, příspěvek na SPZ), daňový IS GFŘ.
HARMONOGRAM Z NV 161/2011 Do zajistí propojitelnost všech dalších oprávněných AIS podle podmínek správce ISZR. Vyplyne z RPP.
PODMÍNKY SPRÁVCE ISZR SZR je certifikační autoritou pro přístup AIS k vnějšímu rozhraní ISZR - generuje a vydává veřejnou část klíče - má vlastní interní procesy pro CA
PILOTNÍ PROVOZ Připravena pro AIS tři testovací prostředí: 1.Publikační přes CMS/KIVS 2.Publikační přes CMS/řízený internet 3.Editační (pro připojování AIS, jak je definuje NV 161/2011 Sb.)
PODMÍNKY SPRÁVCE ISZR IS musí být evidován v IS VS podle 365/2000 Sb. OVM má oznámenou působnost v registrované agendě OVM podá Žádost o umožnění přístupu OVM ke službám vnějšího rozhraní ISZR OVM si vygeneruje privátní část klíče..ičo.txt 1AIS/1 klíč OVM zašle DZ na SZR
INFO SPRÁVCE ISZR Aktuální informace Helpdesk Technické diskuzní forum Odebírání novinek z webu SZR
TYPY A POČTY INCIDENTŮ Technická nefunkčnost části ISZR 14 Obecný dotaz na SZR 156 Technický dotaz na SZR 147 Požadavek na připojení k ISZR 3
ODPOVĚDNOST ZA ŘEŠENÍ SZR provozuje 1. úroveň podpory Řešení/odpověď na 2. úrovni podpory je v kompetenci správce ZR SZR eviduje a publikuje FAQ na svém webu
PROCES ŘEŠENÍ POŽADAVKU 1.Příjem požadavku, registrace 2.Předání požadavku na 2. úroveň (komunikační matice) 3.Vyhodnocení publikace jako FAQ (prezentace na webu SZR) 4.Odpověď zadavateli požadavku (akceptace řešení požadavku) 5.Uzavření požadavku
INFO SPRÁVCE ISZR Evidence kontaktní osoby Generování veřejné části klíče …ico.cer.aaa Odeslání rozhodnutí do DS OVM k rukám kontaktní osoby Vytváření vazby Agenda - AIS
Dotazy?