Š T Ě S T Í ŠT Ě STÍ…. Ž ivotem vládne št ě st ě na, ne moudrost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Změň, co změnit můžeš, ostatní nech být..
Advertisements

Co napsat do pisku Co vytesat do kamene.
Ž ivot je škola Dostal jsi t ě lo. M ůž eš je mít rád nebo nenávid ě t, ale je tvou jedinou jistotou, ž e je budeš mít a ž do konce ž ivota.
Centrum pro katechezi Olomouc, Nem ůž eme ho vid ě t o č ima kolem sebe, proto ž e je neviditelný. Nem ůž eme ho vid ě t ani rozumovou úvahou, proto.
Úsm ě v. Úsm ě v nestojí nic a vynáší mnoho…. Obohacuje toho, kdo jej p ř ijímá, aniž by ochuzoval toho, kdo jej daruje.
Photo by Aneta Brožovská Present by Aneta Brožovská.
Biblické verše….
BALETBALET Photo by:
Láska.
2012 / 2013 Na č em stojí skauting? Jan Peroutka Ideologica.
Co znamená Být silný? Být silný je... v tichosti mít někoho rád.
Pro č ž íješ rád… Po n ěč em tou ž it jest ji ž d ů vod k ž ití…
CITÁTKY O LÁSCE.
V kolika v ě cech se díváme, kam vlaje kou ř, místo abychom se dívali, odkud vítr vane.
Eldorádo V dávných dálkách v zámo ř í Č ní prý zlaté poho ř í P ř íchozího pohostí Nádherou a hojností.
RŮŽOVÁ ZAHRADA SLOVA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Čekalová Sylva. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
V RODINĚ, V RODINNÉM ŽIVOTĚ jsou uspokojovány psychické potřeby dítěte (ale také rodičů): 1. přísun podnětů 2. smysluplný svět 3. životní jistota 4. vlastní.
Hodnota mého života. MÁ MŮJ ŽIVOT NĚJAKOU HODNOTU? Kdo jsem? Ne! - umírám Ano! – žiji.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_12_INOVACE_4_ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST_SILÁK BIVOJ Název: SILÁK BIVOJ.
Voda dává život Tereza Štěpařová ZŠ Chrastava. Voda – živí nás, šatí nás, dává život i zabíjí. Je to základní položka pro život, i přesto jí je přebytek.
Josef Procházka08 VKZ (Výchova ke zdraví) P08B0308P.
7 236 : 23 Číslo, které si označíme nesmí být menší než dělitel, musí být v tom čísle obsaženo : 23 jako 70 : 20 V jednotlivých krocích dělení.
JAK BUDOVAT NAKAŽLIVOU SLUŽBU
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
Reklamština Jak ji pochopit..
Co znamena Byt silny ?.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Bylo nebylo ... Před dlouhou, dlouhou dobou existoval ostrov, na kterém žily všechny pocity člověka: dobrá nálada, smutek, vědění … a kromě ostatních různých.
Ahoj děti, já jsem Medvídek Pú a budu vás provázet dnešním příběhem.
Užitečné závaží.
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto
Jirka Pospíšil, KC NADĚJE Bučovice,
Jen tak … Život se sestává z mnoha malých mincí,
Několik rad, jak si udělat život krásnější …
MAGNETICKÁ SÍLA AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
TO JE MÁ PROSBA, KDYŽ CÍTÍM, ŽE VŠECHNO PRÁZDNÉ SE ZDÁ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Fyzika 7.ročník ZŠ Tření, Třecí síla Creation IP&RK.
Jedna chyba na ženě!! Když Bůh stvořil ženu, bylo to šestý den práce přesčas. Jeden anděl přišel a ptal se: “proč s ní ztrácíš tolik času?” A bůh odpověděl:
Jsou v životěchvíle , kdy nám přítomnost druhého velmi chybí, a stále by jsme jej chtěli mít při sobě.
U holiče.
Přeji Ti sílu všech živlů
Proč mají někteří muži místo ženy psa …
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Citáty . Změň, co změnit můžeš, ostatní nech být.
Reklamština Jak ji pochopit..
Moudra s květinou.
Š T Ě S T Í.
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Smích léčí Uzdravme se dnes.
ŽENA MEZI K V Í T Í M V.B.
Je bláznovství....
NEPODMÍNĚNÁ LÁSKA Tento příběh je o vojákovi, který se navrací domů po válce ve Vietnamu. Volá ze San Francisca domů svým rodičům.
Věcné učení První pomoc
Pošli toto srdce všem, které nechceš v roce 2010 ztratit,
Humor je koření života.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_08_22_I. SVĚTOVÁ VÁLKA
11 rad, abychom se v životě nezbláznili
ŘEŠENÍ ÚKOLŮ : LIST Č.4 – ČLOVĚK JE SOUČÁSTÍ PŘÍRODY, ALE NENÍ JEJÍM PÁNEM. NEMŮŽE POROUČET POČASÍ.NESMÍ PŘÍRODU NIČIT,PROTOŽE TÍM NIČÍ SVŮJ DOMOV. LIST.
Krásná je modrá obloha, je zázrak pod ní žít,
Pracovní desatero.
Přeji Ti sílu všech živlů
V televizi CNBC proběhl hodinový rozhovor s Warrenem Buffetem, druhým nejbohatším mužem světa, který mimo jiné věnoval 31 miliard USD na charitu. Zde je.
Je bláznovství....
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Š T Ě S T Í

ŠT Ě STÍ…. Ž ivotem vládne št ě st ě na, ne moudrost.

Velikost ka ž dého št ě stí se m ěř í jeho ztrátou.

Nem ůž eme-li sdílet št ě stí s druhými, je to jenom polovi č ní to jenom polovi č ní št ě stí. št ě stí.

Č lov ě ka stojí v ž dy Č lov ě ka stojí v ž dy mnoho úsilí, aby p ř esv ě d č il sám sebe, ž e je š ť astný.

Št ě stí si poprvé Št ě stí si poprvé všimneme tehdy, všimneme tehdy, kdy ž nás kdy ž nás za bou ř livých za bou ř livých okolností okolností opouští. opouští.

Klí č em ke št ě stí ke št ě stí je je odpušt ě ní. odpušt ě ní.

Nejš ť astn ě jší č lov ě k je ten, který št ě stí nepot ř ebuje. Seneca

Š ť astný je ten, Š ť astný je ten, kdo se za kdo se za št ě stím nehoní št ě stím nehoní jako za motýlem, jako za motýlem, ale je vd ěč ný ale je vd ěč ný za vše, za vše, co se mu co se mu nabízí. nabízí.

"Nejhorší je návyk na stálé št ě stí." -Publilius Syrus-

"Celý ž ivot je jen je jen hra na hra na št ě stí." št ě stí."

Veslování "Veslování je práce a št ě stí je vítr opírající se do plachet." plachet."

"Kdy ž si d ů v ěř uješ, Umíš ž ít.."

"Št ě stí utíká p ř ed ka ž dým kdo ho chce dohonit, kdo ho chce dohonit, nech ho být a ono p ř ijde samo....." nech ho být a ono p ř ijde samo....."

Š ť astný není ten, ten, kdo se druhým kdo se druhým zdá, zdá, š ť astný je š ť astný je ten, ten, kdo se sám kdo se sám pokládá pokládá za za š ť astného. š ť astného.

Nikdo není tak neš ť asten, ani tak š ť asten, jak si namlouvá.

N ě kte ř í lidé ž ijí š ť astn ě ž ijí š ť astn ě a nev ě dí to. to.

Máš-li sm ů lu, pokouše T ě i slimák.

č lov ě k práv ě č lov ě ka nejvíc č lov ě ka nejvíc pot ř ebuje ke št ě stí pot ř ebuje ke št ě stí (Holbach) MARISA 2007