STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
Advertisements

ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Projekty EOC v ČR v období
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Integrovaný dopravní systém
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
Charakteristické znaky MHD
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
ROZVOJ VEŘEJNÉ DOPRAVY VE ZLÍNSKÉM KRAJI
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, Odbor dopravy a silničního hospodářství Dopravní obslužnost, oblast Šluknovsko Tisková konference k zahájení.
Podpora dopravních společností provozující CNG autobusy Svaz dopravy – sekce silniční dopravy, SOR Libchavy Lubomír Kolman, Project Manager RWE.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Úvod do MHD Trolejbusy: úvod.
Jan Máca, SPŠ-JIA.  Student čtvrtého ročníku  obor Informační technologie  Zájmy:  Doprava Železniční osobní vozy  Programování Jazyky C, Java, HTML+PHP.
Kvalita a úroveň městské dopravy v Praze
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
2 OBSAH 2 1HISTORIE SPOLEČNOSTI 2HLAVNÍ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI 3CENTRÁLNÍ PNEUSERVIS ( CP )  Minulost  Správa pneumatik  Nákup pneumatik  Činnosti středisek.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Lázně Bohdaneč Integrovaná doprava Plzeňska současný stav a možnosti rozvoje Ing. Zdeňka Kmochová.
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Michal Petřík, Petr Poremski, Daniela Uhrovičová, Ondřej Šimečka
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Technologie dopravní obsluhy veřejnou hromadnou.
Operační program Doprava Ministerstvo dopravy ČR Fond soudržnosti Evropský fond pro regionální rozvoj Evropská unie Investice do vaší budoucnosti.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
1 Název projektu: Pořízení trolejbusů MDPO, a.s..
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Prezentace pro OS tramvají - Ostrava, Odbor Kolejová vozidla, Ing. Petr Tomala, Prezentace pro OS tramvají Ostrava.
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
Strategie a bariéry při využívání prostředků OPD2 a CEF k realizaci infrastrukturních projektů Mgr. Milan Feranec Ministerstvo dopravy ČR Fond soudržnosti.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Regionální rada regionu soudržnosti Moravskoslezsko, Úřad Regionální rady Dopravní infrastruktura v ROP Datum: Místo: Prezentuje: Praha Jiří.
PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY MĚST MOSTU A LITVÍNOVA PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY VE MĚSTECH MOST A LITVÍNOV.
Rozvojové záměry na železnici
Sdružení dopravních podniků ČR odborná skupina TRAMVAJE
Návrh dopravního řešení Jižního Města
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Územně analytické podklady IPR – vývoj obyvatel
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Návrh dopravního řešení Jižního Města
Integrace Neratovic a Mělníka
Chytré řízení dopravy v IDS JMK
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Sdružení dopravních podniků ČR Odborná skupina TRAMVAJE
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Informace o vyhlášených výzvách
ING. MARTIN AMBROŽ AŽD Praha s.r.o..
Lodní doprava jako součást MHD v ČR
Prezentace pro OS tramvají
Integrované dopravní systémy Žďár na Sázavou 15. května 2019
Současný počet tramvají v evidenci DPMO a. s.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO VEŘEJNOU DOPRAVU
Transkript prezentace:

STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014 DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.

Základní koncepce: Pokračovat v nastaveném trendu provozu MHD Strategie 2014 Základní koncepce: Pokračovat v nastaveném trendu provozu MHD Dopravní obsluha území odpovídající požadavkům cestujících a objednatelů Přehledný taktový provoz Vzájemné vazby linek MHD Vazby systému MHD na nadřazenou dopravu

Tramvajová doprava – klíčový prvek systému Důraz na páteřní meziměstskou tramvajovou dopravu ve špičce přepravuje mezi městy cca 800 os./hod. celodenně interval 15 min., ve špičce max. 9 min. Most – podpora městské tramvajové dopravy ve špičce přepravuje po městě cca 1100 os./hod. celodenně interval max. 10 min.

Autobusová doprava Cílem je zachovat a dle potřeb rozvíjet: četnou a pravidelnou obsluhu centrálních oblastí pravidelnou a atraktivní obsluhu příměstských oblastí Mostecko: Havraň, Korozluky, Obrnice, Souš, Vtelno,… Litvínovsko: Horní Jiřetín, Lom, Loučná, Meziboří, Osek,… ve špičkách zpravidla intervaly 15 – 45 min., v ostatních provozních obdobích 30 – 60 min. jednotný tarif MHD, vynikající přestupní návaznosti, centrální dispečerské řízení => atraktivní obsluha celé oblasti

Další záměry IPRM Doprava – město Most Litvínov Rekonstrukce tramvajových zastávek a výhybek na trati Elektronický informační systém pro cestující Litvínov rekonstrukce ulic Mostecká, Valdštejnská – objížďky linek BUS výhled 2015 – měření kolejí, Citadela – rekonstrukce Rekonstrukce autobusových zastávek (Prior, Kahan,…) Zachování počtu zaměstnanců (externí zakázky,…) Příprava modernizace vozového parku (tramvaje)

Děkuji za Vaši pozornost STRATEGIE 2014 Děkuji za Vaši pozornost