Obzory V této prezentaci vás seznámíme s prvnímy šesti levely:Naše obec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NEPOŘÁDEK V NAŠICH LESÍCH
Advertisements

Pěší doprava v územním plánu Prahy – očekávání a naděje Michaela Valentová Ústav pro ekopolitiku, o.p.s., Praha 2, Kateřinská 26
Život na venkově.
VOLEBNÍ PROGRAM MO PLZEŇ 3.  Za prioritu považujeme bezpečnost občanů ve dne i v noci, obzvláště pak bezpečí dětí v okolí škol a mateřských školek. 
Cíle územního plánování Cílem územního plánování je vytvářet předpoklady pro výstavbu a pro udržitelný rozvoj území, spočívající ve vyváženém vztahu podmínek.
Bezpečné cesty do školy
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
VYHODNOCENÍ DOTAZNÍKU PRO RODIČE. Myslíte si, že pro vaše dítě nyní existuje bezpečná cesta do (ze) školy?
Den bez aut Jak to začalo… Dne jsme si v ZŠ Masarykova připomněli, že ne vždy se do zaměstnání, školy či kamkoliv jinam musí.
Organizace a instituce města Čáslavi. Obsah Městský úřad Organizace a instituce pro děti a mládež Organizace a instituce pro seniory Kulturní instituce.
Sídla.
Dominikánské misie Martin Rosenbaum. To jsou oni.
Cesta do školy a z ačátek školního roku Karel Loprais zmocněnec ministra dopravy.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Integrované terénní vyučování Geografie
Průvodce Hlukem Vítejte v Hluku. V naší výpravě se podíváme na: Nám.Komenského (Základní škola,Komerční banka, kostel sv.Vavřince,Česká spořitelna) Zdravotní.
Jeseníky přes hranici, z. s. Mahenova 624/11, Jeseník
KRAJE ČR HLAVNÍ MĚSTO PRAHA.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_143_Výlet-slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM:
Praha cyklistická nebo ne? 2012 Vratislav F ILLER Auto*Mat Praha
OBZORY Tato prezentace vy Vás měla seznámit s levely ze hry ENVIGAME.
Životní prostředí Petr Machala.
Funkce měst Jméno: Petra Příjmení: Havlíčková Třída: IX.
OBZORY V této prezentaci vás seznámíme s prvními šesti levely hry : Naše obec.
Doprava, obchod, průmysl, vzdělání, kultura Obec, kde žiji.
Výlet za historií č. IV tentokrát ANTROPHOS Zdeňka Chaloupková říjen 2011.
MNOŽINY – poslední příklad
města vesnice  méně domů  méně obyvatel  Je obklopena přírodou, lesama, polema a loukama.  co bývá ve vesnici?  škola  obecní úřad  kostel  menší.
Selektivní předpoklady URBANIZACE - městský způsob života X tendence návratu k přírodě, + služby, finance, volný čas, vzdělání, dosah CA a CK, dopravní.
SÍDELNÍ STRUKTURA ČESKÁ REPUBLIKA.
OBZORY V této prezentaci vás seznámíme s prvními šesti levely hry:Naše obec.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_87.
Venkovská sídla Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
SUCHOZEMSKÉ EKOSYSTÉMY V
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Martina Durinová A AP H R SRDCEEVROPY.
DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM Bc. Petra Zivrová MÁME VÁM CO NABÍDNOUT.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
Mgr. Jan Charousek Liberec Cestovní ruch je otevřený a dynamický systém, který tvoří dva podsystémy: Subjekt cestovního ruchu Objekt cestovního.
Domov se zvláštním režimem.  Cílová skupina  Kde se nacházíme  Co poskytujeme  Objekty areálu  Pokoje  Aktivity  Fakultativní služby  Zprostředkovávané.
Projekt Bezpečné cesty do škol ZŠ Praha 5 Košíře, Nepomucká 1/139 Eva Marková.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořenízáří 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka ( DUM 01 ) Místo,
PRAHA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/
VY__III/2__INOVACE__130 Prvouka Frýdlant. AnotaceŽák ve skupině sleduje prezentaci se současným komentářem učitele a odpovídá na kladené otázky. V prezentaci.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
DOMOV PRO SENIORY.  Cílová skupina  Kde se nacházíme  Co poskytujeme  Objekty areálu  Pokoje  Aktivity  Fakultativní služby  Zprostředkovávané.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
DOMOVA DŮCHODCŮ HRUBÁ VODA
PREZENTACE DOMOV PRO SENIORY.
Česko-slovenský mechanický betlém Horní Lideč
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
PREZENTACE DOMOV PRO SENIORY.
PÁR SLOV O SENEGALU A MÍSTNÍ ZDRAVOTNÍ PÉČI
Domov se zvláštním režimem
DOMOVA DŮCHODCŮ HRUBÁ VODA
Malé město, má asi obyvatel.
Soňa Maruničová Říjen ročník
Domov, obec, stát, světadíl
Domov se zvláštním režimem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.22_Dopravni_prostredky.
Ochrana krajiny a přírody ČR
Postavení CR v hospodářství
Domov se zvláštním režimem
Ateliérová tvorba I. Název projektu : Dům s pečovatelskou službou
Bezpečné cesty do školy
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
OBZORY V této prezentaci bych vám chtěla představit naši hru v projektu EnviGame: „NAŠE OBEC - MOST“
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Škola v přírodě Přimda 1. třídy a 3. až 9. třída
Transkript prezentace:

Obzory V této prezentaci vás seznámíme s prvnímy šesti levely:Naše obec

Příroda v ulicích Náš úkol byl hledat v okolí školy ulice s přírodními názvy:Lesní

Výlet do minulosti Naším úkolem bylo hledat 9 významných staveb: 1)Historický 2)Kulturní 3)Sportovní 4)Rekreační 5)Vzdělávací 6)Dopravní 7)Poskytování služeb 8)Zdravotní a pečovatelské 9)Umělecké

Doprava v ulicích Naším úkolem bylo vyfotografovat různé druhy dopravních prostředků.

Doprava a lidé V tomto levelu bylo naší povinností udělat kolík dětí jezdí autobusem,autem, pěšky.

Emise Našim úkolem bylo zjistit co skrývá slovo emise.

Místo a Doprava Našim úkolem bylo zjistit kolik plochy je zastavěno(parkoviš-tě)Naše ulice byla ČS armády Dohromady tyto plochy zabírají 1082 m2