Talent marketingových komunikací

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Propagace a reklama na facebooku
Advertisements

DITA výrobní družstvo invalidů T ÁBOR. H ISTORIE Firma byla založena roku 1956 Výrobní program v počátcích zahrnoval: N ožířství Sklenářství Zámečnickou.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
Talent MK.  založena v roce 1994 jako společný podnik Alsico Belgium a Oděva Třebíč  ALTREVA = ALsico + TŘEbíč + OděVA  více než 180 zaměstnanců 
Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
VY_52_INOVACE_ZBO2_5864HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Talent marketingových komunikací
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
MARKETINGOVÝ MIX.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
NÁZEV FIRMY CZECH BEAST S.R.O. Talent marketingových komunikací.
úvod pojetí a obsah marketingu
Marketingový mix Produkt.
VY_52_INOVACE_ZBO2_5364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
VY_52_INOVACE_ZBO2_5464HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Regionální konference v MSK
Strategie prodeje textilního zboží
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
TECHO historie  Český výrobce kancelářského nábytku od roku 1991  Akciová společnost od roku 1998  ISO 9001 certifikace rok 1999  Nejvýznamnější výrobce.
Asociace sociálního podnikání. Cíle Asociace sociálního podnikání  ASP založena za účelem podpory sociálního podnikání, hledání činností pro sociální.
Vítejte na hodině Marketingu
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
Struktura podnikatelského plánu
Stáž na 8.6. – Jan Fric PřF KSGRR. Hlavní historické milníky SU 1878 – založení (Stockholms högskola) 1960 – transformace na VŠ univerzitního.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_MARTA_KAFKOVA_PRODEJ_TEXTILNIHO_ZBOZI_VY ROBKY_Z_TKANIN_PREZENTACE_08 Název školy Střední.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Pleteniny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
PUMA x FACR jedna z největších sportovních firem světa
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Ing. Veronika Dostálková MBA
INSPIRAČNÍ ZDROJE KNIHY A ČASOPISY.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
PRÁDLO Z TKANIN- osobní prádlo
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Talent marketingových komunikací
Práce návrháře.
Informace o společnosti Přehled společnosti
Zralostní model SK Florbal Benešov: komentář 2018
Transkript prezentace:

Talent marketingových komunikací ZADAVATEL:ODEX Spol. s r. o. ZNAČKA: ODEX BY LADA VYVIALOVÁ, Christian Laufe, ODEX

O firmě / instituci ODEX by Lada Vyvialová. Značka : spojení oděvního výrobce Odex s. r. o. (viz. www.odex.cz) a desingu Lady Vyvialové (ladavyvialova.cz) Firmy jsou na trhu více než 20 let Obě české společnosti s českými vlastníky Značka byla poprvé představena a prodávána v srpnu 2014 na veletrhu Styl a Kabo s velkým ohlasem u zákazníků i médií Christian Laufe: volnočasová móda + sportovní oblečení (dresy a soupravy basketbal, fotbal a golf)

Vize Korporace ODEX Spol. s r. o. + Lada Vyvialová zaštítí divize, které se budou specializovat na různý sortiment oděvů a doplňků (nyní OLV, CH.L. a ODEX) Odex by Lada Vyvialová je a bude luxusní designová značka pro muže a ženy. Nyní je odprezentována kolekce pro ženy. OLV je stěžejní značkou.

Představení produktu / služby Odex by Lada Vyvialová: Jde o projekt firmy Odex a oděvní designérky Lady Vyvialové. Výsledkem jejich spolupráce  je značka s jasným, čistým rukopisem, vyráběná výhradně v České republice. Jde tedy o spojení řemeslné tradice a současného designu. Firma Odex má více než dvacetiletou tradici ve výrobě lehké konfekce a prádla, její výrobky jsou vyhlášené kvalitou, funkčností a precizností. Velká část kolekce je realizována včetně nadměrných velikostí Designérka Lada Vyvialová se řídí heslem “Když se chceme obléknout, tak to udělejme pořádně.” Oděv podle ní vždy odráží osobnost jeho nositele a zejména modely pro denní nošení, které jsou nejvíce vidět a trávíme v nich nejvíce času,  jsou naší vizitkou. Pro Ladu Vyvialovou je oděv ideální možností pro vytvoření užitého umění, které nás může obklopovat celý den. Její práce je založena na kvalitním materiálu, práci se střihem, barevné jednoduchosti s důrazem na pohodlí.  Podstatná je pro její rukopis silueta a forma oděvu.

Cílová skupina značky OLV: Schopné, samostatné sebevědomé ženy (do budoucna i muži), kteří nechtějí utrácet peníze za oděv, ale dobře jej zhodnotit a investovat. OLV je určené jakekoliv váhové kategorii OLV: Oděv Odex by Lada Vyvialová je nadčasový, vzájemně kombinovatelný, inteligentní. OLV: Cílová skupina jsou aktivní ženy se SŠ nebo VŠ vzděláním: podnikatelky, právničky, business managerky, lékařky, úřednice apod, které znají svou cenu a nepodléhají zaběhnutým konvencím a šedi. ODEX: cílovou skupinou jsou noční košile, pyžama, župany (vše dámské i pánské + dětské). Christian Laufe: volnočasová móda, sportovní oblečení (vše dámské i pánské).

Zadání úkolu co je cílem: vytvoření marketingové strategie v návaznosti na ní corporate identity a design manuálu respektující logo dodané zadavatelem (Odex Spol. s r. o.). Určitě klademe důraz na značku OLV - Odex by LADA VYVIALOVÁ, v závěsu za ní počítat také s ODEX a CH.L. (Christian Laufe). koho chceme oslovit: Specifikovanou cílovou skupinu v ČR a dále EU, USA. co jim chceme říct: viz. Specifikace kolik na to máme (rozpočet): dle doporučení UTB Zlín jaký je časový harmonogram: vytvoření Design manuálu do března 2015, stanovení CI do března 2015. Započetím realizace s úpsěšným výsledkem do prosince 2018. Způsob zpracování: elektronicky/tištěnná forma Podmínky: zachování Dohody o utajovaných info po dobu neurčitou Ostatní: podávání info o postupech realizace a rozpracovaných materiálech 1x za 14 dní emailem

Odměna za zpracování Nabídka stáže ve výrobním podniku Odex Možnost stáže na pozici asistent Projektového managera u fy Odex Možnost stáže na pozici asistent u designérky Lady (vhodné pouze pro zájemce o textilní obor/modelky/eventy) Možnost uspořádání kvalitní prezentace/přednášky pro studenty o budování značky nebo českém oděvním trhu či trendech Volné vstupenky na vybraný event v rámci ČR pod záštitou Odex by Lada Vyvialová

Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů

Kontakt Odex s.r.o. Náměstí míru 199, Vracov 69642 odex@odex.cz, www.odex.cz