Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník. Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SOUSTAVA KOŽNÍ Stavba a funkce kůže Kůže tvoří ochranný kryt těla
Advertisements

Smysly Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 8. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními pojmy a informacemi o stavbě a funkci smyslové soustavy.
Smyslová ústrojí Funkce:
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Smyslová soustava.
Smyslové vnímání autor: David Hainall.
Nervová soustava- receptory
Lidské smysly - sluch Sluch je nejcitlivějším lidským smyslem
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Čidla receptory.
SMYSLOVÉ ORGÁNY 3. ročník
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Jak poznávám a vnímám Pavel Šuranský.
Autor: Mgr. Vladimír Drápal
VY_III/2_INOVACE_111_Smyslová ústrojí
50.1 Člověk – smyslová soustava
Smyslové orgány. Smyslová ústrojí (čidla) obsahují smyslové buňky (receptory) Receptory: - z vnějšího prostředí - z vnitřních orgánů - z pohybové soustavy.
Smyslové vnímání autor: David Hainall.
SMYSLOVÁ SOUSTAVA Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: květen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII. Vzdělávací.
Smysly člověka (všeobecně) Pří_234_Savci_Smysly člověka (všeobecně) Autor: Mgr. Martina Vaculová Škola: Základní a Mateřská škola Kašava, okres Zlín, příspěvková.
Oko. Oko Jeden ze smyslových orgánů Zrakem vnímáme světlo, jeho intenzitu, barvy, tvary, vzdálenosti Umožňuje rozvoj mysli, vzdělání a zážitků.
Smyslové vnímání Čich, chuť, hmat, vnímání polohy hlavy
Smyslové ústrojí 5. ročník
Ondřej Zeman, 5.B ZŠ Fryšták
Smysly člověka (všeobecně)
Smysly.
Smyslové vnímání 1.část Filip Bordovský.
SMYSLY.
Smyslové vnímání OKO.
SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Smyslová soustava Pětilístek oko
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková CO MÁME SPOLEČNÉHO???
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Novorozenecké období. Od narození – do 6. – 8. týdne Od narození – do 6. – 8. týdne Vývojový mezník na počátku období Vývojový mezník na počátku období.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Chemie 8. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_02_Tělesa a látky- vlastnosti látek Autor Jitka.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
Co všechno vnímáme? Pojďme si to vyzkoušet!
Smyslová ústrojí Funkce:
Autor: Bc. Renáta Bojarská Datum: Název: VY_32_INOVACE_16_PŘÍRODOPIS
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
VY_32_INOVACE_15_28_Smysly
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
ČICH, CHUŤ, HMAT smysly.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Přírodověda 5.tř. opakování
čichový, chuťový a hmatový
Prezentace – výklad učiva
VY_32_INOVACE_29_Lidské smysly
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_ČLOVĚK - ČÁSTI TĚLA
NAŠE SMYSLY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Kožní soustava.
LIDSKÝ ORGANISMUS SMYSLY A NERVY.
Smyslové orgány.
Název: VY_52_INOVACE_PR_17 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Věcné učení VY_32_INOVACE_10_11_smysly člověka (chuť)
Lidské smysly.
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Markéta Hanzalová Náprstková N12Smysly
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
Smysly Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_18_Zrak,sluch
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Transkript prezentace:

Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník

SMYSLY HMAT ČICH SLUCH ZRAK CHUŤ

ČICH NOS VŮNĚ PACHY Orgánem pro čich je V nose se nacházejí čichové buňky pomocí kterých vnímáme NOS VŮNĚ PACHY

CHUŤ JAZYK HOŘKOU SLANOU KYSELOU SLADKOU Orgánem pro chuť je Na jazyku se nacházejí chuťové pohárky pomocí kterých vnímáme chuť JAZYK HOŘKOU SLANOU KYSELOU SLADKOU

HMAT BOLEST DOTYK TEPLO CHLAD Orgánem pro hmat je celý povrch našeho těla, kde se nacházejí kožní tělíska (čidla), které reagují na BOLEST DOTYK TEPLO CHLAD

ZRAK OKO TVARY BARVY SVĚTLO POHYB Orgánem zraku je Pomocí zraku vnímáme Oko je chráněno víčkem, řasami a vytvářením slz Poruchy zraku : krátkozrakost,dalekozrakost Ztráta zraku : slepota OKO TVARY BARVY SVĚTLO POHYB

SLUCH UCHO ZVUKY Orgánem sluchu je Pomocí sluchu vnímáme Základními částmi jsou vnější, střední a vnitřní ucho. Ztráta sluchu : hluchota UCHO ZVUKY

Dokresli orgán, kterým zjistíš vlastnosti látek

Zdroje http://pixabay.com/cs/o%C4%8Di-oko-zelen%C3%A1-%C4%8D%C3%A1st-modr%C3%A1-lidsk%C3%A9-38039/ http://pixabay.com/cs/%C4%8Derven%C3%A1-%C4%8Dern%C3%A1-%C4%8D%C3%A1st-h%C5%AFl-obrys-35319/ http://pixabay.com/cs/hlava-o%C4%8Di-%C4%8Dern%C3%A1-%C4%8D%C3%A1st-ikona-vlevo-25595/ http://pixabay.com/cs/park-po%C4%8D%C3%ADta%C4%8De-bod-ikona-vlevo-25059/ http://pixabay.com/cs/hlava-lebka-lidsk%C3%A9-plast-pohled-39999/