Trest smrti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístupový bod: Zasedacka_108
Advertisements

Jana Gallistlová, IX.A Mgr. Jan Kříž
PRÁVNÍ ÚPRAVA NÁSILNÉHO UKONČENÍ TĚHOTENSTVÍ V ČESKÉM PRÁVNÍM ŘÁDU.
Kateřina Mašková, 2.A Tresty u mladistvých.
Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
Informační systémy a technologie
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
1 Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství.
JUDr. Martina Burachovičová
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_BERGMANNOVA_16.
SADA č.22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO DUM č.11
Lidská práva.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Jakub Kersch, V8A Gymnázium Jiřího Ortena
ŠARÍA.
SVOBODA ČLOVĚKA Mgr. Michal Oblouk.
Arabsko – izraelský konflikt 1. část
Friedrich Nietzsche Kamil Závorka C4B.
Škola:Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_CESKYJA ZYK1_06 Tematická.
Právní vzdělání pro celý život reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
KYBERSTALKING Kyberstalking se odvozuje od pojmu stalking (česky „stopování“, „lovení“). Volně se toto slovo vykládá jako pronásledování, opakované a stupňující.
Jana Horáková, Radek Jareš – F4.
Předmět: Zeměpis cestovního ruchu Ročník: 2.
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Božena Němcová VY_III/2_INOVACE_82_Božena Němcová Mgr. Jana Svobodová.
Berlínská krize
TRVALE UDRŽITELNÝ ROZVOJ Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Filozofie Číslo materiálu:EU Název: Platón Autor: Mgr. Šárka Rambousková Ročník: osmý osmiletého.
Portréty literárních osobnostní světové literatury.
Obnovení Československé republiky
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86  Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice  Registrační.
Všeobecná deklarace lidských práv
Lucie Dvořáková, Markéta Foglová, Tomáš Gargulák
Identifikátor materiálu: EU OPVKICT2-4/Vl17
Oblast: Zeměpis 9. ročník
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.11 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě PC SÍTĚ, TOPOLOGIE Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT,
MARIE TEREZIE JOSEF II..
Ministerstvo vnitra ČR Strategie vlády v boji proti korupci na období
Název školy: ZŠ a MŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova1045
SLOH ‒ úvaha Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nyczová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B17 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření Duben 2013.
TRESTNÍ PRÁVO Objekt trestného činu Mgr. Petr Čechák, Ph.D.
Romana Zabořilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_028.
Blaise Pascal Žil v: stol..
Z_088_Politická mapa dnešního světa světa _Státní hranice
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy:Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská Liberec 6 IČO: REDIZO: ____________________________________________________________________________.
Petr Machala. nejdůležitější prostředek uplatňování suverenity státu legální a legitimní způsob jak se podílet na moci Napište co nejvíce důvodů proč.
Ekologická katastrofa ARALSKÉHO JEZERA
Číselné soustavy IV Jana Bobčíková.
Tibet Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM  Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Český jazyk a literatura Ročník: 9. ročník Anotace: Existencialismus výklad pojmu, spisovatelé.
Listina základních práv a svobod VY_INOVACE_32_OBN_913 Autor: Mgr. Marcela Šudichová Vytvořeno: listopad 2012 Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední.
Občanské právo absolutní: Dědické Moc Jan, Vocl Martin C3B Gymnázium Jiřího Ortena, Kutná Hora
Trest smrti Ondřej Špiřík 4.A Střední škola KNIH.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_12_INOVACE_02B_19_Úmluva o právech dítěte TEMA:Člověk.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_TOMAS_VASATA_LIDSKA_PRAVA_LZPS_11 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
OB21-VVP-HUM-OBN-MIK-U Trest smrti Mgr. Marie Mikulcová.
OB21-VVP-HUM-OBN-MIK-M-1-019
KDO VLÁDNE A JAK VLÁDNE? Lekce 4A.
rrgtoaerhgdghofhgahgarg
Ochrana poskytovaná před domácím násilím
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Poválečné uspořádání uč
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Trest smrti

Současná situace ve světě Lidská práva Otázka Proč ano? Proč ne? Proč jsme si toto téma vybrali? Kauzy Současná situace v ČR Současná situace ve světě Lidská práva Otázka Proč ano? Proč ne?

Proč jsme si toto téma vybrali? Rozdělení společnosti Úvaha o znovuzavedení Sporné kauzy Snížení zločinnosti? Zvýšení bezpečnosti? Zdokonalení soudů? Nemorální? Odstrašující příklad Recidivita Odplata

Kauzy Vladimír Lulek – 2.2.1989, poslední trest smrti - pětinásobná vražda Manželé Stodolovi – 8 vražd Jiří Kájínek - dvojnásobná vražda Miloslav Sláma – 3 vraždy, 4 pokusy, desítky loupeží a krádeží Petr Zelenka – 7 vražd, 10 pokusů - „Heparinový vrah“ Ivan Roubal – 5 vražd + 3 neprokázané Oto Biederman – 5 vražd

http://www. lidskaprava http://www.lidskaprava.cz/student/trest-smrti/interaktivni-mapy/mapa-trestu-smrti-ve- svete

Lidská práva Zrušeno (1990) --- odnětí svobody na doživotí Článek 6 Každý má právo na život. Lidský život je hoden ochrany již před narozením Nikdo nesmí být zbaven života Trest smrti se nepřipouští Postavit se proti každému, kdo by ohrožoval demokratické zřízení

Proč ano? Odstrašující příklad Recidivita Praktičnost Snížení zločinnosti Zvýšení bezpečnosti Zdokonalení soudů

Proč ne? Nemorální Odplata, osobní msta Justiční omyl Diskriminace

Měl by být zaveden znovu trest smrti?

Zdroje LACKO, David. 6 důvodů, proč je trest smrti jen barbarským přežitkem. 14.9.2014 /cit. 2014-11-11/ Dostupné z: http://www.kzamysleni.cz/6-duvodu- proc-je-trest-smrti-jen-barbarskym-prezitkem/ http://www.lidskaprava.cz/student/trest-smrti/interaktivni-mapy/mapa- trestu-smrti-ve-svete /cit. 2014-11-11/ http://www.s474n.com/grzegorz-swiderski-15-argumenty-pro-trest-smrti/ /cit. 2014-11-11/ http://cs.wikipedia.org/wiki/Trest_smrti /cit. 2014-11-11/