Závěrečný test pro 3. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Rostliny a živočichové
OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Zpracovala Jitka Ciprová
Téma: Soustava řídící, smysly Předmět: Člověk a jeho svět Ročník: 5 Autor: Mgr. Iveta Mazgalová ZŠ TGM Hodkovice n. M. Klíčová slova: nerv, mícha,
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Rostliny 1.třída.
Vlastnosti materiálů projekt
Pří_059_Rozmanitost přírody _Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
VZTAHY ORGANISMŮ.
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
Živá a neživá příroda 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Krajina a krajinná sféra
NEŽIVÁ PŘÍRODA – LÁTKY A VLASTNOSTI
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor : Zuzana Klumparová ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM LÁTKY A JEJICH SKUPENSTVÍ VY_32_INOVACE_11.
Téma hodiny: Procvičování významu slov Předmět: Český jazyk Ročník: 3
Orientace v krajině Vlastivěda – 4. ročník
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Rostliny - význam a jejich dělení.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: VĚCI KOLEM NÁS
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Prvouka 3.ročník ZŠ „Mapa a krajina, světové strany na mapě“
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“
Pří_059_Rozmanitost přírody – Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
JSOU TO: DŘEVINY A BYLINY.
Tematická oblast: Život na Zemi Téma: Podmínky života na Zemi Předmět: Přírodověda Ročník: 5. Autor: Mgr. Alena Hrušková Datum: Druh výstupu:
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
K RAJINNÁ SFÉRA. obsah krajina krajinná sféra příroda přírodní krajinná sféra litosféra pedosféra hydrosféra atmosféra biosféra kontrolní otázky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
ROSTLINY.
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_15_PRVOUKA
Orientace v krajině Vlastivěda – 4. ročník
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
Rostliny Prvouka – 3. ročník
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA Jasmína Dolejší,
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Světové strany Autor: Mgr. Iveta Váňová
Světové strany Autor: Mgr. Iveta Váňová
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
Rostliny - význam a jejich dělení.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Živá příroda.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_19_Vlastivědný kvíz
Živočichové.
Živé organismy.
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
VY_52_INOVACE_35_ Země ČLOVĚK A JEHO SVĚT 5. ročník Ing. Hana Adamcová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Závěrečný test pro 3. ročník Předmět: vlastivěda Ročník: třetí Autor: Mgr. Miroslava Součková ZŠ TGM Hodkovice n. M. Klíčová slova: čas, světové strany, orientace v krajině Zdroje: http://www.kcentrumdecin.wz.cz/ http://obrazky.superia.cz/mapy/ http://www.nikl.cz/prodejni-mista-cr.php http://www.vychodnivitr.info/snezenka-0 http://www.50.cz/omalovanky/

Telefonní číslo záchranné služby je: :10 155 150 1 2 3 4 5

Tato značka znamená: Dej přednost v jízdě Hlavní silnice :10 1 2 3 4 5

Hlavním městem České republiky je: :10 Praha Brno 1 2 3 4 5

Hlavní světové strany označujeme písmeny: :10 SJVZ SJOZ 1 2 3 4 5

Podzimní dny jsou: :10 kratší delší 1 2 3 4 5

Polední stín směřuje: :10 k severu k jihu 1 2 3 4 5

Pravý a levý břeh určujeme: proti proudu po proudu :10 1 2 3 4 5

Česká republika hraničí: s Rakouskem s Itálií :10 1 2 3 4 5

Můj bratranec je: :10 bratr mého strýce syn mého strýce 1 2 3 4 5

Den má: :10 24 hodin 12 hodin 1 2 3 4 5

Rostliny jsou: :10 živé přírodniny neživé přírodniny 1 2 3 4 5

Vodu můžeme pozorovat v přírodě ve skupenství: kapalném pevném, plynném a kapalném :10 1 2 3 4 5

Slunce poskytuje živým organismům na zemi: teplo a světlo vzduch :10 1 2 3 4 5

Jablko má semena skrytá: v jádřinci v pecce :10 1 2 3 4 5

Rostliny s dužnatým stonkem nazýváme: :10 byliny dřeviny 1 2 3 4 5

Stonek bez listů se nazývá: stéblo stvol :10 1 2 3 4 5

Bylinami se živí: býložravci hmyzožravci :10 1 2 3 4 5

Rybám slouží k dýcháním: žábry vzdušnice :10 1 2 3 4 5

Člověk je: :10 savec tvoří samostatnou živočišnou skupinu 1 2 3 4 5

Žaludek: zpracovává potravu zajišťuje oběh krve :10 1 2 3 4 5

Smyslovým orgánem zraku je: :10 oko ucho 1 2 3 4 5

Skóre účastníka Účastník 1 Účastník 2 Účastník 3 Účastník 4 Účastník 5

Nejrychlejší účastník (v sec.) Účastník 1 Účastník 2 Účastník 3 Účastník 4 Účastník 5