K diskusi
Rebranding
Rebranding
Vnímání značky Česká republika PozitivníNegativníAsociace PohádkováŠediváPraha Romantická, magickáUzavřenáUNESCO MalebnáVýchodní blokKulturní dědictví Příroda Starobylá, památky (ESP, PL) Venkovská (ESP) Dostupná (DE)Nudná (PL) Překvapující (ESP) Tolerantní (PL) Levná (IT)Xenofobní (IT)
I. 17 regionů II. Marketingové skupiny III. Vybraná agentura IV. Kampaň DCR + příhraniční zdrojové trhy Marketingové kampaně v regionech
Propagace ČR: geografické hledisko Velmi vzdálené trhy: Austrálie, Sev./Již. Amerika, Čína, Indie apod. Česká republika Vzdálené trhy: Francie, V. Británie, Skandinávie, Španělsko Čechy Morava Praha Blízké trhy: Německo, Rakousko, Polsko Z/J/S/V/St Čechy J/V Morava Přeshraniční země, popř. DCR17 turistických regionů DCR40 turistických oblastí
Mezinárodní veletrhy
Veletržní stánek
Mgr. Marek Mráz Ředitel odboru strategie a marketingové komunikace Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, Praha Děkuji za pozornost a těším se na spolupráci!