I vzděl á v á n í je zbož í 1. část – efekt tréninků - vazba na frekventanta - vazba na frekventanta 2. část – dodavatel - útvar vzdělávání a nákupčí -

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak dobře vybrat dodavatele pro dlouhodobou spolupráci.
Advertisements

Ing. Jan Havlík, MPA Tajemník MěÚ Brno – únor 2013
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Řízení diverzity Mgr. Hana Velíšková, HR specialistka Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů.
Inovační kurz pro sanitáře VFN v Praze
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Vstup absolventů středních škol na trh práce
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Profil HR poradce a školitele
Sylabus pro prezentační dovednosti I.
Výběrové řízení dodavatele manažerského vzdělávání pro ZENTIVA a.s.
Význam informací v podnikání
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
1 Pavel Učeň ucen.webpark.cz Jsou požadavky malých a středních podniků na informatiku specifické?
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Didaktické prostředky
ohroženým domácím násilím
APPN, o.s. Agentura pro neslyšící. Agenda: 1) Kdo jsme 2) Jaký je náš cíl 3) Naše projekty.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
1 Měření efektů manažerských vzdělávacích a rozvojových aktivit Štěpán Galbavý Partner Inventa,s. r. o.
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
Systém hodnocení v ČSOB
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
Environmentální výchova a
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Motivační aktivity projekt KRUH Partneři: ABS WYDA, s.r.o.; Žďár nad Sázavou Hospodářská komora; Jihlava AIVD ČR Institut vzdělávání dospělých; Jihlava.
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
1 Ja “Zaměstnanec přichází kvůli firmě, ale odchází kvůli manažerovi“ Jak efektivně vzdělávat manažery Mgr. Petra Voráčová INC Consulting spol. s r.o.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Komunikace s rodiči.
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
Rozhodovací procesy.
Mgr. Daniel Rychlik , Ostrava
Důvody vstupu na zahraniční trhy
VIII. Jarní konference energetických manažerů Poděbrady, 10. Března 2004 Trendy v energetickém managementu v ČR a EU Ing. Vladimír Dobeš, M.Sc. ředitel.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Obchodní akademie Neveklov se představuje 2 Obchodní akademie Neveklov.
Metodika posouzení Metody, techniky, postupy. Klíčová otázka: n Jak provést posouzení, aby co nejlépe reflektovalo situaci uživatele služby?
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
SLUŽBY ZAMĚSTNANOSTI A PRÁCE S NEZAMĚSTNANÝMI Téma: Programy vzdělávání a pracovního výcviku FSS MU Brno, 2006.
UNIV 2 KRAJE středních škol Karlovarský kraj Střední odborná škola logistická a SOU Karlovy Vary - Dalovice PaedDr. Vladimíra Štrynclová - ředitelka.
Centrum pro rodinu a sociální péči o.s. 1.
Personální strategie mezinárodní firmy
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
. Lektor: Mgr. Stanislav Loskot, MBA – pro Magistrát města Frýdku-Místku Dolní Lomná zpracovala: Lucie Dužíková Manažerské dovednosti.
ANALÝZA VZDĚLÁVÁNÍ LIDÍ S POSTIŽENÍM V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI ANALÝZA VZDĚLÁVÁNÍ LIDÍ S POSTIŽENÍM V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Didaktické prostředky
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
DOBRÁ péče naplánování změn, vzájemná podpora, vzdělávání, informace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: ICT ve výuce
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Výstupy pracovních skupin
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
Cyklus kvality z pohledu kariérového poradenství
BP KULTURA Ing. Dana Smetanová, SKIP ČR
V. Setkání se starosty obcí
Transkript prezentace:

I vzděl á v á n í je zbož í 1. část – efekt tréninků - vazba na frekventanta - vazba na frekventanta 2. část – dodavatel - útvar vzdělávání a nákupčí - útvar vzdělávání a nákupčí

Kacířská myšlenka nebo realita ? Za vydané peníze chci hmatatelný efekt Jak získávat skutečně relevantní zpětnou vazbu ? Je spokojený frekventant vždycky to "pravé ořechové" ?

Jak zainteresovat dodavatele na výsledku ? Tlak na dodavatele na přípravu a následnou podporu pro účastníky Dodavatel jako partner, který má shodný cíl s naším Vše je to o vůli a komunikaci

Kacířská myšlenka nebo realita ? Hodnota vzdělávání a) Know-how Lektor Náklady agentury b) přínos (zhodnocení pracovní síly)

Tréninky "hard skils" Vstupní testy Výstupní testy - bezprostředně po tréninku - po tréninku ale ne dodavatelem - s odstupem času

Tréninky "soft skils" Prvotní audit Reálný posun - test s odstupem času - zpětná vazba od kolegů - supervize

Trénink prodejních dovedností Kombinace "hard a soft skils" Měření efektu - zvýšení zisku - zvýšení počtu klientů - zvýšení podílu na trhu

Zpětná vazba dotazníky bezprostředně po kurzu osobní či telefonické oslovení účastníků dotazníky elektronické s odstupem času ohodnocení přínosu manažerem vysvědčení dodavatele

Spokojenost frekventanta nenáročnost lektora dobré zajištění – strava, ubytování nižší počet odučených hodin žádné testy, filmování, zviditelňování nedostatků

Zainteresovanost dodavatele na výsledku success fee - jak definovat pravidla - jak konkrétně bonus nastavit interní reference - reálná a vypovídající - zpřístupněná na Intranetu

Příprava a následná podpora Kdo bude náš posluchač ? Co zná a umí ? Co si z tréninku odnesl ? K čemu mu to je ? Využívá to ? Jaký další trénink by mu byl užitečný ?

Náš cíl je i dodavatelův cíl Zjistit očekávání a snažit se ho naplnit Zájem o efekt z tréninku je známkou dobrého partnerství Lektor jako partner a ne jako placený kantor

Komunikace je stěžejním faktorem s dodavatelem s účastníky kurzů s manažery

A co závěrem ? Vzdělávání je specifický druh zboží I zde platí kvalita za dobrou cenu Ale vzájemná důvěra je prioritou

Děkuji za pozornost Miloslava Horáčková mail: