Učme se nově Souhrnné informace o projektu. Základní údaje Název projektu:Učme se nově Registrační číslo:CZ.1.07/1.1.04/03.00 05 Název operačního programu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
V ZDĚLÁVÁNÍM K VYŠŠÍ ADAPTABILITĚ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI O.K. T EXTIL, S. R. O. CZ.1.04/1.1.02/
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Globální granty Olomouckého kraje na léta Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Předmět: Zeměpis Ročník: 6. Tématický okruh: Životní prostředí Název učiva: Města a vesnice  Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
„Přírodní vědy moderně a interaktivně“ „Natural Sciences in Modern and Interactive Way“ Město Orlová.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
ROZPOČET PROJEKTU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka -základní krok do života Registrační číslo:CZ.1.07/1.2.33/
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
VÝHLED NA ROK 2009 Prioritní osa 1 – Počáteční vzdělávání Prioritní osa 3 – Oblast podpory 3.2 Podpora nabídky dalšího vzdělávání Pavlína Mikešová
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
Volný čas dětí ve 21. století Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/ OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo prioritní osy: 7.1 Název prioritní.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.10/ Číslo prioritní osy: 7.1 Celková výše finanční podpory: ,92 Kč Částka ESF: ,93 Kč Křížové financování:
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu IP „Podpora procesu transformace pobytových.
Členství ČR v EU II. Podmínky pro tvorbu projektu.
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Globální granty Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa 1 Počáteční vzdělávání Oblast podpory 1.3. Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Strukturální fondy EU a priority MŠMT Ondřej Liška ministr školství, mládeže a tělovýchovy.
Zařízení kapitola rozpočtu 3 Jiří Haken 1.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
Projekt „Sfumato – čtenářská gramotnost žáků základních škol“ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK) Prioritní osa – 7.1 Počáteční.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
PROJEKT R E G I O N PROGRAM ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVY V ÚSTECKÉM A KARLOVARSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Pracovní setkání středních škol k připravovanému individuálnímu projektu z OP VK Finanční příprava projektu 1.
„Partnerství pro konkurenceschopnost“ Název projektu: „Partnerství pro konkurenceschopnost“ Zkrácený název projektu:„PARKON“ OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky Praha- Dotační možnosti a aktuální výzvy.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
"Budete-li dobře pečovat o své tělo, vydrží Vám po celý život" George Coevoet.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Aktuální stav dalšího vzdělávání a vize do budoucna Rekvalifikace a dílčí kvalifikace ; Monika Pokorná.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
PŘÍPRAVA PROJEKTŮ NA SŠ Autor: Jana Bartoňová.  Fondy EU  Programové období  OP VK  Zkušenosti s projekty v OPVK +dokumenty  Benefit7  Programové.
Individuální projekt OP VVV
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
PROJEKTOVÝ MANAGEMENT VE SPORTU
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
CLIL Název operačního programu: OP VK
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost globální granty Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor regionálního rozvoje/odd. evropských dotací.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Název operačního programu:
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
NAPLŇOVÁNÍ CÍLŮ GLOBÁLNÍCH GRANTŮ V LIBERECKÉM KRAJI
Transkript prezentace:

Učme se nově Souhrnné informace o projektu

Základní údaje Název projektu:Učme se nově Registrační číslo:CZ.1.07/1.1.04/ Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název prioritní osy:Počáteční vzdělávání

Základní údaje Číslo oblasti podpory7.1.1 Název oblasti podpory: Zvyšování kvality ve vzdělávání Číslo výzvy:03 Název výzvy:Olomoucký kraj – Výzva č.3 pro GP – oblast podpory 1.1

Základní údaje Celkové způsobilé náklady ,77 Kč Datum zahájení Datum ukončení

Cíle projektu - Zkvalitnění vzdělávání matematiky na ZŠ E-learningový systém pro výuku matematiky Teorie zcela řešených úloh Autoevaluační testy Elektronická verze všech publikovaných materiálů Zapojení interaktivní tabule a hlasovací systém ve výuce

Klíčové aktivity  Tvorba výukových materiálů  Didaktické hodnocení výukových materiálů  Tvorba výukových kurzů v e-learningovém prostředí Výklad teorie Komentované a řešené příklady Autoevaluační test  Tvorba a zpracování výukových materiálů do formy učebnice

Klíčové aktivity  Ověřování výukových kurzů v e- learningovém prostředí  Výuka práce s matematickým softwarem

Harmonogram klíčových aktivit Tvorba výukových materiálů – Tvorba učebnice – Didaktické hodnocení – Tvorba e- learningových kurzů –

Harmonogram klíčových aktivit Prověřování výukových kurzů – Výuka práce s matematickým softwarem –

Rozpočet Osobní náklady ,- Kč Zařízení ,97,- Kč Služby42 000,- Kč Nepřímé výdaje ,80 Kč

Pořízované zařízení Např.:  Software  Notebooky  Barevná tiskárna  Kopírka  USB disky  Dataprojektor  Interaktivní tabule  Hlasovací systém  Server

Úkoly listopad 2010:  Výběr matematických kapitol řešiteli  Tvorba pracovní osnovy kapitol  Didaktické hodnocení osnov, stanovení počtu příkladů k jednotlivým kapitolám  Založení webových stránek projektu