CZ.1.07/1.4.00/21.2791 VY_32_INOVACE_128_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Laserová tiskárna barevná
Advertisements

Počítačová grafika.
Počítačová grafika.
Úvod do tématu.  Odvětví informatiky -> používáme PC k tvorbě uměleckých grafických materiálů  Vytváříme ji buď zcela digitálně, nebo s využitím nasnímaných.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_148_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_153_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_175_IT 6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_151_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Počítačová grafika Nagla Al Samsamová 4.B.
III/2 XVII ABC
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_145_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Počítačová grafika Základní pojmy.
Referát č. 18 Počítačová grafika, prezentace (základní pojmy a principy z oblasti počítačové grafiky, grafické a multimediální formáty, jejich vlastnosti.
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673 Projekt CZ.1.07/1.5.00/ EU peníze pro Obchodní akademii Náchod Číslo-název šablony a klíčové aktivity.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_137_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
LED tiskárna barevná Do této kategorie patří tiskárny, které tisknou pomocí LED diod resp. práškového toneru. Využívají se celkem čtyři tonery (tři barevné,
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_139_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_149_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Inkoustová tiskárna Do této kategorie patří tiskárny, které tisknou pomocí inkoustu. Obr. 1.
Grafika a digitální fotografie Volitelný modul úrovně P díl č. 2.
Rozlišujeme dva základní
VY_32_INOVACE_E3-02 POČÍTAČOVÝ TISK AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU: POČÍTAČOVÝ TISK Časová náročnost:
Základní pojmy grafiky
Počítačová grafika 18. Marcel Svrčina.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Počítačová grafika.
Počítačová grafika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_134_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_141_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základní pojmy počítačové grafiky Autor: Mgr.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Barevné modely Název školy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Počítačová grafika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_142_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_170_IT9 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_144_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Základní pojmy Grafiky
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_159_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_179_IT 8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_129_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_147_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_158_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_160_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_126_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Počítačová grafika Rastrová a vektorová grafika, barevné modely
Rastrová grafika (bitmapová) Obrázek poskládaný z pixelů Televize, monitory, fotoaparáty Kvalitu ovlivňuje barevná hloubka a rozlišení Barevná hloubka.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Počítačová grafika.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA:III/2 TÉMATICKÁ OBLAST:Informační a komunikační technologie.
Počítačová grafika Rastrová a vektorová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření duben 2013 Ročník 6.
Rastrová grafika Základní termíny – prezentace barev, barevné modely.
Počítačová grafika základní pojmy. Počítačová grafika základní pojmy.
Barevné modely Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Základní pojmy z počítačové grafiky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Barevné modely Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
BARVA.
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Rastrová grafika O. Kánský 2012.
Transkript prezentace:

CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_128_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:5. ročník Klíčová slova: prezentace-grafika Autor:Ing. Eva Kolářová Vzdělávací zařízení: Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400 Pionýrů 400, Frýdek-Místek Ověřeno ve výuce dne: 21. září 2011 Očekávaný výstup: typy a modely počítačové grafiky

Počítačová grafika

Je to obor informatiky, který používá počítače k tvorbě umělých grafických objektů a dále také na úpravu zobrazitelných a prostorových informací, nasnímaných z reálného světa. Za autora slovního spojení,,počítačová grafika“ je považován William Fetter, designér firmy Boeing, který ho použil při popisu své práce v roce D grafika: vektorová, rastrová. 3D grafika: nárůst její popularity začal v 90. letech, díky počítačovým hrám a filmům.V roce 1995 vyšel první celovečerní 3D film Toy Story a roce 1996 vyšla jedna z prvních her ve 3D prostředí, Quake.

RGB Je to barevný model, který míchá tři různé barvy a z nich vytváří výslednou barvu (Red – červená, Green – zelená, Blue - modrá). Používá se hlavně u monitorů a projektorů, kdy dochází k míchání vyzařovaného světla.

CMYK Je to barevný model, který při míchání barev s každou další přidanou barvou ubírá část původního světla. Model CMYK se používá především u inkoustových tiskáren. Skládá se ze čtyř barev (Cyan – azurová, Magenta – purpurová, Yellow – žlutá, blacK - černá). Někdy se používají jen tři barvy (CMY), ale ne vždy se z nich povede smíchat černá barva, ale jenom tmavě šedivá, proto je lepší CMYK.

Zdroje obrázků