Internet mezi veřejnou správou a občanem – prostředník, nebo překážka? Petr Koubský šéfredaktor newslettru Inside
Netradiční pohled: Internet ve veřejné správě jako speciální typ e-byznysu B2CB2B C2BC2C Proč se dělá e-byznys? Aby se snížily transakční náklady.
Netradiční pohled: Internet ve veřejné správě jako speciální typ e-byznysu B2CB2B C2BC2C Proč se dělá e-byznys? Aby se snížily transakční náklady. A
Veřejná správa, podnikatelé a občané na Internetu A2BB2A A2CC2A A2A
Co nedělat Nepřenášet zaběhnuté návyky z klasických médií a z klasických úředních postupů Nedat prostor „technošílencům“ – technici radí, rozhoduje laik! Nesnažit se mít úplně všechno pod kontrolou Nesnažit se o dokonalost, vždy dát přednost aktuálnosti
Co dělat Náhrada papírových dokumentů elektronickými (Internet je normální, papír je výjimka) Jednotný komunikační bod mezi veřejnou správou a občanem Zajistit všem přístup (aspoň potenciální) Veřejná správa má být osvícený uživatel Smysl Internetu z hlediska veřejné správy: lepší a levnější servis občanovi