Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Postup při vytváření projektu v MS Project
Advertisements

Zoner Foto Studio Bohumil Bareš.
ZŠ a MŠ Frenštát pod Radhoštěm, Tyršova –2011 Letem ke klíčovým kompetencím aneb Pohádkou o Raškovi to nekončí Projekt je realizován v rámci Operačního.
Efekty - 2 kontura, čočka, oříznutí, deformace, stín, rastry
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
Vzhled prezentace - šablony
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Grafický editor GIMP (9)
Téma: CorelDRAW - Textové objekty - 7. díl
3D modelář – úpravy pokročilými nástroji, vlastní návrh VY_32_INOVACE_Design1r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Filmový střih 1 VY_32_INOVACE_Mul4r0109Mgr. Jiří Mlnařík.
Atmosféra – montáž zvuku VY_32_INOVACE_Mul4r0113Mgr. Jiří Mlnařík.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – užitý design VY_32_INOVACE_Design1r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
Atmosféra – rychlost záběru VY_32_INOVACE_Mul4r0112Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – správa multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Power Point– popis prostředí
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.17/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Storyboard Celtx – storyboard Mgr. Jiří Mlnařík
Typografická a estetická pravidla úpravy dokumentů
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE III. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Přechody a animace VY_32_INOVACE_7C21. Pravidlo Důležitý je obsah prezentace, přechody a animace mají být příjemným, nikoliv rušivým doplňkem! Nekombinovat.
Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík.
Zvuk VY_32_INOVACE_Mul4a0220Mgr. Jiří Mlnařík. Synfig studio je primárně obrazový software. Teoreticky můžeme do scény vložit zvuk pomocí volby File /
Software pro správu multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_32_INOVACE_TE_1 Název školy: Základní škola Velké Opatovice, okres Blansko Název programu: Operační program Vzdělávání.
1 Prezentace - Úvod Ing, Jiří Hejhal. 2 Moudrost Nestačí jenom být dobrý. Musí se to dát vědět.
Trocha fyziky VY_32_INOVACE_Mul4a0209Mgr. Jiří Mlnařík.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Pokročilé – prostředí 2 VY_32_INOVACE_Mul4a0219Mgr. Jiří Mlnařík.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Multimediální prezentace
Pokročilé – prostředí 1 VY_32_INOVACE_Mul4a0218Mgr. Jiří Mlnařík.
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Vrstvení úprav do skupin VY_32_INOVACE_Mul4a0207Mgr. Jiří Mlnařík.
Nastavení animace, jednoduchý pohyb VY_32_INOVACE_Mul4a0203Mgr. Jiří Mlnařík.
Základy retuše v Adobe Photoshop
Přemístění části obrázku klonováním VY_32_INOVACE_GR_797.
Grafický editor GIMP (9)
Publikování scény - rendering VY_32_INOVACE_Mul4a0216Mgr. Jiří Mlnařík.
VY_32_INOVACE_GR_789 CD- OBAL. Zadání: vytvořte obal na CD použijte 5 fotografií (každou v samostatné vrstvě) vložené obrázky upravte pomocí nástrojů.
Filtry obrazu (layer) VY_32_INOVACE_Mul4a0212Mgr. Jiří Mlnařík.
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
Grafický editor GIMP (6) Mgr. Jaroslav Zavadil, Gymnázium Šternberk Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Obrázky po stole VY_32_INOVACE_GR_790. OBRÁZKY ROZHÁZENÉ PO STOLE Zadání: Uspořádejte obrázky tak, aby působily jako náhodně rozházené po stole. Obrázkům.
Třeba se tak narodila… Ale třeba to jen umí s počítačem… ANEB UMĚNÍ JEDNODUCHÉ FOTOGRAFICKÉ RETUŠE.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Movie Maker program pro tvorbu filmů Co se všechno naučíme???
Grafický editor GIMP (8) Mgr. Jaroslav Zavadil, Gymnázium Šternberk  vyvážení barev  napodobení černobílé fotografie Dostupné z Metodického portálu
PIXLR ‒ ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (5) ANEB NEJLEPŠÍ VĚCI JSOU ZADARMO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslav Zavadil. Dostupné.
Masky vrstev Nástroj vhodný pro úpravu a retuš fotografií.
Využití klíčových snímků
Grafický editor GIMP (8)
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Grafický editor GIMP (10)
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – program Gimp, ukázka č. 1 – „Hvězdné nebe s planetou“
Grafický editor GIMP (9)
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Grafický editor GIMP (6)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Základní pojmy fotografa
Vrstvy v Adobe Photoshop I.
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Grafický editor GIMP (6)
Transkript prezentace:

Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík

Na první pohled je současná tendence ve všech editorech jednoznačná – nabídnout maximální množství videofektů od různých rozostření a změn barvy po deformace a rozpad obrazu. Uživatel má na výběr z nepřeberné škály variant a nastavení. Na druhou stranu pohled na trailery a další videomateriál, který se nám dostává do rukou komerční cestou, ukazuje, že efekty, jsou-li využívány jen střídmě, jsou daleko účinnější. V našem kurzu využijeme „trailer“ sestřihaný v minulé části a doplníme několik efektů pro obraz a zvuk. Video a efekty

Efekt je možné přiřadit pouze ke klipu nebo zvuku. Objeví se jako další vrstva klipu. V tomto případu přidáme otevřenému klipu efekt Grayscale (šedá škála) Přiřazení efektu

Efektu nastavíme umístění a trvání. Efekty přechodové obvykle necháme přilnout k začátku nebo konci scény, efekty, které mění vlastnost celého klipu, řešíme přes „Whole parent duration“. Přiřazení efektu

Stejně jako u klipů můžeme i v případě efektů nastavit vlastnosti. Ty jsou u každého efektu pochopitelně odlišné, společně lze využít zejména „Starting value“ a „Ending value“ – ty nastavují intenzitu efektu na začátku a konci trvání. V zobrazeném případě je nastavena intenzita efektu na začátku na 0 (objekt je plně barevný), na konci na 80, tj. obraz je téměř odbarvený. Nastavení vlastností efektu

Jednomu klipu můžeme přiřadit i více efektů a dosáhnout tak například požadovaného přechodu současně s barevnou úpravou a pohybem. Kombinování efektů

Klipu můžeme přiřadit také pohyb. Ve výchozí scéně (nebo spritu) nastavíme klipu požadovanou výchozí polohu a klipu samotnému pak přidáme objekt transition. Tažením pak umístíme objekt na požadovanou koncovou polohu a nastavíme trvání jako u efektu. Speciální efekt - pohyb

 Trailer vytvořený v minulé lekci doplňte vhodnými efekty pro přechod scén nebo úpravu klipů. Úkol

Filmové trailery – díla výrobcem primárně určená k dalšímu šíření VSDC Free Video Editor - nekomerčně a pro školství freeware Zdroje