Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA0509 17. 2. 2005 Mgr. Monika Všetulová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Systém vzdělávání vzdělavatelů dospělých
Hodnocení kurzů celoživotního vzdělávání na vysokých školách
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Integrace žáků z odlišného sociálně kulturního prostředí do základních škol Mgr. Dušana Fučíková
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Vznik Regionálního centra celoživotního technického vzdělávání při VŠB – TUO Česká republika, VŠB-Technická univerzita Ostrava Regionální centrum celoživotního.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
OBHAJOBA ZÁVĚREČNÉ PRÁCE MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ KOORDINACE V OBLASTI ICT 2008.
LETNÍ ŠKOLA PRO TUTORY Monika Všetulová Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci akademie distančního vzdělávání.
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Role tutora a studenta v on-line formě DiV. Klíč k úspěšné on-line výuce Kvalitní technické zázemí Zřetelné institucionální ukotvení Dostatečné personální.
Distanční vzdělávání: základní principy Efektivní studium – tipy pro úspěšné (distanční) učení seminář CDV UP lektor: Mgr. Irena Hoblíková datum konání:
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
STANDARD STUDIA k výkonu specializovaných činností Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
Jak se stát dobrým právníkem?
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
1 Úvod do modulu: Distanční vzdělávání a E-learning (kapitola 1 – Distanční vzdělávání) David Nocar Olomouc 2007 akademie distančního vzdělávání.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Seminář 1. Distanční vzdělávání a e-learning (část 1. – Distanční vzdělávání) David Nocar Olomouc 2006 Cyklus seminářů „Distanční vzdělávání profesionálně“
e-learning Lucie Rohlíková
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Úvodní setkání Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Jak se stát dobrým právníkem?
Centrum pro studium vysokého školství
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Lucie Rohlíková Jana Vejvodová ZČU v Plzni
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Environmentální výchova a
1 Úvod do modulu: Evaluace distančního vzdělávání Miroslava Dvořáková Olomouc 2007 akademie distančního vzdělávání.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Didaktika distančního vzdělávání Základní pojmy a vztahy.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Aktuální problémy vysokoškolských knihoven 21.předsednictvo RVŠ – Pracovní komise pro VŠ knihovny PhDr.Miloslava Faitová ZČU v Plzni.
Kombinovaná forma studia Východiska k realizaci. Kombinovaná forma studia Podle VŠ zákona – kombinace prezenční a distanční formy Obsahuje tedy prvky.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
E-learningový kurz pro examinátory zkoušky pro trvalý pobyt v ČR AUCCJ
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
TVORBA STUDIJNÍCH TEXTŮ V DISTANČNÍM VZDĚLÁVÁNÍ Simona F e i t o v á Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci.
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Didaktické formy.
E-learningový kurz e-learningu
Aktuální stav dalšího vzdělávání a vize do budoucna
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Databáze projektových výstupů OP VK
Transkript prezentace:

Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová

Plán tutoriálu ČASOVÝ PLÁN 30 min.  seznámení s kurzem (Všetulová) 30 min.  seznámení se studijním prostředí v LMS (Nocar) OBSAH tutoriálu Seznámení s realizačním pracovištěm Představení kurzu Studijní prostředí v LMS Barborka

Představení CDV UP  Vznik v roce  Součást Informačního centra UP v Olomouci.  Součást Národní sítě distančního vzdělávání ČR.Národní sítě distančního vzdělávání ČR  Vytváříme koncepci celoživotního vzdělávání na UP, s důrazem na distanční metody výuky.  Organizujeme a metodicky řídíme přípravu studijních opor pro DiV.  Zabezpečujeme odbornou přípravu realizátorů DiV pro potřebu UP i dalších vzdělávacích institucí v celé ČR.

Klíčové aktivity CDV UP  Kurzy (Distanční minimum)  Semináře Principy a standardy v DiV Nástroje pro podporu distančního studia Pedagog v DiV Multimédia a Internet v DiV Efektivní studium  Koordinace projektů na mezinárodní (ELCIT, LILIPUT) i univerzitní úrovni  Publikační činnost v oblasti DiV, metodická úprava textů, odborné recenze  Konference Ministerstva vnitra ČR  Více na

Cíl kurzu Poskytnout účastníkům v co nejkratším čase ucelený soubor v praxi využitelných informací o distančním vzdělávání (DiV) prostřednictvím nejnovějších technologií!

Přínos pro Vás Pouze v tomto kurzu můžete získat nejen znalosti, ale i dovednosti – o DiV nejen „uslyšíte“, ale osobně si jej vyzkoušíte. Seznámíte se s účastníky DiV - na vlastní kůži prožijete roli studujícího, připravíme Vás pro práci tutora, autora i metodika distančních textů! Veškeré poznatky jsou naprosto aktuální! Nezůstáváme u tradiční formy DiV, ale pracujeme on-line!

Naučíte se definovat DiV, popsat jeho systém a organizaci, specifikovat odlišnosti DiV od prezenční a kombinované formy vzdělávání, aktivně používat terminologii DiV a e-learningu, charakterizovat e-learning a jeho postavení v DiV, vykonávat roli tutora, psát studijní texty pro DiV, připravit projekt kurzu v DiV k akreditaci.

Obsah kurzu Úvod do DiV Akreditace v DiV Tutor DiV Studijní texty v DiV E-learning v DiV 1. modul 2. modul 3. modul 4. modul 5. modul

Organizace kurzu Registrace Podpis smlouvy Uhrazení poplatku Přihlášení StudiumVstupní tutoriál Samostudium Průběžný tutoriál Samostudium Průběžný tutoriál Závěrečný tutoriál MODUL 1,2 MODUL 3,4 Závěr kurzuOsvědčení

Organizace studia Studium celého kurzu Samostudium Elektronická komunikace Zpracování samostatných úkolů Účast na prezenčních setkáních/tutoriálech Konzultace s tutorem Zkouška 80% 20% Studium 1 modulu Samostudium Tutoriál Zpracování úkolu

Studijní materiály  Tištěné studijní texty  Multimédia  Elektronická skripta

Elektronické výukové prostředí Studium probíhá v elektronickém výukovém prostředí LMS Barborka Studující získá nejen potřebné znalosti o tradiční i on-line formě DiV, ale i cenné praktické zkušenosti s reálnou aplikací e-learningu.