Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

ODDĚLOVÁNÍ SLOŽEK ZE SMĚSÍ
Voda a její okolí.
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní vzdělání - 2. stupeň
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických výpočtech Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák přečte chemické.
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
ČÁSTICOVÉ SLOŽENÍ LÁTEK
Jméno autoraMgr.Eva Truxová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o kovech, nekovech a polokovech Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Rozpozná.
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických reakcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Aplikuje poznatky.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o kovech
Vzduch Je stejnorodá směs plynných látek: 78%dusíku, 21% kyslíku, 1% ostatních plynů (oxid uhličitý, vodní pára, vzácné plyny (argon) a případně další.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o vodě AutorIng. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák chápe důležitost vody pro.
Skupenství látek.
Mechanické vlastnosti plynů
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o ohni
Základní škola praktická a základní škola speciální
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o hydroxidech  Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák porovná vlastnosti.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o kyselinách Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák porovná vlastnosti.
Složky krajiny a životní prostředí
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o reakcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák vyčíslí správně základní.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o ropě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zhodnotí užívání fosilních.
ZÁSADY - HYDROXIDY.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o kyselinách Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Porovná vlastnosti a použití.
Jsou zásoby přírodních zdrojů na Zemi omezené?
VZDUCH OBECNÁ CHEMIE VY_32_INOVACE_10 - VZDUCH.
KYSLÍK.
VY_32_INOVACE_13_VZDUCH Anotace Rozšíření poznatků o vzduchu Autor
Vzduch Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Hydrosféra Anotace Prezentace zpracovává informace o vodstvu na Zemi, jejím významu, seznamuje se základními pojmy z oblasti hydrosféry, oběhem vody na.
Směsi.
CHEMICKÉ REAKCE A ROVNICE
Vzduch Otázky na opakování VY_32_INOVACE_G3 - 12
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o periodické tabulce prvků (PSP) Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák.
Přírodní zdroje Česka Anotace
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o destilované vodě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zná vlastnosti.
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
Podnebí Anotace Prezentace zpracovává téma Podnebí a podnebné pásy. Obsahuje pracovní list zaměřený na faktory ovlivňující podnebí. Autor Mgr. Hana Korečková.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
VODÍK.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o oxidech
VZDUCH.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Atmosféra Filip Bordovský.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
VZDUCH Složení a význam © Mgr. Petra Vojtěšková, Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_05_32_ČLOVĚK A ENERGIE. Anotace: Prezentace může sloužit jako výkladové, opakovací učivo Autor: Mgr. Martin Palát Jazyk: Čeština.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_52_INOVACE_PR_05_„ČISTÝ.
Voda a vzduch 2. VZDUCH RZ Důležitý k dýchání Důležitý k dýchání Směs: Směs: Kyslík 21 % Kyslík 21 % Dusík 78 % Dusík 78 % Ostatní plyny 1.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Stejskalová Hana Název : VY_32_INOVACE_11C_13_Vzduch Téma: Chemie.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Chemie 8 Autor: Mgr. Radek Martinák VZDUCH Víš, proč je vzduch nezbytný a důležitý pro život člověka? Víš, čemu.
8. ročník ZŠ. Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Ortová Iveta Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_2C_11_Vzduch.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Voda hydrosféra základní podmínka života (tělo člověka – 60 – 70%vody)
Vzduch Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Vzduch Vzduch.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Znečištění ovzduší Vypracoval: David Hampl
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Vzduch.
Transkript prezentace:

Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu Anotace  Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o atmosféře Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup  Žák zná složení a vlastnosti vzduchu, umí vysvětlit jeho vliv na životní prostředí Speciální vzdělávací potřeby  žádné Klíčová slova  Vzduch, znečištění, inverze, smog, izobary Druh učebního materiálu  Prezentace Druh interaktivity  Aktivita Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělání - 2. stupeň Typická věková skupina  13 až 15 let Celková velikost  2918 kB EU – 7 - 55

Atmosféra Ing. Lenka Kalinová

Vzduch Atmosféra = plynný obal Země Vzduch = směs látek tvořících atmosféru Vlastnosti vzduchu: zaujímá prostor ; má určitou hmotnost ; teplejší vzduch má menší hustotu než chladnější Lze „přelévat“ (např. pod hladinou vody)

Složení vzduchu 21% kyslíku 78% dusíku 1% jiných plynných látek Mikroorganismy, vodní pára, částečky prachu a jiné nečistoty

Znečištění vzduchu Největší zdroje znečištění: teplárny, tepelné elektrárny na tuhá paliva a automobilová doprava Vzduch je důležitá průmyslová surovina (kapalný vzduch) – oddělují se jednotlivé složky vzduchu (dusík, kyslík, vzácné plyny)

Izobary, inverze, smog Izobary = pomyslné čáry, které na mapě spojují místa se stejným tlakem vzduchu na Zemi Teplotní inverze – teplota vzduchu směrem vzhůru stoupá ; omezené promíchávání vzduchu ; zplodiny zůstávají při zemi Smog = směs mlhy, prachu a kouře (z angličtiny smoke=kouř ; fog=mlha)

Aktivita č.1 Uveď nejzávažnější zdroje znečišťování vzduchu ve svém okolí Proč v přírodě teplý vzduch stoupá vzhůru a na jeho místo proudí vzduch studený? Urči, zda má větší hmotnost vzduch ve vaší třídě nebo ty sám (hustota vzduchu při 20°C je 1,2 kg/m3)

Zdroje Veškeré použité obrázky pocházejí z databáze PowerPointu