DĚLENÍ ČÍSLEM 9 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 58
Vypočítej a vylušti tajenku 9:9= 54:9= 63:9= 81:9= 27:9= 18:9= 90:9= 45:9= 36:9= 10 E 1 P 5 N 7 O 3 A 6 R 4 Í 9 2 Ž 72:9= 63:7= 56:8= 60:6= 40:8= 36:6= 10 E 9 U 8 T 7 N 6 5 L Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 58
Doplň správné slovo do textu: Kateřinka se také__________(72:9). _____________(27:9) z výstavy kozu. Tahle koza se do kedlubnu__________(36:9) skutečně s vervou a za chvíli v něm prokousala úplný tunel. Když v něm celá __________(54:9) a ___________(45:9) se s předsedou na hřbetě, všichni___________(81:9), že tunel byl ___________(18:9). Nejprve ___________(9:9) ven porota a pak všichni výstavní hosté. Děti ___________(63:9) zvířata na výstavu a konalo se slavnostní ____________(90:9) diplomu. 8 = vyznamenala, 7 = vrátili, 6 = zmizela, 5 = vrátila, 10 =předání 3 = Přivedla, 2 = proražen, 1 = vylezla, 9 = poznali, 4 = dala, Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 58
Procvičování: Vypočítej květinky: Vybarvi násobky čísla 9 hnědě, násobky čísla 3 menší než 17 růžově a ostatní číslice zeleně: Zakroužkuj násobky čísla 3: Podtrhni číslice, které jsou násobky čísla 9 a 3 zároveň: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 58
Použitá literatura: Zdeněk Svěrák: Radovanovy radovánky – Jak vyzrát na motýly a další příhody, Fragment, 2008 Obrázek z klipartu nebo vlastní tvorba Tento výukový materiál vznikl v rámci projektu „Moderní škola“, reg. č. CZ.1.07/1.4.00/21.0345, který je realizován v rámci OP VK a financován ze zdrojů Strukturálních fondů EU (ESF) a ze státního rozpočtu ČR Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 58