Kolaborativní hra MAREK DOKSANSKÝ, JAN TEPLÝ NUR - ČVUT - 2014 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití cloudových služeb ve školství
Advertisements

UPPAAL příklady Jiří Vyskočil 2010.
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Programová rozhraní pro grafické adaptéry
Modulární systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků JmK v přírodních vědách a informatice CZ.1.07/1.3.10/ Prezentace zadání a řešení Teorie.
Základy informatiky přednášky Kódování.
Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.
1 Robin Hood – Silent rescue Y36PHA Prezentace Design documentu David Podhurský Václav Čech
Základy práce s počítačem – lekce I. Zvyšování IT gramotnosti zaměstnanců vybraných fakult MU.
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Další.  Hraje se na jednu branku  Brankář se určí před začátkem hry a v bráně je po celou dobu  Hra je pro neomezený počet hráčů  Smysl hry spočívá.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
1 Informační systém autoservisu Softwarové inženýrství 2003.
Řízení a vizualizace záložního diesel-agregátu
[IVE-SMA] UI analyzačního nástroje Daniel Puncman A4M39NUR.
Nebezpečí na Internetu
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – gesta VY_32_INOVACE_08 Sada 26 Základní škola.
RINGO PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.Cíl hry:
Ovládání počítače laserovým ukazovátkem Tomáš PokornýZávěrečná maturitní práce.
Vista Speech API Wizard
Obecné informace Příklad procesu a práce s IS Využití pro manažerské rozhodování (analytické a statistické výstupy) xsebm172.
RINGO 1.
1 TEORIE HER Nejmenovaná studentka, písemka, 2003: „Teorii her neznám, ale kdo si hraje, nezlobí“ „Teorii her neznám, ale kdo si hraje, nezlobí“
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček.
Nashova rovnováha v elementárním redistribučním systému
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Hlavní panel – zobrazení dalšího.
Použití EEG jednoduchá, levná, neinvazivní metoda použití pří výzkumu a diagnostice funkce mozku krátkodobá ambulantní vyšetření (20 – 30 minut), ale i.
Eva Ventrubová Sekunda
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
PRAVIDLA VOLEJBALU pro malé sportovce
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Jan Rubín, 4.B.  Seznámení s projektem  Cíl projektu  Nástroje pro řešení  Metody práce/tvorba projektu  Dotazy, praktická ukázka 2.
OPERAČNÍ SYSTÉMY.
On-line Hry Hana Smolanová.
SIMPLE freehosting UNIVERZITA PARDUBICE Fakulta elektrotechniky a informatiky projekt pro ISPWE.
Remote Control Ondřej Procházka XD39NUR. Remote Control  Aplikace slouží ke vzdálenému ovládání videokonference z mobilních zařízení  Android 4+  Základní.
Obhajoba diplomové práce Sluneční záření a atmosféra
PYRAMIDA Celá čísla.
Návrh systému sdílení GIS dat v rámci společnosti MND,a. s. Vedoucí Ing. Jan Růžička Ph.D.
Předražené jahody se Vám představují Berenika Závodná Jana Kubová Naďa Závodná.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Inteligentní křeslo Sběr a vizualizace dat Aplikace Simulátor křesla Informační infrastruktura Aplikační studie Psota Jiří Musial.
Funkční gramotnost III. -obrázky a fotografie J. Poddaná.
1 TaHoma – Interaktivní prezentace Michal Tichý, 4. srpna 2015.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
Profi Gamer ● 1. Úvod ● 2. Něco o nás ● 3. Web ● 4. Cheaty ● 5. Návody ● 6. Hry ● 7. Jak se stát profi. hráčem ● 8. Herní kluby ● 9. Jak vytvořit hru ●
DIDAKTICKÁ SIMULAČNÍ HRA: OSTROV Autorka: Petra Vaňková.
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_20_Slovní úlohy o pohybu Téma:
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
První celovečerní 3-D film, "The Power of Love", byl dělán v roce Od té dob se brýle používaly v divadlech, televizích a postupně se stávaly populárnější…
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo Test k ověření znalostí Funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír.
Vývoj mobilních her a současné trendy
VY_32_INOVACE_26_Windows
„Firemní řešení avast! - rychle, efektivně, jinak“
Jiří Chmelík Semestr: podzim 2015
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Hry pro nevidomé.
Pavel Filip, Marek Makovec
Ročník:  3. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Slovní úlohy o pohybu IV. (2 úlohy)
Vy_32_Inovace_44_Zlomky Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Alena Machová.
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Transkript prezentace:

Kolaborativní hra MAREK DOKSANSKÝ, JAN TEPLÝ NUR - ČVUT

Zadání  Navrhnout uživatelské prostředí interaktivní reklamy s využitím interaktivních reklamních panelů CoBoard. Interativita spočívá ve využití kolaborativní hry pro více hráčů ovládané gesty Problémy  Jak zaujmout kolemjdoucího?  Jak propojit hráče?  Jak a kdy zobrazit reklamu? 2

Demo  Obsahuje průchod hraním pro jednoho nebo dva hráče  Dvě hry  Zobrazení score  Zobrazení reklamy  K testování dema je nutné využít metodu Wizard of Oz  UKÁZKA DEMA 3

Hlavní nápady  Jednoduchá gesta  Hra i prostředí se ovládá velice jednoduchými gesty, které není potřeba se zvlášť učit. Jsou intuitivní a pro počítač snadno rozeznatelná. 4

Hlavní nápady  Více hráčů  Hráči mohou hrát proti sobě v jednom místě nebo na více vzdálených místech. 5

Hlavní nápady  Možnost hry proti AI  Pokud hráč nezíská spoluhráče, může hrát proti AI a porovnat s ostatními hráči score. 6

Hlavní nápady  Reklama je zobrazena až po dokončení hry, aby zbytečně neodradila. 7

Závěr  Děkujeme za pozornost 8