1 13.4.2015 K diskusi. 2 13.4.2015 Rebranding 3 13.4.2015 Rebranding.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Advertisements

Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Institut turismu České republiky
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Česká centrála cestovního ruchu
Sdružení cestovního ruchu Aktivity a činnost SM-SCR
Interreg III A Česká republika -Bavorsko Iniciativa INTERREG IIIA program přeshraniční spolupráce Česká republika- Svobodný stát Bavorsko Plzeň
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Péče o zraněné živočichy ve světě Jan Plesník Konference o Národní síti záchranných stanic, Praha,
Náboženský cestovní ruch- shrnutí
Interreg IIIA Česká republika–Polsko Olomouc, Hotel Flóra Závěrečný seminář Seminář je spolufinancován EU.
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Agentura CzechTourism Destinační značka ČR Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Mezinárodní výzkum dospělých Programme for the International Assessment of Adult Competencies První zjištění z výzkumu OECD PIAAC MŠMT, Tento.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Centrum pro regionální rozvoj České republiky
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
ČESKO-POLSKÝ INOVAČNÍ PORTÁL CZESKO-POLSKI PORTAL INNOWACYJNY Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika - Polská republika 2007 – 2013 –Prioritní.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Využití ICT v cestovním ruchu ISSS, Hradec Králové, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Propagace České republiky jako golfové destinace
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
CESTOVNÍ RUCH Předpoklady cestovního ruchu Rozmístění cestovního ruchu
Marketingová Strategie Strategie.
CESTOVNÍ RUCH.
Geografická kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Hradec Králové ISSS 2006 Webové prostředí pro prezentaci programů a projektů spolufinancovaných EU se zaměřením na cestovní ruch RNDr. Blanka Fischerová.
Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Marketingové aktivity sdružení České dědictví UNESCO.
Novinky na rok 2009 ODBORY PRODEJE A EXPORTNÍCH SLUŽEB.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Česká republika Členění státního území ČR.
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Informace o úpravách webu
Aktuální informace o činnosti CCRJM
Příjmové daně – jeden nebo dva zákony? Dny práva 2016
“Vývoj mezinárodního cestovního ruchu a jeho dopad na lázeňství“ MARTIN PLACHÝ President of the European Spas Association 2. října 2015.
Prezentace projektu SMART_watch
Co začíná tam, kde končí naše země?
Mezinárodní projekt ARTISTIC
Transkript prezentace:

K diskusi

Rebranding

Rebranding

Vnímání značky Česká republika PozitivníNegativníAsociace PohádkováŠediváPraha Romantická, magickáUzavřenáUNESCO MalebnáVýchodní blokKulturní dědictví Příroda Starobylá, památky (ESP, PL) Venkovská (ESP) Dostupná (DE)Nudná (PL) Překvapující (ESP) Tolerantní (PL) Levná (IT)Xenofobní (IT)

I. 17 regionů II. Marketingové skupiny III. Vybraná agentura IV. Kampaň DCR + příhraniční zdrojové trhy Marketingové kampaně v regionech

Propagace ČR: geografické hledisko Velmi vzdálené trhy: Austrálie, Sev./Již. Amerika, Čína, Indie apod. Česká republika Vzdálené trhy: Francie, V. Británie, Skandinávie, Španělsko Čechy Morava Praha Blízké trhy: Německo, Rakousko, Polsko Z/J/S/V/St Čechy J/V Morava Přeshraniční země, popř. DCR17 turistických regionů DCR40 turistických oblastí

Mezinárodní veletrhy

Veletržní stánek

Mgr. Marek Mráz Ředitel odboru strategie a marketingové komunikace Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, Praha Děkuji za pozornost a těším se na spolupráci!