CryEngine3 Show Off Michal Hapala. Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Systém Drupal a nejen školní weby
Ing. David Pejčoch Tutorial
HYPERTEXT PREPROCESSOR. JAZYK PHP. Jazyk PHP (Hypertext PreProcessor) je intepretovaný jazyk určený pro web. Je celkem jednoduchý, snadno přenositelný.
Digitální učební materiál
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
SOFTWARE operační systémy
Programová rozhraní pro grafické adaptéry
Tvorba webů pomocí Web CMS Michal Neuwirth Product Manager Kentico Software s.r.o. Ondřej Výšek Samostatný konzultant Optimalizovane-it.
Technologická centra a hostování Jihlava
Tvorba webových aplikací
Přednášející: Luboš Langhammer Lanbot. .NET MF v robotice  Výhody platformy  Automatický sklad  Snobot  Robrouk  Lynx  Soutěže.
NET Genium software pro výstavbu a provoz informačního portálu Martin Vonka
Moderní formy tvorby webových stránek Martin Šebela, 9.A vedoucí práce: Mgr. Jan Kříž.
VYUŽITÍ 3D SENZORŮ V ERGOTERAPII
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Aplikace VT v hospodářské praxi licence, autorské právo
C# - Úvod Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
BecomePrey Artificial Intelligence in computer games.
Programy pro zpracování grafiky
Jazyk PHP Programovací jazyk PHP (Hypertext preprocessor) je skriptovací jazyk, který běží na straně serveru. KLIENT - SERVER Server posílá do vašeho počítače.
Walter Schorge Archa – Open Source archivní informační systém v NTM Archivy, knihovny a muzea v digitálním světě
GRAFIKA.
Počítačové hry a animace 1
Úvod do JavaScriptu JavaScript je p JavaScript je programovací jazyk, který se používá na webových stránkách. JavaScript je typu KLIENT - KLIENT To znamená,
Za prvé je třeba vědět kam se chcete zaregistrovat. Také byste měli vědět jestli to stojí za to. Potom vyplnit tabulku. (další strana). autor Co je webová.
Digitální učební materiál
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Novinky pro webovou platformu Jiří Burian, Tomáš Kutěj,
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala.
Filip Fiala, 4.C.  Základní deska  Procesor  Paměťové karty  Grafické karty  Pevný disk.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
PHP PHP - úvod - 02 Mgr. Josef Nožička IKT PHP
Virtualizace Monika Broukalová Pavel Kolář. Co je to virtualizace? Jako virtualizace se v prostředí PC označují postupy a techniky, které umožňují k dostupným.
Zkušenosti s nasazením svobodného software při výuce
Tvorba webových stránek (nejen) pro projekty Pavel Budík PROJEKT financovaný z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZVYŠOVÁNÍ IT GRAMOTNOSTI.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Fenix II –IS na platformě.NET Michal Varga.
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
Počítačová podpora konstruování
Počítačové hry a animace Cvičení 3 – Ttransformace, Camera, 3DModely.
Tvorba internetových stránek David Šmehlík, FlareWare.cz Předpoklady -dobrý nápad, předem musíte vědět, o čem chcete vytvořit stránku -dostatek podkladů.
HYPERTEXT PREPROCESSOR. JAZYK PHP. VYUŽITÍ JAZYKA Programování dynamických internetových stránek a webových aplikací vytvoření šablony webu kniha návštěv.
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod společný PHA mail: (jen pokud –Problémy.
Martina Braunerová.  Trénovat řadu kompetencí z oblasti algoritmizace (oddálení vykonání příkazu, ladění programu, dekompozice problému…)  Naučit.
Počítačové hry a animace
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod PHA mail:
Počítačové hry a animace
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT11 Vytvořeno:1.
VELETRH TECHNICKÝCH POVOLÁNÍ PROGRAMÁTOR, TVŮRCE HER Mgr. Roman Nedorost.
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
HYPERTEXT PREPROCESSOR. JAZYK PHP. VYUŽITÍ JAZYKA Programování dynamických internetových stránek a webových aplikací vytvoření šablony webu kniha návštěv.
vypracoval Ondřej Schwarz
DIGITÁLNÍ MÉDIA Filip Uhlíř
SW pro správu PC, aplikační SW, licence
Evoluce PlayStationu.
Historie Internetu.
JavaFX Tools Michal Škvor Software Developer SUN Microsystems 1.
Úvodní hodina IKT IUVENTAS, s.r.o.
GRAFIKA.
COLD WAR Žánr: 3rd person stealth akce Délka vývoje: 2,5 roku
Tradiční metodiky vývoje softwaru
Propagace nové hry Epic Game
Roman Péchal, Jan Čongva, Martin Durák
Přednáška 9 Triggery.
Praktická cvičení Úvodní hodina David Malý kabinet 205.
ACM Digital Library Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Lukáš Kozák A1
Tvorba 3D aplikace s návazností na uživatele
Transkript prezentace:

CryEngine3 Show Off Michal Hapala

Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce – rychlý vývoj samotné hry –Podpora více platforem (hlavně konzolí) –Support v ceně (např. přístup do fóra vývojářů) Obecné nevýhody: –Cena ? potřeba zvážit cenu vlastního vývoje –Vazba na cizí produkt Riziko ukončení podpory, krach, akvizice (viz problémy Mafie II) –Pomalejší řešení problémů? (možnost zakoupit i zdrojáky…)

CryEngine3 Kompletní řešení pro vývoj počítač. her, filmů, simulací atd. K dispozici pro –PC(Win), PS3, Xbox360 Motor Crysis 2 Graficky velice vyspělé –V roce 2012 pomalu ztrácí náskok (Frostbite, UDK4, …) Pro nekomerční účely zdarma

Kde získat CryEngine SDK Rozchození SDK je otázkou pěti minut! –1. Registrace na Join now! – proscrollovat dolu, agree, vyplnit, není potřeba potvrzení –2. Stažení a rozbalení archivu s SDK (žádná instalace) –3. Spuštění editoru Pro vývoj kódu hry (Game.dll) potřeba MS DirectX SDK –MS VisualStudio 2010

CryEngine3

Napojení na C++ Vlastní kód je připojen k engine v Game.dll –Proč psát vlastní Game.dll –Složitější skripty –CryEngine3 obsahuje dostatek funkcionality na napsaní FPS Co ale třeba RTS? –Výkon? Nejčastější způsoby použití: –Vlastní AI, zbraň, vozidlo: specializace vestavěné třídy (dědičnost) S SDK je dodáno přibližně řádek kódu Crysis

Help! CryEngine 3 Cookbook –klasická i elektronická kniha –popisuje převážně práci se Sandbox editorem Web –oficiální zdroj informací pro vývojáře: fórum, dokumentace SDK Web –všeobecné informace o SDK

Sobota –Keynote: Game design v praxi - Daniel Vávra, Warhorse Studios –Herní skripty – proč a jak? - Viktor Bocan, Warhorse Studios –Grafika v moderní AAA hře - Roman Zawada, Warhorse Studios Neděle –Proces a praxe - Martin Klíma –K čemu programátoři, když máte hotový engine? – Já ;) dnes 12:00 – zbývá 102 lístků